Kell virág a sírodra, vagy sem?

10.3K 497 103
                                    

A suli mások számára unalmas, aggasztó és rossz lehet .Nekem viszont egyfajta megnyugvás .Szerencsére a beilleszkedéssel sem volt bajom úgy mint általánosban, itt minden olyan könnyen ment, aminek nagyon örültem. Nem beszélnek velem annyit az osztálytársaim de nem is bánom, jobban szeretek inkább egyedül ücsörögni, ezt már megszoktam az évek során.

-Jimin! - bökdöste meg vállamat, a hang alapján Namjoon.

-Igen?- néztem hátra rá mosolyogva.

-A tanár megkért arra, hogy hozzam el a könyvtárból a szótárakat de nem igazán menne most..... - emelte fel begipszelt kezét, mire fentebb csúsztattam szemüvegem.

- Persze, elmegyek én érte! - álltam fel de mielőtt elindulhattam volna karomra fogott.

- Szerintem siess mert már becsöngettek és a tanár nagyon nem volt jó kedvében .- rázta fejét aggódón.

-Ne aggódj, gyors leszek! - fejtettem le kezét magamról és futottam ki az ajtón .Soha nem voltam jó tesiből, és a hosszútávú futás sem volt soha az erősségem, hamar kifulladtam, még ha lépcsőznöm is kellett .A lépcső fordulóhoz értem aminek végén a könyvtár van azonban, mikor kifordultam onnan egy erős mellkasnak ütköztem és elvesztve egyensúlyom terültem el a földön.

- Basszus, figyelhetnél! - szólt rám az illető a hangjából ítélve mérgesen.

-S-sajnálom, jobban kellet volna figyelnem! - tapogattam leesett szemüvegem után, mivel nélküle nem igazán látok.

-Aish! - sóhajtott fel, majd hallottam, hogy leguggol elém és megéreztem kezeit fülemnél, mire automatikusan próbáltam hátrébb vinni tőle arcomat.

-Ne mozogj már annyit pápaszem! - csúsztatta orromra a szemüveget aminek köszönhetően rálátást kaphattam a fiúra .Fekete haja volt, barnás szemei, és kis ajkai, de még is rettentő férfiasnak tűnt, és amit furcsálltam, nem volt rajta egyenruha.

- Hova siettél ennyire?- nézett rám homlokát ráncolva, mire nyeltem egyet.

-A könyvtárba .- böktem fejemmel a helység felé.

- Értem.- válaszolt röviden, majd felállt.

- Feltudsz állni pápaszem?- kérdésére felsóhajtottam, majd felálltam én is leporolva nadrágom.

- Megtennéd, hogy nem hívsz így?- néztem rá kérőn, egyszerűen utáltam ha így hívnak.

- Nem, én jól szórakozok .- rántotta meg vállait amit a fekete bőrdzseki szépen kiemelt.

- Ennek örülök .- mosolyogtam rá cinikusan, majd elindultam sietve végre a könyvtárhoz.

-Jó napot! - mentem oda a nőhöz.

-A szótárakat szeretném elkérni .- rám nézett, majd elindult hátra értük.

- Csak nem egy rosszfiúval van dolgom ?- kérdezte meg az előbb megismert fiú.

- Miért ?-néztem rá kérdőn.

- Már rég becsengettek, te meg még itt lófrálsz .- döntötte oldalra fejét.

- Ezt én is mondhatnám neked .- néztem végig rajta, utalva arra, hogy még egyenruhája sincs.

- Nem gondolod azt, hogy mivel eddig még nem láttál új vagyok?

- Nem tudom ki új, és ki nem, örülök ha az osztálytársaimat megjegyzem .- fordítottam neki hátat és pont jókor hiszen a könyvtáros gond nélkül tudta átnyújtani nekem a könyveket.

-Igen?- kérdezte meg a mögöttem állót.

- Jeon JeonGuk vagyok, ma érkeztem és nem tudom melyik terembe kéne mennem, a portás pedig azt mondat ön megtudja mondani .- válaszolt miközben próbáltam elrendezgetni kényelmesen kezembe a könyveket.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now