Baya bir konuşup gülüşmüştük.Kafa dengi ve tatlı bir çocuktu.Fazlasıylada yakışıklıydı.Şu an gözlerimin tam içine gülümseyerek bakıyordu ve bu bende gülme isteği yaratıyordu.Hep böyle olurdu.Biri bana uzun süre bakınca kahkaha atasım geliyordu en ciddi
ortamda bile.Ama şimdi kahkaha atsam kesin çocuğun suratına tükürür rezil olurdum."Gözlerin" dedi "Çok güzel" diyede ekledi.
"Teşekkür ederim.Seninkilerde öyle" dediğimde gülümsedi.
"Biz kaçtık ama sıkıntı olmayacak mı?" dediğimde küçük bir kahkaha attı.
"Sorun mu?Farkına bile varmayacaklarından emin olabilirsin" dediğinde gülümsedim.
"Niye geldin?Yani kimse kendi isteği ile buraya gelmez okuldan atılman ya da puanının çok düşük olması gerek" dediiğinde olanlar aklıma gelmişti.Düşündükçe sinirleniyordum ama eskisi kadar umrumda değildi bu okulda eğlenceliye benziyordu ayrıca çok fazla yakışıklı vardı.
"Atıldım" dedim.Anlatmak istemediğimi anlamış olucak ki gülümseyip başını aşağı yukarı salladı.
"Sen neden burdasın?" dedim bende merakla
"Bende atıldım.Eski okulumda güzel bir okul değildi çok fazla kavga çıkardı.Bende bir gün kendimi kavgaların içinde buldum" dedi ve gülümsedi.Anlayışla başımı salladım.
O sırada kantinden içeri biri girdi.Kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde onun Arda olduğunu gördüm.Çenesi kasılmıştı ve bize bakıyordu.Batu'ya döndüğümde kaşlarının çatık olduğunu gördüm.Aradaki negatif elektiriği hissedince biraz gerildim.Bir süre daha bakıştıktan sonra Arda bana bir kere bile bakmadan gitti.
"Sanırım birbirinizden hoşlanmıyorsunuz" dediğimde kaşlarını ve bakışlarını yumuşatıp bana döndü.
"Zeki kız" dedi gülümseyerek.
Batu'yla ders zili çalana kadar muhabbet ettik.Bir kaç Ardayla aralarında ne olduğunu sormaya çalışsamda konuyu değiştirince bende daha fazla zorlamak istemedim.Ders zili çalınca
"Ben artık kalkayım" dedim ve ayağı kalkıp sandalyemi düzelttim.
"Eşlik ettiğin için teşekkür ederim" dedi.
Merdivenleri çıktıktan sonra kolumu tutan el beni durdu.Arkamı döndüğümde çenesi kasılmış olan Ardayla karşılaştım.
"Ne konuştunuz o pezevenkle?" diye sorduğunda şaşırıp
"Sana ne?" dedim.
"Ne konuştunuz dedim" dedi sert bir ses tonuyla.
"Seni ilgilendirmez Arda" dedim bende sesimi onun gibi sert ve kararlı yapmaya çalışarak.
"İlgilendirir" dediğinde
"Nedenmiş sen kimsin ki?" diye sordum.Dudağı hafifçe yukarı doğru kıvrıldı.Burnumlarımız birbirine değicek kadar yakınıma geldiğinde nefesimi tuttum.
"Olay seninle alakalı değil güzelim.Kendini bu kadar önemli sanma" deyip göz kırpıp arkasını dönüp uzaklaştı.Tuttuğum nefesimi bıraktım ve sinirle yürümeye başladım.Ne sanıyordu bu kendini.
Bahar'ın yanına gittiğimde olanları anlattım.O da bana sınıfındaki yakışıklıyı anlattı.Bugün Ardayla o konuşmamdan sonra ne Arda'yı ne de Batu'yu bir daha görmedim.Hayır yani yokta mı yazılmıyorlardı.Çünkü gelip izin kağıdı bırakanda olmamıştı.Acaba ikiside nerdeydi cidden meraktan çatlayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...