Errink Znowu XD (250 Słów)

144 4 1
                                    


Pov Ink

Siedzę skulony w pustce. Może godzinę temu Error mnie tu wrzucił. Pewnie nie było by w tym nic złego gdyby nie to co mi zrobili.

Retrospekcja

Siedziałem w pustce i rysowałem w moim szkicowniku. Usłyszałem otwieranie portalu a po chwili zostałem uniesiony do góry przez Macki. Od razu wiedziałem że to Nightmare więc zacząłem się szarpać. On tylko wrzucił mnie do portalu i sam przez niego przeszedł. Uderzyłem o ścianę, upadłem na kolana. Spojrzałem na niego a on tylko chytrze się uśmiechnął. Próbowałem wstać ale. Jego macka od razu mnie chwyciła.
I: czego chcesz!?
NM: tylko się zabawić ~-powiedział i mackami zaczął mnie rozbierać.

Time skip jakieś 2 godziny

NM chwycił mnie mackami i otworzył portal. Szczerze miałem nadzieję że ten koszmar się już skończy.
Zostałem położony na łóżku a on wyszedł z pokoju. Skuliłem się i chciałem zasnąć ale obudził mnie krzyk.
NM :masz być brutalny! Rozumiemy się?!
?? :tak... - powiedział ktoś i wszedł do pokoju.
Spojrzałem na niego i zahaczyłem Errora? On podszedł do mnie i chwycił mnie delikatnie za nogi. Przysunął do siebie i powoli we mnie wszedł. Ja już nawet nie miałem siły płakać. Tylko cicho jęknąłem i zamknąłem oczy. On zaczął się poruszać. Coraz szybciej. Ja tylko lekko ścisnąłem prześcieradło i spojrzałem na niego. Ewidentnie nie był zadowolony z tego co robił. Po paru minutach doszedł we mnie, wyszedł i zawinął mnie w koc. Otworzył portal i mnie przerzucił.

Koniec retrospekcji

Bardziej przytuliłem koc w który jestem zawinięty i zacząłem cicho szlochać. Wiem że dla niektórych to tylko gwałt ale... Dla mnie to coś więcej. Czuję się teraz brudny... Ja... Może po prostu z sobą skończę... Znajdą innego obrońcę AU...

(rozdział nigdy nie skończony, na to nawet miałam spoko pomysł ale cóż, nie wyszło ~Paulina 21.11.2020)

One-Shoty z UT i AU Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz