Birazda Ardayla gözlerinizi şenlendireyim dedim.Mutlideki Ardaa!
Arda'nın ağzından o gün:
İçerde şöminenin içine yaslanmış bıkkın bakışlarla gözlerimi evin için dans eden insanlarda gezdirdim.Emre'ye baktığımda o da camdan bakmış pizzacı kızın gelişini bekliyordu,sırttım.Tam ona doğru ilerleyecektim ki kolumda hissettiğim elle yerimde durdum ve kaşlarım çatık bir şekilde ona döndüm.Esmer küt saçlı kızı görünce kaşlarımı iyice çatıp sert bir haraketle kolumu ondan kurtardım."Selam" dedi ağzını yaya yaya.Gözlerimi devirip ilerlemeye devam ettim.
Dışarı çıkıp havuzun başındaki şezlonglardan birine oturdum.Peşimden gelicek kadar yüzsüz değildir herhalde.Eskiden olsa onu kaçırmazdım tam tipimdi güzel bir fiziği ve yüzü vardı ayrıca esmerdi.Şimdi ise tek istediğim yanımda İrem'in olmasıydı.Gelmesine daha bir kaç gün vardı.Yanına gidecektim ama gelmemi istemiyordu.Belki de babasından kaynaklıdır.Düşüncelerimi az önce duyduğum ses böldü."Hadi ama!Kaçacak mısın böyle?" dedi.Kelimelerini uzatması canımı sıkıyordu.Siktir git desem çok mu ayıp olurdu?Yanımdaki şezlonga oturduğunda derin bir iç çektim ve telefonumu çıkarttım.Onunla ilgilenmezsem elinde sonunda giderdi herhalde gitmezse ayıp mayıp demeyip siktir giti basıcaktım yani."Hadii naz yapmaa" dediğinde istemsizce gözlerimi devirdim.Bana doğru eğilip "Sevgilinin burda olmadığını biliyorum" dedi seksi olduğunu düşündüğü bir ses tonuyla "Ne zamandır sevgiline bu kadar sadıksın Arda?Hadi oynayalım!" dediğinde sinirle dudaklarımı yaladım ve ona döndüm.Tam ağzının payını vermek için ağzımı açmıştım ki telefonuma gelen bildirimle telefonuma döndüm.Hassiktir!
Gördüğüm iki fotoğrafla dudağımı ısırdım.Kaşlarım istemesizce çatılmış,yumruklarım sıkılmıştı.Arkası dönük bir ağacın arkasında duran İrem ve ona doğrultulmuş bir silah.Numaraya baktığımda kim olduğunu anlamak zor değildi.Altına 'Ne yapman gerektiğini biliyorsun yoksa biricik sevgilin şu an şuracıkta ölür' yazıyordu."Sikik" diye fısıldadım.Belki de sadece yalandır Arda.İrem Eskişehirde saçmalama.Ya gerçekten burdaysa?Ona çaktırmamaya çalışarak etrafa bakındım sonra fotoğrafın gelmiş olduğunu düşündüğüm yöne doğru çevirdim gözlerimi.Gözlerim mavi gözleriyle buluştuğunda sol göğüsümde bir ağırlık hissettim.Gözlerinde umut ve mutluluk vardı.Ne güzel bakıyordu öyle...
Bakışlarımı anlamaması için ondan çektim.Oysa ki saatlerce bakmak istiyordum ona.Yutkundum ve yanımda ki kıza çevirdim bıkkınca bakışlarımı.Şişirilmiş dudaklarına iğrenerek baktım.Onun için Arda.Onun için onu üzmen gerek.Sikeyim!Bunu ona nasıl yaparım?Ne yapıcak görünce ağlıycak mı?Saldıracak mı?İkisini beraber mi yapıcak?Gözlerimi sinirle yumdum.İrem olarak hayal et.İrem olarak hayal et.Onun için yapmak zorundasın.Üst dudağımı dişleyip derin bir nefes aldım ve yanımdaki zaten bunun için can atan kızı kendime çekip öpmeye başladım.Zaten bunu beklediğini belli ederek öpüşlerime karşılık verdi.Elini yanağıma koydu.İrem gibi.Kendimi ondan ayırıp bir hışımla oturduğum yerden kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.Ona bakmak istiyordum.Görmemiş olmasını istiyordum ama ona bakıcak ne cesaretim ne de yüzüm vardı.
Eve girdiğimde kızın arkamdan gelen adımlarını duyabiliyordum.Umursamadan ilerledim.Emre hala camdaydı.Gitsem sikince olmazdı.
Arabama geldiğimde tam kapıyı açıcaktım ki.Sinirlerimi iyice tepeme çıkarıcak o cümleyi duydum."Hadi ama Arda başladın bir kere.Bırak iyi sevgilicik numaralarını" dedi.Sıkılı yumruklarımı mümkünmüi gibi dahada sıktım ve ona dönüp tam karşısında durdum."Siktir git!" diye tısladığımda hafif ürkmüşe benziyordu."Arda yapm-" dediğinde "SİKTİR GİT!" diye kükredim gözleri doldu,dudaklarını yalayıp hızlı adımlarla arkasını dönüp içeri girdi.Ellerimi saçlarıma geçirip önümdeki taşa bir tekme geçirdim.Sakinleşmeye çalışıp arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...