Ovo je super škola jer predavanja nisu obavezna, obavezno je prije ispita a ispit ako položimo ili ne položimo ne ide na dušu profesorima.
Poslje sata sam im sve objasnila i sjetila se da radim danas na spasilačkoj jedinici i idemo čistiti onu vikendicu za koju su me zvali.
Bili smo na pauzi na lijepom ugodnom vjetru 25 minuta dok nismo trebali ići na sat. Leyla je bila žedna pa smo mi otišle do aparata i naravno zakasnile na sat poslje toga.
Leyla- "Dakle što je s tobom i Motom?"
Ja- "Ništa, što bi bilo?"
Leyla- "Onaj dan ste razgovarali o motorima."
Ja- "Daj šš."
Leyla- "Daj, ne budi takva."
Ja- "Nije ništa prijatelji smo."
Leyla- "Da, kao ti i Lukas."
Ja- "Ja i Lukas smo ptijetalji samo nam je trebalo da to shvatimo."
Leyla- "Da tri godine."
Ja- "Daj šuti." Nasmijale smo se i otišle u učionicu.
Poslje sata smo čekali Alvara koji je došao ljut kao pas, ništa ga nisml pitale jer nije dobro kad je živčan, zna biti agresivan. Našli smo se sa Motom i Tomasom i otišli na adresu koju sam dobila.
Mark Pov.
Skarlejt je pozvala neke ljude iz razreda u vikendicu na druženje. Došao sam poslije škole sa Darijem da provjerim dali mi kopaju po stvarima.
I... Ostali smo jer je bilo čipsa.
Puštala je lagane pjesme, jeli smo grickalice i radili nered jer ga mi nećemo očistiti naravno. Rekla je da će čistačica doći uskoro, lijepo od nje da ne ostavi sve u neredu kao zadnji put kad je imala druženje.
Začulo se zvono na vratima do kojih se vidi sa mjesta na kojem sam sjedio.
Pred vratima su bili Toni i njezini prijatelji. Siguran sam da je Skarlejt ovo isplanirala da ih ponizi jedino ne kužim zašto su pristali na ovo.
Toni je ljuto gledala Skarlejt shvativši da su upali u njenu zamku dok im se ona nasmiješila. Dario me tako laktom kad je Toni ušla u kuću a za njom odmah neki tip i njezini prijatelji.
Bacili su se na čišćenje iako im nije bilo drago. Više ni meni nije bilo do veselja. Osjećao sam se kao kreten pogotovo kad znam da me Toni vidjela.
Povukao sam Skarelejt u stranu i pitao ju što izvodi a ona se nasmiješila.
Skarlejt- "Zar ne vidiš? Toni je dala oglas pa sam joj pomogla da pronađe posao." Pružila mi je novine i otišla.
Dodala mi je sol na ranu. Pogledao sam oglas sa razočaranjem i bacio novine na pod. Ušao sam u kuhinju gdje je bila Toni, radila je.
Ja- "Nisam znao da je Skarlejt ovo isplanirala."
Toni- "Nema veze, jednako biste ismijali nas kao i bilo koga drugog." Osjetio sam da je bila ljuta.
U sobu je ušao tip koj je ušao odmah za njom u kuću. Nije prije navraćao. Zagrlio ju je ljuto me pogledavši te spustio pogled dok sam ga htio zadaviti ali suzdržao sam se za sad.
Zahvalila mu je te otišla u drugu prostoriju. Naši pogledi su pratili njezin hod."Nesviđa mi se što ju uopće dovodiš u ovu situaciju..."
Ja- "Samo se makni od nje." Rekao sam ljuto.
"Tebi je kao žao."
Ja- "Tko si ti da se petljaš?"
U kuhinju je ušla Skarlejt. Pogledala ga je i sa veseljem odmjerila dok me ljuto gledao. Onda je rekla kako Tonina pratnja može ostati samo ako nešto rade i otišao je u drugu sobu za Toni. Skatlejt se nasmiješila i otišla za njim. Prošao sam rukom kroz kosu vidjevši Daria koj je također bio ljut na Skarlejt zbog sveg ovog. Pretjerala je.
Pitao me Dario da li da odemo al sam rekao da moramo ostati za slučaj da ih maltretiraju više nego sad.Malo podlje sam vidio Toni samu u jednoj prostoriji. Bila je lijepa čak i dok radi. Stao sam na vrata sobe i gledao ju dok me nije prepala Skarlejt pitavši me što radim. Toni je opet otišla u drugu sobu ljuta jer nas je vidjela.
Ušao sam u dnevni boravak isfrustriran od sveg i zatekao sljedeću situaciju. Ema i Rene namjerno proljevaju sok po podu i smiju se. Uzeo sam im bocu i ljuto ih pogledao te ju odnjeo u kuhinju.
Bila mi je puna kapa Skarlejtinih gluposti.
Svi će raditi još veći nered kako bi ih izmučili i što više ponizili.
Leyla Pov.
Otišla sam obrisati stol u blagovaonici. Ova kuća je ogromna! Drago mi je da smo došli pomoći Toni jer ona ovo nikad nebi završila.
Brisala sam stol kad je ona cura što se nabacivala Belitu onu noć "slučajno" prosula zdjelu chipsa. Ljuto sam ju gledala a ona se osmjehnula i rekla mi da počistim. Morala ssm pokupiti njima pred očima još je ona mala Skarlejt došla pitati ima li problema.Došla sam do Toni koja je brisala prašinu između slika iznad kamina. Ona me umitila pa smo nastavile skupa raditi i nakon par sati smo prošli cijelu kuću kako su tražili. Istrpili smo sve njihove gluposti i svo poniženje kao ekipa, kao uvijek.
Dali su Toni novac zlobno se smiješeći a Skarlejt je nadodala kao će nas pozvati i idući put kad će im biti dosadno.
Iako je zaradila i treba joj za motor podijelila je jednako svima. Išla sam ss njom na posao kad smo se rastale od svih ostslih, došla sam kući oko deset navečer. Kovu je poletio k meni pozdraviti me al sam ga podignula u naručje i potiho ušla u sobu te ga tamo pozdravila.
Sutra sam rano ustala, prošetala Kovua i otišla na posao. Skoro me auto udario jer uvjek zaboravim pogledati oko sebe da vidim ide li tko. Sa Kovuom sam trčala sat vremena po livadama, pola sata smo hodali uokolo ili odmarali, Dalmatiner je i mora puno trčati i igrati se.
Radim sa Toni, plaža je polu prazna pa sam ju poslala da nam kupi kavu. Rekla je kako osjeti da ide nevrijeme, vukovi to osjete, osjetim i ja ali nisam koncentrirana.
Oblačno je, vjetar koj nosi nevrijeme lagano puše, Toni se naslonila na stepenice i gledala more.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Kurt AdamRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...