Uvijek isto izgleda. Majce dugih rukava i kratke hlače. Nasmiješio sam se jer mi nikad to neće biti jasno, vruće je. I uvijek u žurbi. Stajala je na zebri pored mene i nije me primjetila dok nije vidjela osmijeh.
Malek- "Zašto se smiješ?"
Ja- "Nisi me primjetila." Pogledala je bolje.
Malek- "Oprosti, nisam."
Ja- "U redu je."
Malek- "Tonin prijatelj zar ne?"
Ja- "Da, vidjeli smo se nekoliko puta."
Malek- "Da, oprosti ne pamtim imena."
Ja- "Haha, ja sam tvoje upamtio."
Malek- "Drago mi je da smo se sreli."
Ja- "Kamo ćeš?"
Malek- "Kući. Imama posla."
Ja- "Hoćeš kasnije doći proslaviti Belitov rođendan?"
Malek- "Od koga?"
Ja- "Belita. Leylinig dečka, Toninog najboljeg prijatelja."
Malek- "Aha, ne vjerojatno ne. Baš imam puno posla, biti ću zauzeta cijeli dan."
Ja- "U redu. Vidimo se onda drugi put."
Malek- "Okej." Rekla je pa otišla.
Otišao sam kući. Raspakirao sam stvari i pospremio stan. Bilo je oko 2 sata kad sam javio da ću uskoro možda doći. Toni mi je poslala novu lokaciju, sad su u nekom parku. Otišao sam pod tuš pa se lijepo spremio poslje jer možda Malek na kraju ipak dođe. Prije nego li sam krenuo opet sam prošetao pse ali sad samo pola sata i otišao tamo gdje su rekli da se nalaze. Sad su u opet u drugom parku. Došao sam motorom i parkirao pored Toninog pa ih potražio. Sjedili su za drvenim stolom, pili i pričali. Leyla je puštala pjesme sa mobitela. Pozdravio sam ih i čestitao Belitu pa smo otišli u dućan u blizini gdje smo kupili još neki alkohol. Vraćajući se sam htio malo pričati sa njim.
Ja- "Koliko dobro poznaješ Malek?"
Belit- "Slabo. Leyla i Nitra ju poznaju."
Ja- "Neću o njoj pričati sa Nitrom, živimo skupa, čudno je."
Belit- "Nemogu ti puno pomoći."
Ja- "Ma dobro nema veze."
Belit- "Pitaj cure da ju pozovu ako se hoćeš više družiti sa njom."
Ja- "Ma neću."
Skoro smo se vratili kod cura. Pili smo i pričali o svačemu. U jednom trenu Belit je pitao Nitru gdje je Malek i o njoj.
Nitra- "Neznam. Znam da ima puno braće i sestara o kojima brine. I povučena je."
Belit- "Primjetili smo. Ne priča baš."
Nitra- "Ma pustite ju na miru."
Belit- "Nitko ju ne dira." Pogledao me.
Popio sam i promijenio temu. Pili smo i slavili do kasno a onda smo svi skupa malo odmorili. Nismo pili čak sat vremena pa otišli u neki klub. Dobro da smo odmorili jer neznam kako bi se do tamo odvezli. U prvi klub gdje smo htjeli nas nisu pustili pijane ali u drugi jesu. Plesali smo i pili do kasno. Jedino je Nitra ostala trijezna iako je i ona popila piće il 2. Ma neće to naštetiti. Zadnje čega se sjećam je da smo sišli sa motora na parkingu kod plaže i prešli cestu. Skoro nas je auto zgazio.
Ujutro smo se probudili na plaži. Zato što je bilo jutro probudili su nas spasioci, kolege od Toni, Leyle i Belita i rekli da ne možemo ovdje spavati po danu a njima su rekli da to znaju.
Ustali smo i tako mamurni došli do motora. Glave su nam pucale. Leyla se ispovračala u grmlje pored parkinga. Još smo kratko bili tamo pa se odvezli kućama.
Nitra je odmah legla a ja sam izveo i nahranio pse pa onda legao. Čuo sam kako joj zvoni mobitel ali nisam više htio ustati.
Toni Pov.
Popodne kad sam se probudila mi je bilo jako vruće došlo mi je da se sjela skinem ali sam umjesto toga otišla pod tuš. Ja i boca vode u rukama smo krenule provjeriti kako su ostali jer mi se nitko od njih ne javlja. Sjela sam na motor i krenula kad sam nedaleko od kuće vidjela Sašu. Odmah sam stala na prvi prilaz od susjedove kuće i pozvala ga. Nije me do tad primijetio pa je došao nazad do mene.
Ja- "Hej. Gdje ćeš?"
Saša- "Idem prema tebi. Vidio sam se sa Noelom."
Ja- "Bio je kod tebe?"
Saša- "Zašto mi nisi rekla da ste se upoznali?'
Ja- "Jer neznam gdje živiš. Vas oboje samo dođete i odete kad hoćete. Mogli bi mi se ponekad javiti prije nego odlučite doći ovamo."
Saša- "Moja obitelj te želi upoznati. Za početak djevojka. Onda klinci pa možda i udomitelji."
Ja- "Nisam spremna na to. Ni tebe ne poznajem."
Saša- "Zašto ne želiš surađivati?"
Ja- "Upravo sam ti rekla!"
Saša- "Dajem ti priliku!"
Ja- "Ne treba mi na taj način!"
Saša- "Dobro. Što ti predlažeš?"
Ja- "Da se nađemo skupa sa Noelom. Ipak nam je ujak, može nam reći više o roditeljima."
Saša- "Zašto kad to neće promijeniti prošlost."
Ja- "Sa tobom se neda razgovarati. To je tvoja prošlost ali moja je sadašnjost!"
Saša- "Ne deri se."
Ja- "Ne moraš, sama ću se naći sa njim. Više mi nemoj ovamo dolaziti." Stavila sam kacigu i otišla.
Naživcirao me pa sam zaboravila što sam htjela i vozila se po gradu da se smirim dok mi nije zazvonio mobitel. Javila sam se kad sam stala. Leyla je zvala, vidjela je propuštene pozive. Belit je još spavao a ona radi navečer pa smo se našle na kavi u blizini mog kvarta. Nitra nam se pridružila ali ona se odrekla kave pa je na soku. Platile smo i izašle iz kafića pa preko parka krenule prema motoru. Na naš šok u parku je na klupi stajao Dario malo pripit i pjevao.
"Kažu da sam neženja, neženja, da mi srce sporo pali, često čujem pitanja, što je sa mnom, što mi fali, koga ljubim ne pitam se ja, al se pita cijela ulica... Toni, Leyla il Nitra tko rodit će mi sina, to priča cijeli grad al samo je jedna moja Nitra i naša ljubav tajna to znamo ti i ja..." Ostale smo šokirane i skoro su nam oči ispale.
Njegovi prijatelji su ga snimali dok je to pjevao. Mislim da nas nisu vidjeli. Nisamo znale što drugo napraviti nego odmah otići od tamo. Nitko osim nas nezna da je trudna, kako je saznao?
🎇Vote za još❤️
ESTÁS LEYENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Hombres LoboRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...