Sonra kafasını arabadan çıkartıp kapıyı kapattığında tuttuğum nefesimi bıraktım.Gözlerimin dolduğunu hissettim.Her şey bitmişti.Zaten bunu yapmamız yanlış olurdu ama sadece istemiştim işte.Arabanın etrafından dolandı ve kapısını açıp şoför koltuğuna oturdu.Dolu gözlerimi fark etmesin diye kafamı cama dayadım.Gaza bastığında son kez arkadaki kalkan toprağı izledim.Otobana çıktığımızda radyoyu açtı.Dolu Kadehi Ters Tut'un Gitme şarkısı çalıyordu.Ciddi misin?Resmen ağlamam için zorlanıyordum.
Gitme, kal! Gitme, kal
Ya da beni de yanına al da kalmayayım
Bir başıma bu diyarda
Sensiz olamam, yapamam
Beni de al yanınaGitme diyemiyordum ona.Diyebilseydim derdim ama zaten o da gitmemezlik yapmazdı.Kalmasını sağlayabileceğim hiçbir yol yoktu.Ucunda çocuğu vardı.Evet belki istemiyordu ama onu bırakamazdı.
Senin kollarında başlayan sabahlara
Biten gecelere doyamadım halaBirlikte çok fazla sabaha başlamamıştık daha.Başlasaydıkta doyamazdım zaten.Belki başkasını sevebilirdim ama o etrafımdayken bunu nasıl yapabilirdim ki?Yüzüne baktığımda düşünceli gözüküyordu.Parmaklarıyla direksiyona küçük ritimler tutuyordu.O kadar odaklanmıştı ki düşüncelerine ona baktığımın farkında bile değildi.
Sokağa girdiğimizde arabayı durdurdu bir süre öyle yola baktı sonra bana döndü."Görüşürüz" diye fısıldadığında gözlerim doldu.Kendimden hiç beklemediğim bir şey yapıp ona yaklaştım ve dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum "Görüşürüz" diye fısıldadım ve kapıyı açıp daha fazla ona bakmadan gittim.Apartmana girdiğimde artık gözyaşlarımı tutamıycağımı fark edip saatlerdir tutmaya çalıştığım gözyaşlarımı serbest bıraktım.Onunla vedalaşmanın bu kadar zor olucağını hiç düşünmemiştim.Aslında onunla vedalaşmak zorunda olucağımı hiç düşünmemiştim.Gözlerimi sildim ve asanasöre bastım.Gözlerimi silmem pek bir işe yaramamıştı çünkü durmadan ağlıyordum.
Kapıyı çaldığımda annem gülümseyerek kapıyı açtığında yüzümü görmemesi için yüzümü eğdim ama fark etmiş olucak ki göz ucuyla ona baktığımda kaşları çatılmıştı.Ayakkabılarımı çıkartıp içeri yürüycekken annem "İrem iyi misin?Ağlamış gibisin ne oldu?" diye sorunca olduğum yerde durdum ve anneme bakmadan gülümseyip "Battım" diye bana verdiği tavsiyeye gönderme yapıp odama ilerlemeye devam ettim.Odama girdiğimde kapıyı kapatıp kitledim ve kendimi yatağa attım.
Ağlayarak uyuyakaldığımda yanımda hissettiğim kıpırtıya heycanla kalktım.Etrafa baktığımda kimse yoktu.Derin bir nefes alıp içimdeki ağlama isteğine sövdüm.İyice sulu göz olmuştum.Başımı tekrar yastığa koydum ama uyku tutmadığı için masadaki bilgisayarı kucağıma aldım ve dedikodu sayfasını açtım.Okuldan çıkarken gözlerimin dolu olduğu yakınlaşırılmış bir fotoğrafım vardı.Rüzgardan saçlarım uçuşmuştu.Başlık olarak 'Neler oluyor dersiniz?Arda Demir yine bir kalp mı kırdı?' yazıyordu.Alayla güldüm ve yorumlara baktım
'Ben harem demiştim'
'Arda'yı Elayla konuşurken gördüm'
Bu yoruna cevap olarak admin özele gelmesini istemişti.Gözlerimi devirdim ve aşağı indim.Arda'nın şarkı söylerken ki fotoğrafı vardı.Bense gülümsemiş ona bakıyordum.Onunda gözlerin bendeydi.Dolu gözlerimle birlikte gülümsedim.Belki beni umursamadığı için bitmiş olsa her şey daha kolay olurdu.Benimle birlikte olmak istemediğini bilsem daha az canım acırdı.Ama biliyordum o da benimle olmaktan mutlu gibiydi.
Arda'nın ağzından:
Karşımda ki Ela'ya dönüp parmağımı ona doğrulttum "Ela bak oyunsa cidden sikerim ortalığı" dediğimde dolu gözleriyle bana baktı.Gözlerim İrem'in mavi gözlerini arıyordu."Arda inanmıycaksın diye raporla geldim sana daha ne yapıyım!" diye bağırdı ağlayarak elimi saçlarıma geçirdim.Arda Demir nasıl baba olurdu ki?Arda Demir daha adam olamıyordu doğru düzgün nasıl baba olsun?"Benden olduğunu nerden bileceğim?" diye sorduğumda şaşkınlıkla bana baktı.Bence gayet doğal bir soruydu çünkü Ela'nın kimle yatıp kalktığı belli değildi."Saçmalama Arda" dedi ve sonra derin bir nefes alıp "İstersen babalık testi yaptırabilirsin" diye fısıldadı başını yere eğip.Kafamı geriye attım.Nerden çıkmıştı ki şimdi bu?Gözlerimi kapattığımda aklıma İrem geldi.O da üzülmüştü.Beni sevdiğini söylemişti.Her bunu diyen gibi o da üzülücekti şimdi.Hayatımdaki her şeyin boka battığk gibi o da batıcaktı.Benim yüzümden.Sinirle alt dudağımı dişledim.Gözlerimi açtığımda Ela bana bakıyordu yanıma yaklaştı parmaklarının ucuna kalktı.İrem gibi.Sonra dudaklarıma doğru yaklaştı hemen bir adım gerilediğimde hayal kırıklığıyla bana bakıyordu."Arda yapma böyle ikimizde hala seviyoruz birbirimizi.O orospuyuda kullandığın yetti" dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım,ona doğru bir adım attım ve kolundan tutup "Birbirimizi sevmiyoruz Ela.Karnındaki olmasa benim için bir hiçsin" diyip kolunu sertçe bırakıp arabaya bindim ve gaza bastım.
Uçuruma geldiğimde arabayı durdurdum ve ağacı geçip uçurumun kenarına oturdum.Bu sefer manzara yoktu çünkü İrem yanımda gülümsemiyordu.Hayatımda bir sürü hata yapmıştım,bir sürü şeyin boka batmasına sebep olmuştum.Şimdi İrem'de bunlardan biriydi.Ama en iyi hatam oydu.Cebimden çıkarttığım sigarayı dudaklarımın arasına koydum ve çakmakla sigarayı yaktım.Köpek gibi senelerimi Ela'nın peşinde geçirdikten sonra tam ondan nefret etmeye başlamışken.Şimdi ona dönmek zorunda kalmıştım.Hemde her şey ilk defa güzel giderken.Sigaramdan bir son fırtımıda alıp uçurumdan aşağı attım.Bebek olmasa Elayla bir saniye bile durmam ama bebeği terk edicek kadarda orospu çocuğu değiliz yani.Tamam var azıcıkta o kadar değil.Kendimi sanırım ilk kez çaresiz hissediyordum.Başka bir yolu yoktu sanki kurtulmanın.
İrem'in ağzından:
İstemeye istemeye okula geldiğimizde bir kaç kız grubu bana bakıp gülüşerek kendi aralarında bir şey konuştuğunda kendime sakin olmamı söyledim.Bahar "Hadi lan yüzün gülsün artık" dediğinde ona yapmacık bir şekilde gülümsediğimde gözlerini devirdi.Bu sırada Emre yanımıza gelip "Ooo ağlamıyorsun gelişme var" dediğinde Bahar "Lan sus sus ağlıycak şimdi yine" dediğinde güldüm."Kızım valla bu sefer tişörtü sal göbeğime yapışıyor öyle ıslak olan yer" dediğinde gülüp Emre'nin yanağını sıktım.Akın ve Girayda yanımıza geldiğinde "Oo keyifler yerinde" dedi Akın.Gülümsedim.Şimdiden kendimi üzmiycektim çünkü günün sonunda zaten üzülüceğimi biliyordum.Giray'a dönüp "Ne oldu senin iş?" diye sorup imayla göz kırptım.Giray derin bir nefes aldı,Emre ve Akında güldü. "Hiç sorma kız tepeleyip duruyo bu yavrucağı" dedi Emre alayla ve Giray'a sarılıp başını okşamaya başladı.Giray Emre'yi itip "Siktir git lan piç" dediğinde güldüm sonra Giray bana bakıp "Eh pek iç açıcı değil koç burcuymuş pek inatçı çıktı" dediğinde güldüm "Burcuna kadar öğrenilmiş" dediğimde Bahar "Teyzesinin oturduğu eve kadar biliyor burçla kalsa iyi" dediğinde kahkaha attım."Teyzesinin evi mi?" dediğimde Giray elini ensesine götürdü vr "Tesadüfen fark ettim" dediğinde Akın "Tesadüfen kızı takip ederken" diye dalga geçtiğinde Giray gözlerini devirdi.
Zil çaldığında yukarı çıkıp sınıflara dağıldık.Sınıfın kapısının önüne geldiğimde elim sınıfın kapısına geldi ama kapıyı açamadım.İkisini birlikte görmeyi istemiyordum.Sınıf mı değiştirseydim acaba?Hem ne kadar az görürsem o kadar kolay unuturdum.Ben hala salak gibi sınıfın kapısını tutuyordum ki "Girmeyecek misin?" diyen sese döndüm.Batu'yu gördüğümde şaşırdım onu bayadır görmüyordum."Batu?" dediğimde gülümsedi ve "Nasılsın?" dedi gülümseyerek "İyi sen?" diye sordum."İyi bende" dedi bir süre sessizlikten sonra "Dedikodu sayfasından falan gördüğüm kadarıyla yanın boşalmış yine" dediğinde buruk bir şekilde güldüm."Sanırım" diye fısıldadığımda elimi omuzuma koyup "İstersen boşluğu doldurabilirim" dedi.Gülümseyip başımla onayladım.Kapıyı açıp içeri girdiğimizde şöyle bir sınıfa bakındım ama sınıfta ne Arda vardı ne Ela.Derin bir nefes alıp arkaya doğru ilerledim.Ben Arda'nın yerinr Batu'da benim yerime oturduğunda "Nerelerdeydin?Bayadır görmedim seni" dediğimde güldü "Aslında buralardaydım ama senin gözün Arda'dan başka bir şey görmüyordu" dediğinde şaşkınca ona baktım ve "Pardon" dediğimde gülümsedi."Önemli değil" dedi.Kapının çalınmasıyla heycanla kapıya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...