Bila je to jako stegnuta ogrlica. Jedva smo ju skinuli a za ogrlicom su ostale jake rane. Stegnuli su je. Markice nema, riješili su je se, kad sam pomislila da ću poludjeti a nemam dokaza Sara mi je dala gumb koj su našli, nedavno je nekom ispao.
Sad sam ljuta kao lavica kojoj su lovci ubili mladunce. Zaletila sam se na Hrvoja.
Ja- "pokušao si ju ubiti!"
Hrvoje- "Nemaš dokaza, samo sam ju doveo ovdje."
Ja- "Nedostaje ti gumb na košulji! Jedino ju ti ovdje nosiš! Mama zar nećeš ništa reći?"
Mama- "Što da kažem Voot?"
Ja- "Da hodaš sa ubojicom."
Hrvoje- "Moj sin je skoro umro!"
Ja- "Pa se iskaljuješ na slabijima od sebe, hoćeš li idući put pokušati ubiti mene?"Mama- "Neće! Nećeš zar ne?"
Ja- "Ti si luda, ne napraviš li nešto istog trena odlazim. Umre li više me nikad nećete vidjeti!"
Ešton- "Idemo doma." Kimnula sam.
Ja- "Sama ću je nositi." Rekla sam i uzela ju pa umjesto za svojima koji su već krenuli potrčala u šumu. Sa ubojicama ne idem nikamo.
Ekipa me nije mogla naći, dozivali su me nisam se javljala. Osjećam da ću poludjeti, želim da je sve ovo noćna mora i da sada završi. Kad su se stišali gledala sam u puni mjesec dok mi je bila u krilu. Svi su ovdje spavali. Vidjela sam ujutro, ekipa na travi, moji u autima... Probudila sam Ritu i zamolila ju da Todo pregledaju njezini roditelji ili neki veterinar oni ih sigurno imaju, platiti ću. Kimnula je i otišle smo, Luka nas je odvezao a ona je tipkala ekipi. Veterinar nije ništa pametno rekao osim da je u jako teškom stanju.
Luka je otišao po ostale kad me ostavio kod kuće, požurila sam u sobu sa njom jer su upravo stigli moji. Zaključala sam se u sobu i bila je tišina. Ugrijala sam ju, osušila i dala joj vode. Majka je viknula da su oni otišli i da Luka još nije stigao onda sam se spustila u kuhinju da Todo ugrijem mlijeko.
Cijeli sam dan brinula o njoj, gleda ali nije bolje. Teško diše, rane su svježe. Oko dva me nazvala mama i rekla da odem na Darkove informacije umjesto nje jer ona ne stigne. Brzo ću se vratiti.
Kad sam došla tamo ispred učionice je sjedio Darko. Ljutio se jer sam ja došla a ja sam ga ignorirala i ušla. Rekla sam učiteljici da ubrza, maloprije je pričala sa mamom o njemu, meni je pokazala ocjene. Sve su trojke, on je 4 razred, ne radi ništa teško odakle mu te ocjene jbt. Rekla sam da će popraviti ocjene onda je rekla da ima još nešto i izvadila papir pa mi ga dala. Pisali su sastavak o najdražem članu u kućanstvu. A to je bio sastavak o meni i zašto sam mu najdraži član. Klinci u toj dobi uče pojmove kao kućanstvo? Ja sam tad učila zbrajati ali sastavak je bio lijep i možda mali glupan nije tako loš. Nisam znala da tako misli o meni, mislila sam da me ne voli, samo se svađamo, izgleda da je to njemu zabvano.
Izašla sam van a u ruci sam imala taj sastavak. Malo se uplašio ali ja sam ga pomazila po glavi, jbg ne grlimo se.
Ja- "Jesi li zbilja mislio to što si tu napisao?" Čučnula sam.
Darko- "Da. Ne ljutiš se?"
Ja- "Ne, nećemo reći mami za ocjene jer ću ti pomoći da ih ispraviš. Može?"
Darko- "Da."
Došli smo doma i kad sam obišla Todo išla sam sa Darkom učiti. Našla sam takav sličan papir za Luku.
Ja- "Mislim da bi mu ovo trebao dati."
Darko- "Naljutio bi se. I Luka ne čita."
Ja- "Dobro malo je predugo za njega ali nećeš znati ako ne probaš."
Darko- "Dobro."
Naveče prije nego li je Luka otišao na spavanje Darko je skupio hrabrost i dao mu to pa odmah istrčao iz njegove sobe i uletio u svoju. Luka je čitao, ja sam ga gledala s ulaza njegove sobe. Kad je pročitao pogledao me pa sam mu rekla da mali Darko ima sve trojke i da sam bila na informacijama. Otišao je u njegovu sobu a ja u svoju.
Nazvala sam ekipu video chatom i ispričala se za sve. Dugo smo razgovarali. Htjela sam da znaju da sam uz njih i da cijenim to što su uz mene u ovim situacijama.
Ujutro
Majka mi je rekla da danas moram ići u školu. Nakon svađanja sam ipak otišla tamo jer je Todo bila bolje, ne miče tijelo, samo glavu i jela je više nego jučer. Ona je moj borac. Poslje škole sam išla na trening i onda doma.
Kod kuće opet sranje, Todo nije bila u mojoj sobi ni igdje u kući. Zaplakala sam na podu sobe jer ne mogu vjerovati da ovome još nije kraj. Darko i Luka su upravo došli iz parka, oni se druže?
Ešton je došao doma malo poslje njih i čuo naš razgovor pa se uključio i ponosno rekao da ju je njegov tata odveo na uspavljivanje da joj skrati muke. Prvo nisam imala snage a onda sam ga uhvatila i natjerala da me odvede tamo. Luka je jako brzo vozio. Darka smo ostavili kod kuće.
Tamo nisam imala vremena čekati na recepciji. Pronašla sam mamu i Hrvoja. Todo je ležala na stolu a veterinar se rukovao sa njima. Gurnula sam ih i ušla u tu prostoriju. Nikad neću dati da ju uspavaju.
Istrčala sam s njome na rukama van i došla do one Ritine kućice na drvetu. Možda me ovdje neće pronaći. Mob nemam kod sebe, grad ne poznajem, bitno da smo mi zajedno. Ne želim se vratiti doma. Ležala sam ispod kućice na drvetu i Todo na meni. Majcom sam ju pokrila kad je pao mrak makar ja sad bila polugola. Ona je ležala na meni i grijala me. Zaspala sam a probudila su me svjetla iz mobitela.
Kad sam se razbudila bila je to opet moja ekipa. Pronašli su me Sara i Filip.
Follow me za još i vote part🧡✨
ESTÁS LEYENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Hombres LoboRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...