Killer X LUST- I Tak Nic Nie Zrozumiecie (450 Słów)

157 10 1
                                    

AleksandraCybulska4 Tak myślałam że może by trzeba wyjaśnić ludowi czemu to powstało XD

Tak to jest jako rozdział XDD (mam głupawkę)

Lamia!Killer X Lamia!Lust

HISTORIA Z RP!!!

A więc (ja wale na co ja się piszę)
Horror kupił Lusta w jego AU. Potem się nad nim znęcał i zgwałcił. Lust miał z nim jajko i od niego uciekł. Ten go znalazł i dalej się nad nim znęcał. Potem chciał przestać i w sumie to przestał ale pod wpływem takiego jednego słówka zmieniał się w sadystę i ogólnie zły ludek z niego był. Potem udało się jakoś coś zrobić z tym żeby tak nie było. I ogólnie to Lust zachorował jak Desire był mały i ogólnie nosi(ł) maskę. Potem jak już trochę Desire podrośl to przylazł do nich Dust z takim :"Elo Horror pilnuj mi bachora " i zostawił Sprinkle u nich. Desire jako zajebiste syn postanowił oblać ojca wodą bo bawił się w strażaków. No i jak to zrobił to Horror od razu miał wkurw i zaczął go gonić a Lust chciałem go powstrzymać i jedna wielka drama. Potem Desire poszedł szukać Lusta który spierdolił znowu (to nie ostatni raz XD) i poszedł razem ze swoim przyszłym chłopakiem (Sprinkle) do Inka i Errora i PJ (który jeszcze żył XD) i Lust tam był a potem przylazł Horror i oni zaczęli go bić i on potem siedział przywiązany do krzesła(był pod wpływem tego słowa o którym mówiłam wcześniej) i Lust trafił do szpitala... I potem jak Lust leżał nieprzytomny w szpitalu to Desire mieszkał u Dusta i Blue. I potem on wrócił do ojca (Horrora) i wtedy Lust się obudził i wszyscy się cieszą, ale jednak nie. I potem Horror chciał jakoś pomóc Lustowi bo ten miał fobie związaną ze stosunkiem (nie chciał szekszu). I wtedy jak wracali od psychologa to Lust spierdolił (jak na razie ostatni raz XD) i se mieszkał w lesie i tam spotkał Killera.
W tym czasie Desire był bity przez ojca alkoholika (Horrora który pił) i parę razy został przez niego podtopiony (dlatego nie lubi wody) i potem jak Lust wrócił to razem poszli do Killera i tam Horror znowu! zgwałcił Killer potem go porwał i męczył w piwnicy udając że nie wie gdzie jest. Potem jak Killer umierał to Desire i Lust go znaleźli i uleczyli. Potem się okazało że ten nasz Lust to nawet lubi Killera a że Kill "szukał "(Loki chciał żeby sobie kogoś znalazł) partnera i bum szaka laka są razem i mieszkają w Lamiatale gdzie Horror nie na dostępu.
Potem Killer i Lust mają dzieci (2) Lukiego i Deita.

KONIEC KURWA (ta chciała byś Paulinka)

Z tego co pamiętam to Horror potem zmienił się w dziecko (tak jak wszyscy źli geje)i się pogodził z K i L i żyli sobie razem w Lamiatale.


A tak serio to jest tak bardzo skrócone bo nie chce mu się całego pisać że szczegółami... Ale teraz tak plus minus wiecie o co chodzi😘😘😘 nie musicie dziękować (Wtf nikt nie prosił)


(idk po co powstał ten rozdział ale jest za piękny żeby go usuwać ~Paulina(05.10.2020))


One-Shoty z UT i AU Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz