Nešto se događa između njih✔️✅

214 14 3
                                    

"Sine siguran si?" Pitao je Alvarov i Nitrin otac.

Alvaro- "Jesam."

Onda su bolje pogledali moju tetovažu dok sam mu ja govorila da odustane od te ideje. Kad je ponovno rekao ne naljutila sam se.

Ja- "Kako ste saznali za Leylina oca?"

Unijela sam se Zumbi u lice. Rekao je da oni uvijek imaju svoje izvore i htio je ispasti dobar pred svima pa je nadodao da oni rade uslugu za uslugu i samo žele pomoći svima.

Nakon toga su se rukovali sa njihovim ocem i Alvarom pa otišli. Ostali smo još malo pokušala sam ga natjerati da promijeni odluku ali me ne želi slušati. Leyla mu je najbolja frendica, nije slušao ni nju dok mu je govorila da nemora to raditi.

Na kraju nas je potjerao da može raditi u miru. Sa Nitrom smo otišli na plažu, Mot nas je dopratio do tamo pa otišao.

Rekla sam curama da moram više dati novce za motor i moram vratit Leyli onu narukvicu nemogu živjeti sa tim da je zbog mene nema. Moram se još negdje zaposliti ali polako sad sa tim. Rekli su Alvaru da će ga nazvati kad dogovore operaciju i ostatak dana smo pričali o tom i mojoj tetovaži.

Navečer
Nitra Pov.

Otišla sam do radionice po glupog Alvara, glup je ako misli da će oni zaposlit Leylina oca.

Došla sam tamo di su bili onaj lik koj živi sa Toni i neki njegov prijatelj. Pričali su sa Alvarom, povukla sam ga da razgovaramo ali me nije htio slušati i vratio se njima.
Vidjeli su da sam ljuta i da ih ne želim ovdje pa su brzo nakon otišli.

Alvaro- "Jedan je dao ovo za tebe."

Pružio mi je papirić. Došlo mi je da puknem lik nema šta nije napisao, ig, snep, wapp nema šanse kod mene i može se pokopati.

Pričekala sam ovu budalu sa kojom živim pa smo zajedno otišli doma. Toliko se loše osjećam da trebam nešto popiti. Rekla sam u grupu da mi se pije od muke i nekako smo došli na ideju da idemo van svi skupa. Bar dok Alvaru ne zabrane da pije il bude do kasno budan, možda mu zabrane i da diše, nikad neznaš mora se napiti prije tog svega jer je već nenormalan. Jednostavno se nemogu pomiriti sa tom njegovom GLUPOM odlukom.

Našli smo se oko 11 blizu jednog kluba pa krenuli tamo. Belit i Alvaro su otišli po pića, mi smo stali za jedan stol. Kad su došli Belit i Leyla su naravno otišli plesati.

Bilo je puno ljudi, jako bučno osjećaju se mirisi parfema cigara i alkohola

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Bilo je puno ljudi, jako bučno osjećaju se mirisi parfema cigara i alkohola. Lukas je zapalio dok smo Toni i ja pile.

Toni je cijelu noć zajebavala Lukasa da si uhvati neku u separeu a on se samo smijao i zvao runde. Alvara smo izgubili. Nemam pojma di je on brzo je nestao, pa tko zna kakav će mu seksualni život biti poslije operacije. Mislim da ćemo ubrzo izgubit i ovo dvoje zaljubljenih. Samo dođu, popiju na brzinu i odu plesati svoje.

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Место, где живут истории. Откройте их для себя