Naj Dust X Naj Swapfell (300 Słów)

83 3 1
                                    

Zamówienie od WkurwionyOkres <3 właśnie to poszłam pisać XD

Troszeczkę to chyba zmieniłam... Hehe...

Pov Dust

Szedłem powoli korytarzem i rozglądał em się na boki. Od rana nie widziałem mojego chłopaka a jest w szkole bo szliśmy przecież razem. Ale wydaje mi się że już wtedy bał bardzo spięty...
Odłożyłem szybko rzeczy w szatni od WF'u i ruszyłem na poszukiwania.

×Le Time skip×

Zaraz dzwonek na lekcje a ja go dalej nie znalazłem. Wróciłem zrezygnowany do szatni i poczekałem aż wszyscy wyjdą .
Siedziałem tak sobie patrząc w telefon kiedy ktoś wszedł do szatni. Raczej to nikt z mojej klasy bo tylko ja nie ćwiczę...
Odłożyłem telefon i wstałem. Podszedłem do drzwi i zobaczyłem Swapfella...!
Od razu go przytuliłem.
-gdzie ty byłeś!? Martwiłem się! I szukałem ciebie po całej szkole!
On tylko pogłaskać mnie po plecach i wtulił mnie w siebie.
-Dust... Ufasz mi...? - spytał szeptem.
-jestem że tak...!
-kochasz mnie?
-N-no tak...
-pomożesz mi?
Spojrzałem na niego lekko zdziwiony.
- w-w czy-nie zdążyłem dokończyć bo on mnie pocałował. Od razu odwzajemniłem i zamknąłem oczy. On coraz bardziej pogłębiał pocałunek sprawiając go coraz bardziej namiętny.
Zawiesiłem ręce na jego szyi i oddałem się chwili.
Po chwili kiedy już się od siebie oderwaliśmy SF wziął mnie na ręce tak, że ja Zawiesiłem swoje nogi wokół jego kręgosłupa żeby nie spaść.
Wyszliśmy z szatni i weszliśmy do jakiegoś małego pomieszczenia. Pewnie składzik na miotły...
On zapalił światło i wtedy mogłem mu się uważniej przyjrzeć. Jego oczy były jak u zwierzęcia a w jego spodniach świeciło się światełko.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
On ma ruje...
Spojrzałem na niego lekko przerażony.
- Spokojnie skarbie ~~ będę delikatny~~
Nadal nie jestem pewien... Ale... Przecież już to robiliśmy...
Kiwnąłem niepewnie głową. On od razu zaczął mnie całować i rękami jeździć po moich żebrach.
-cz-czekaj.... A jak ktoś usłyszy...? - powiedziałem cały zarumieniony.
-wolisz u mnie ~~? Znikniesz na dwie... Może trzy lekcje ~~
-Mam zaraz sprawdzian...! Nie mogę!

(rozdział nigdy nie skończony, przepraszam ~Paulina 21.11.2020)

One-Shoty z UT i AU Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz