~18~

503 25 2
                                    

Koridorun sonunda bir ışık gördüğümde korkuyla olduğum yere çömeldim ve olabildiğince ses çıkartmamaya çalıştım.Elinde ışıkla bana doğru geliyordu ama kim olduğunu göremiyordum görebildiğim tek şey elindeki ışıktı.Yaklaştı yaklaştı ağlamamak için kendimi çok zor tutuyordum.Bir kere daha aynı şeyleri yaşayamazdım.Korkuyordum.Dizlerimi karnıma çektim ve kafamı dizlerim ve göğüsümün arasına gömdüm.Adım sesleri yaklaştıkça nefesim daralıyordu.Üstümde hissettiğim ağırlıkla beraber çığlık attım üstüme düşen kişi çığlık attığında Bahar olduğunu düşündüm ve derin bir nefes alıp verdim.Işıklar açıldığında üzerimdeki kişinin Emre olduğunu gördüm şaşkınca "Emre?" dedim o da aynı şekilde "İrem?" dedi bu sırada koridorun başından Arda'nın sesini duyduk "Lan napıyorsunuz lan!"dediğinde Emre korkuyla bana bakıp "Hassiktir yine dayak yiycem ya" dediğinde güldüm Arda yanımıza gelmişti bile "Kalksana lan kızın üstünden" dediğinde Emre hemen üstümden kalkı."Ardaaşkım den yanlış anladın ben seni aldatır mıyım?Bırak onunda ne hali varsa görsün ardaaşkım.Bir anda üstüme atladı tacizci." diyip bana bakıp "Pis sapık" dediğinde ve götünü kurtarmaya çalıştığında güldüm."Siktir git Emre" diye homurdandı Arda ve yerde olan bana baktı "Kalksana lan sende neyi bekliyorsun" dediğinde gözlerimi devirdim "Öküz olmayan birini bekliyordum ama maalesef aradığım kişi şu anda meşgul herhalde" diye söylerek yerden kalktım."Napıyordunuz lan siz alt alta üst üste" dediğinde "Abi valla bende anlamadım ben elimde ışıkla birlikte yürüyordum sonra ayağım bir şeye takıldı hoop yere balıklama gittim yani" dediğinde güldüm ve kafamı onu onaylarcasına salladım sonra Emre kafasına dank etmiş gibi "Harbiden sen yerde ne yapıyordun" diye sordu."Ne biliyim bir anda ışıklar gidince ve elinde ışıkla biri bana doğru gelince korktum" dedim."He yani sende dedin ki yere çökeyim bana takılıp üzerime düşsün.Gerçekten çok zekice bir hareket" diye dalga geçtiğinde Ardaya gözlerimi devirdim."Çok biliyorsun sen" dedim sırttı.Dudaklarıma doğru eğilmişti ki kafamı çevirdim.Ne olduğunu anlamamış olucak ki şaşkınca geri çekildi."Öpme" dedim sessiz bir şekilde Emre heycanla araya girdi "Vay ne Arda Demir bile olsan trip yiyorsun" dediğinde Arda Emre'ye uyarıcı bir bakış attığında Emre ofladı ve "Tamam be gidiyorum" diyip ilerlemeye başladı.Salona girdiğinde Arda arkasından "Orda ayna var sik kafalı.Dinlemeye çalıştığını görebiliyoru.Bahçeye çık" dediğinde Emre'nin oflama sesini duydum ve "Tamam be" dedi.Arda bir süre bekledi ve bahçe kapısının sürülme sonrada kapanma sesi geldiğinde "Ne oldu İrem?" diye sorduğunda ona döndüm ve gözlerinin içine baktım hala bir duygu yoktu.Gözlerindeki duvarı yıkamıyordum bir türlü."Bir seçim yapana kadar öpme Arda.Bak ikimizin arasında kalmanı istemiyorum bir seçim yapman gerek bu seçimi yapana kadar lütfen bana bu şekilde yakın davranma" dediğimde tam ağzını açıcaktı ki konuşmasına izin vermedim "Şimdi bir cevap vermeni beklemiyorum senden.Vermiyceğinide biliyorum zaten ama bir cevabın olduğunda gel" dediğimde durdum yutkundum "Ya da git" dedim sonra gözlerimi gözlerinden çekip cevanını beklemeden bahçeye Emre'nin yanına gittim.Şezlonglardan birine uzanmış salak salak etrafa bakınıyordu yanındaki şezlongada ben uzandım."Bakma böyle öküz olduğuna senin öldüğünü düşündüğündeki halini görsen sen bile üzülürdün" dediğinde şaşkınca ona döndüm "Nasıldı ki?" dediğimde gülümsedi ve "Dağılmış gibiydi" Gerçekten öyle miydi?Ben ölsem üzülür müydü?Kendi kendime gülümsedim "Bir seçim yapmasını istiyorum" dediğimde güldü "Seçimi yaptı daha kendiside farkına varmadı" dediğinde ne dediğini anlamadığım için ona döndü anlamış olucak ki "Sana kendisininde sandığından fazla değer veriyor ama bunu kabul etmiyor ama bir süre sonra etmek zorunda kalıcak" dediğinde gülümsedim.Gerçekten öyle olabilir miydi?"Farkına varıcaktır" dediğinde gülümsedim ve "Teşekkür ederim" dedim o da bana gülümsedi.Bu sırada bahçe kapısının sesi geldiğinde o tarafa döndük Gözlerini ovuşturan Bahar'ı gördüğümüzde "Nasıl geçti?" diye sordu Bahar "Ne?" diye cevap verdi "Kış uykusu diyorum nasıl geçti?" dedi Bahar onu taklit ettiğinde güldüm.Baharda benim yanımdaki şezlonga uzandığında "Saat kaç?" diye sordu uykulu sesiyle Emre'ye döndüm ve cevap vermesini bekledim.Cebinden telefonunu çıkarttı ve "Nerdeyse 1 olmuş" dedi.Bu sırada Arda'da bahçeye geldi telefonla konuşuyordu sessiz konuşmaya çalışsada bütün dikkatim onda olduğu için dediklerini duyabiliyordun "Dediğim yerde mi?" karşo taraftan bekledikten sonra "Tamam geliyorum" dedi ve telefonu kapattı sonra Emre'ye döndü ve "Emre gel markete falan gidelimde İremler bize yanık yemekler yapsınlar" dediğinde "Yalan söylüyorsun" dedim ve ayağa kalktım şaşkınca bana baktığında "Ne?" dedi "Markete gitmiyceksin?Nereye gidiceksin?Ata'nın yanına değil mi?" dediğimde "Hayır.Markete gideceğiz" dedi sert bir şekilde "Yalan söyleme!" diye bağırdım.Gözlerimin içine baktı ve "Emre hazırsan gidelim" dedi ve arkasını döndü bileğinden tutsamda işe yaramadı."Arda gitme!" diye seslendim durdu ve bana doğru geldi tam karşımda durdu ve "Benim için endişelenmeyi bırak.Ben senin hiçbir şeyin değilim" dedi ve arkasını dönüp gitti.Yutkundum.Emre elini omuzuma koyup "Dediklerimi unutma" dedi ve o da gitti.Gözlerim dolmuştu.Bahar'a döndüğümde uyuyordu gözlerimi devirip yanına gidip onu dürttüm gözlerini ovuşturup "Ne?" dedi "Hadi eve gidelim" dediğimde şaşkınca bana baktı.

Arda'nın ağzından:
Arabadan indiğimizde yanımda Giray,Akın ve Emre vardı.Adamlarımız içerde orospu çocuğuyla beraberdi deponun kapısındaki 2 adam başıyla selam verip "Hoşgeldiniz Arda Bey içerde 2. koridorda bekliyorlar" dediğinde başımla anladığımı işaret ettim ve içeri girdim.İlk koridoru geçtikten sonra 2. koridora doğru dönüdüğüme sandalyede bağlı Ata'yı gördüğümde sırttım etraftaki adamlara bakmadan "Bizi yalnız bırakın" dedim "Ama Ar-" diyen adama "Çıkın" dediğimde bu sefer itiraz etmeden gittiler Emrelere döndüp "Sizde" dedim."Abi saçmalama bırak beraber halledelim" diyen Akın'a sert bir bakış attığımda "Peki ama birazdan gelicez" dedi ve birlikte çıktılar.Çenemi sıvazlayıp alt dudağımı yaladım.Sandalyelerden birini çekip ters oturdum "Eee Atacım nasılsın?" dediğimde ağzındaki banttan dolayı homurdandı."Ah pardon benim hatam" yapmacık bir şekilde ve ağzındaki bantı hızla çektim yüzünü buruşturdu sonra dudaklarını yalayıp sırttı."Dudağımda da senin kızın tadı duruyor" dediğinde dişlerimi birbirine bastırdım ve yüzüne bir yumruk geçirdim sonra bir tane daha ve bir tane daha "Sana ona dokunma" demiştim dedim ve bir kez daha vurdum "Seninle sikik bir anlaşma yapmıştık" dediğimde "Anlaşmayı sen bozdun Demir" dedi ve ağzındaki kanı yere tükürdü."Sana Elayla kal ve onu mutlu et dedim sense İrem'in götünden ayrılmadın" dediğinde suratına bir yumruk daha geçirdim.Kahkaha attı ve "Bütün gün bana yumruk mu atıcaksın gerçekten Arda.Öldürsene beni hadi" dediğinde bir kahkaha attım "Hemen ölüceğini mi düşünüyorsun gerçekten" dedim ve ona doğru yaklaştım "Sen acı içinde ölüceksin Ata" sırtışı bir anlık kaybolsada belli etmemek için hemen sırttı."Şimdi gelelim işimizee" diyip sırtışımı genişlettim "El mi ayak mı?" diye sorduğumda bu sefer ciddileşti "Ne için?" diye sordu "Hadi ama söylersem heycanı kaçar.Şimdi cevap ver El mi ayak mı?" dedim bir süre düşündü yutkundu "Arda bak ben ona dok-" dediğinde "Kes sesini!" diye bağırıp "Son kez soruyorum yoksa ben ikisinide seçicem.El.Mi.Ayak.Mı?" dedim bastırarak "El Allah'ın cezası El" dediğinde güldüm.Ayağa kalkıp arkadan alet çantasını çıkardım.Ata'ya küçük bir bakış attığımda korkuyla bana baktığını fark ettim.Penseyi alıp ona doğru ilerdim "Hangi elinle vurdun?" diye sordum sakince.Gözümün önüne yine video geldiğinde penseyle gözünü çıkartma isteği gelmişti ama bu isteği sonraya erteledim.Yutkundu ve "Sağ" dedi.Allahtan oturduğu sandalyenin kolları vardıda daha rahat olucaktım."Şimdi bak nasıl düşün biliyor musun ben kuaförüm ve senin tırnaklarını yapıyorum" sonra çenemi sıvazladım ve "Ya da ananı sikiyormuşum gibi düşün" diyip ilk tırnağını çektim.Acıyla bağırdığında gülümsedim.Dışardan gören benim acımasız olduğumu düşünebilirdi ama onun gözünü kırpadan yaptığı o kadar çok şey vardı ki bunu hakediyordu."Elveda dedin mi Kıran?"

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin