Może to dziwne, ale czekałem, aż znowu mi się dostanie, jednak, gdy po dłuższej chwili dziewczyna nadal stała przede mną pozwalając się obejmować w talii postanowiłem otworzyć oczy. Brooklyn nadal opierała swoje czoło o moje, a na jej policzku widoczna była mokra strużka.
-Brooke? - Brunetka pokręciła głową chowając twarz w dłoniach. - Boże, Brooklyn, co się stało? Ugryzłem Cię? - Dziewczyna zaśmiała się lekko przez moje głupie pytanie i pokręciła przecząco głową.
- Czemu znowu mi to robisz?
- Ale co robię?
- Mieszasz mi w głowie. Zjawiasz się i sprawiasz, że jestem słaba, Harry. - Brooklyn spojrzała mi w oczy, a ja poczułem jakbym dostał kopniaka w brzuch. - Wszystko było dużo prostsze, gdy zniknąłeś, a teraz znowu wracasz i przypominasz o wszystkim co było złe w moim życiu. - Chciałem, więc dostałem w twarz, ale mentalnie, a boli bardziej niż gdyby użyła siły fizycznej. - Jesteś jak moja osobista puszka pandory.
Z każdym kolejnym słowem trafiała do mnie coraz bardziej. Czułem się jak najgorsze ścierwo. Ton, którym do mnie mówiła, był tak obojętny, że wolałbym chyba, żeby krzyczała na całe biuro.
Spuszczając wzrok podrapałem się po szyi i odwróciłem odchodząc w kierunku swojego biurka. Usiadłem za nim i próbowałem kontynuować swoją pracę, którą wcześniej przerwałem. Kątem oka patrzyłem jak Brooklyn po chwili robi to samo. Pierwszy raz ktoś obdarł mnie z całej mojej odwagi. Mogę śmiało powiedzieć, że uraziła moje ego. Nigdy niczyje słowa tak mnie nie zabolały. Nawet ostre wymiany zdań z moją byłą narzeczoną traktowałem jako głupie gadanie, ale wszystkie negatywy które kiedykolwiek usłyszałem nigdy nie padały z jej ust. Z ust osoby na której zależało mi najbardziej.
***
3/4
Nie wiem co ile dodawać wam te rozdziały 😂😂
Czekam na opinie ❤️
PS. Ktoś ogląda The Voice? 😁
PS2. Harry w tych włosach ❤️ chcycycyccotxvc7c7gyoc6c7vuvbi7cc 😍
CZYTASZ
Lawyer || h.s ✔
Fiksi Penggemar- Jeśli mam Cię bronić to musisz powiedzieć mi prawdę, Brooklyn. - Mówię prawdę. - Nie jestem tak ślepy jak pozostali, by wierzyć w tę bajeczkę i nie widzieć, że coś ukrywasz... Treści zawierają wulgaryzmy jak i sceny przeznaczone dl...