~50~

345 22 1
                                    

Arda burda değildi hayal kırıklığıyla Emre'ye döndüğümde kollarını açtığında hemen gidip sarıldım "Gitmemiştir değil mi?" diye sorduğumda "O azıcık ne bok yediğine bağlı" dediğinde derin bir nefes aldım.Birlikte arabaya gittiğimizde gaza bastı.Yolda ona olayları baştan sona anlattığımda "Şu an bir yerde Ata'nın kafasını nasıl patlatsa hangi kroşeden yumruk atsa falan diye düşünüyordur.Merak etme,gelicektir" dediğinde "Umarım" dedim ve kafamı cama yasladım.Bugün demediği için zaten kızgındım birde üstüne olaylar yaşanınca sinirim patlak vermişti.Oflayıp ellerimi saçlarıma geçirdim."Aklına gelen başka bir yer var mı?" diye sordu Emre.Kafamı iki yana salladım."Sen onu daha uzun zamandır tanıyorsun nereye gitmiş olabilir?" dediğimde "Her yere gitmiş olabilir.Arda kızım bu havadaki martıyı tehdit ederek kendini bir yere uçurtmuş bile olabilir" dediğinde güldüm.Her yerde olabilirdi.Bir umut yine telefonumu çıkartıp Arda'yı aradım ama hala ulaşılamıyordu.Küfür mırıldanıp telefonu cebime geri koydum."Tanımıyor musun Arda'yı gelicektir bırak biraz sakinleşsin zaten şimdi gelirse aranız düzelmek yerine bir bok çukuruna batırılmış gibi olucak" dediğinde ona baktım.Haklıydı.Kafamı salladım."Yemek yemek ister misin?" dediğinde tek kaşımı kaldırıp "Böyle bir sorunun cevabı 'hayır' olabilir mi?" dediğimde gülümsedi.

Pizzacıya geldiğimizde durdu ve bana bakmadan içeriye koştu.Hareketine gülüp arabadan indim ve yanına gittim.Arabayı kitledi ve kasaya geçip kendine 3 farklı menü söyledi.Kasiyer tam siparişleri hazırlıycaktı ki."Durun o da söyliycek" dediğinde kız gülüp "Bunlar ikiniz için değil miydi?" dediğinde Emre gözlerini kıstı ve "Sen bana ayı mı demek istiyorsun?" dediğinde kız gülmesini engellemeye çalışarak "Yok efendim ne alaka?" dediğinde "Dedin dedin" diye itiraz etti Emre.Bu haline gülmeye başladığımda kız yutkundu ve gülüşünü durdurdu.Sanırım Emre'nin ciddiye aldığını düşünmüştü "Yok öyle demek istemedim.Öyle anladıysanızda kusura bakmayın ama yani sizde götünüzden anla-" dediğinde ne dediğini fark etti ve korkuyla bize baktı boğazını temizledi ve durumu toparlamak için "Yani yanlış anlamaya yer arıyorsunuz" diye düzeltti sonra etrafa bakınıp sır vericek gibi yaklaştı ve eliyle ağzının iki yanını kapatıp "Aramızda kalsın ama bende bir oturuştu 2 menü yiyorum" dedi fısıldayarak gülüp Emre'ye baktığımda kıza hayran hayran bakıyordu.Bu haline daha çok güldüğümde Emre "Gerçekten mi?" diye sorduğunda kız gülerek başını salladı.Emre bana dönüp kulağıma "Aşık oldum" diye fısıldadığında kahkaha attım.Emre elini yanağına dayayıp kıza hayran hayran bakarken kız gülümsedi ve bana dönüp "Siz ne alırdınız?" diye sorduğunda Emre "Ben sizi almak istiyorum" diye atıldığında bu sefer gerçekten kahkaha attım.Kız şaka yaptığını düşündüğü için güldü ve "Maalesef satmıyoruz.Taze bitti" dedi Emre'nin yüzü düştüğünde daha fazla saçmalamasın diye hemen istediğim menüyü söyledim kız başıyla onaylayıp siparişleri hazırlamaya gittiğinde Emre'nin yanına gidip kolunu cimciklediğimde kızdan gözünü anca alabilmişti.Küçük bir çığlık attı ve "Ne yapıyorsun be!Bak senin yüzünden hayatımın pizzasının önünde çığlık atıyorum" dedi ve "Rezil ediceksin beni" diye fısıldadığında gülüp "Asıl kıza şöyle bakmaya ve salak salak konuşmaya devam edersen rezil olucaksın" dediğimde kafamdan ittirip "Sen ne anlarsın" dediğinde güldüm.

Kız "Siparişler hazııır" diyerek elindeki tepsileri  bizim yaslandığımız tezgaha koydu.Emre gülümseyip "Sende hayatımın pizzası olmaya haz-" dediğinde ağzını kapatıp kıza gülümsedim ve "Teşekkürler" dedim.Kızda gülümsedi ve "İyi günler" diyip arkaya gitti.Emre'nin ağzını açtığımda "Ne yaptın lan?Bak gitti kız!" dedi kaşlarını çatıp.Saçlarını karıştırdım ve "Boş konuşmada al şu tepsilerini gel" dedim.Oflayıp kıza bakmaya çalışarak tepsilerini aldı.Masaya geçtiğimde o da kızı göremediği için aramaktan vazgeçip yanıma geldi."Az önce bir izdivaça engel oldun" dediğinde güldüm."Salaklık yapma kızı korkutucaksın.Yemeğini ye" dediğimde gözlerini devirdi "Yok sen hiç anlamıyorsun" dediğinde bende gözlerimi devirdim.

Yemeğimiz bittiğinde Emreyle hesabı ödemek için birbirimize girmiştik.Birbirimize girmek demişken gerçekten birbirimize girmiştik.Emre'nin sırtına atlayıp onu ısırmak zorunda kalmıştım ve bu bitirici hamle olmuştu.Hatta bir teyze Emre'ye polis çağırmasını isteyip istemediğini sormuştu.Hesabı ödediğimde "Bunun intikamı alınacaktır" diye tısladı."Söylenmeyi bırak hem senin pizza güzelide orda değildi" dediğimde aptal aptal gülümsedi.Kapıyı açtığında birlikte dükkandan çıktık.

Yola çıktığımızda "Yeni mekanımı buldum" dediğinde güldüm.Tatlı ve güzel bir kızdı.Kıvırcık,kabarık ve sarıya yakın kumral saçları vardı.Gözleride yanlış görmediysem maviydi.Açıkçası gayet güzel bir kızdı ve Emreyle çok yakışırlardı."Adınıda göremedim" dedi ve alt dudağını sarkıttı sonra bana heycanla dönüp "Sen gördün mü?" diye sorduğunda kafamı gülerek iki yana salladım.Dudaklarını büzüp "Püh be!" dedi ve "Neyse ben gelip öğrenirim" dediğinde güldüm.Omuzuna vurup "Kızı korkutma" dediğimde "Yok lan ne korkutması.Biz daha onunla ne pizzalar yiycez" dediğinde yine güldüm.

Sokağa girdiğimizde durdu ve "Hadi ben pizza yemeye gidicem" dediğinde kahkaha attım ve "Sen harbi beyinsizsin Emre" dediğimde gözlerini devirdi ve "Uzatma" diyip beni iteklemeye başladı.Kahkahalar eşliğinde arabadan indiğimde bana öpücük yolladı ve gaza basıp sokağı terk etti.Arkasından güldükten sonra apartmana girdim.Şöyle bir bakındıktan sonra Ata'nın burda olmadığından emin olduktan sonra derin bir nefes aldım.

"Beni görmediğine bu kadar sevinceğini bilmiyordum" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Ne var?" diye sordum."Arda hala gelmedi mi?" dediğinde "Sana ne?" diye sordum güldü ve dudağını sarkıtıp "Belki de bir araba kazası yapmıştır ve bir tırın altında nefes almaya çalışıyordur" dediğinde gözlerimi irice açtım ve onun üzerine doğru yürüyüp göğüsünü yumruklamaya başladım."Ona bir şey mi yaptın?" diye bağırdığımda gülmeye devam etti.Gözlerim dolmuştu bile parmağımı salladım ve "Eğer onun kılına bile zarar geldiyse seni ona bırakmam ben öldürürüm!" diye bağırdığımda sesim apartmanda yankılanmıştı.Güldü ve göğüsüne vurmayı kesmem için bileklerimden tuttu."Onu bu kadar çok mu seviyorsun cidden?" diye sordu."Bu kadar salak mısın İrem?" sorduğu soruyla sinirlenip ona bir tokat attığımda sinirle alt dudağını dişledi ve yüzünü sıvazladı."Sana dokunmayacağım ama benim sabrımı sınama İrem.Bir dahakine çok kötü olur" dediğinde gözlerine baktım.Sinirli gözüküyordu açıkçası biraz korkmuştum.Biraz mı?Resmen titrememi gizlemeye çalışıyordum.Bir süre daha sinirli bir şekilde gözlerime baktıktan sonra apartmandan sinirle çıktı.

Derin bir nefes alıp sakinleşmek için elimi göğüsüme batırdım.Hemen telefonumu çıkartıp Arda'yı aradım.Yine telesekreter ulaşamadığımla alakalı saçmalıkları zırvaladıktan sonra 'Bip sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz' dediğinde kalbim heycanla çarpmaya başladı.Bip sesini duyduktan sonra "Arda..." dedim titreyen sesimle "Nerdesin?Seni merak ediyorum.Lütfen beni geri ara.B-ben özür dilerim sadece kırılmıştım ve Ata öyle diyince patladım.Özür dilerim.Onun yanında dememem gerekirdi biliyorum.Lütfen nerdeysen ara beni.Eğer yanında bir kız varsa-" dedim aklıma geçen sefer evinden Arya'nın çıkması gelmişti "Hayır işte o zaman bozuşuruz ve o kızla aramızda hoş şeyler yaşanmaz o yüzden sakince kız varsa bırak ve buraya gel" dediğimde düşüncesine bile ne kadar sinirlendiğimi fark ettim ve devam ettim "Lütfen Arda...Hadi gel ya da ara.Biliyorum sen demiyceksin önemlide değil artık gerçekten söz veriyorum trip atmıycam.Sen söylemiycek olsan bile hatta sevmiyorsan bile seni seviyorum Arda.Hadi bekliyorum gel" dedim titrek sesimle ve dolu gözlerimi ovuşturdum.Mesajı yolladım ve asansörü çağırdım.Ata ona gerçekten bir şey yapmışsa onu öldürürdüm.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin