Sexy Lawyer: Part 54

3K 82 29
                                    

Cholerny Styles.

Ugh, czemu wyskoczył z tym tak nagle? To nie tak, że nie byłam pewna swoich uczuć do niego, ale... No właśnie, cholerne "ale". Byłam zagubiona w tym wszystkim co mi powiedział i dopiero się pogodziliśmy, a już mamy zostać małżeństwem, ale skoro kocham go to dlaczego mam się zastanawiać?

A jebać...

- Tak - mruknęłam i uśmiechnęłam się pod nosem, a twarz Harry'ego momentalnie się rozpromieniła.

- Czy to odpowiedź na to co myśle?

- Tak, Harry. Zostanę Twoją żoną - uśmiechnęłam się a Styles przycisnął swoje usta do moich całując zachłannie.

- Brooke... - całus - Jestem - kolejny buziak - Najszczęśliwszy - i jeszcze jeden - Na całym - i kolejny - świecie.

Zaśmiałam się na jego urocze zachowanie i wplotłam dłoń we włosy na szyi.

- Przepraszam za brak pierścionka, ale nadrobię - Styles zaśmiał się łącząc nasze czoła. - Kocham Cię, Brooklyn

- A ja kocham Ciebie, Harry - musnęłam jego usta swoimi i przyciągnęłam do siebie za kark.

Byłam szczęśliwa mimo, że przed chwilą bałam się odpowiedzi na zadane mi pytanie. Teraz towarzyszyły mi same pozytywne emocje i zastanawiałam się jak mogłam się bać. Przecież jemu oddałam swoje serce już cztery lata temu...

***

- Kochanie, zrobiłam śniadanie! - Krzyknęłam z kuchni, by Harry będący właśnie w łazience mnie usłyszał.

Odwróciłam się przodem do blatu i sięgnęłam do szafki wiszącej na ścianie po dwa talerze i kubki na kawę. Ułożyłam je obok patelni i wyłożyłam na każdy z nich przygotowanego chwilę temu omleta.

- Mhmm... pięknie pachnie - wymruczał do mojego ucha, a ja podskoczyłam na nagły dotyk. - Nie bój się to tylko ja - chłopak zaśmiał się i ucałował moją skroń. - Pomóc Ci?

- Możesz położyć na stoliku kubki i dzbanek z kawą - uśmiechnęłam się i wzięłam w dłonie pełne talerze.

- Smacznego.

- Smacznego.

***

Jak Wam minęły święta, mam nadzieję, że w jak najlepszym nastroju i gronie ❤️

Jeśli chcecie mieć ze mną kontakt poza wattpadem i pomóc w dotarciu do większego grona odbiorców to zapraszam na mojego twittera: https://twitter.com/richdiamondbtch

Chcielibyście przeczytać dziś pierwszy rozdział nowej historii? 🤔

Lawyer || h.s  ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz