~6~

714 31 22
                                    

Benimle oynamadığından emin olmuştum.Yani onu arkadaşım olarak görüyordum ve eğer sadece bu yüzden yanımda olmuşsa kalbim kırılırdı.İçim rahatlamıştı en azından.Karşı apartmanın kapısı açıldı ve Bahar yanıma geldi.Acaba ben mi çok büyütmüştüm?Yanıma geldi ve

"Kalk lan burda mı efkarlanıcaksın?" dedi.Allahım bana neden böyle arkadaşlar veriyorsun?Kalktım ve beraber eve gittik.Annem yine evde değildi.Kadın benden çok geziyo valla helal olsun.Yatağıma yüz üstü uzandım.

"Niye bu kadar takıldın ki Ela'nın gelmesine?" diye sordu imalı sesi ve gülümsemesiyle

"Ela'nın gelmesine takılmadım istediklerini yapsınlar.Beni kullanmış olma ihtimaline takıldım.Kimse niye beni uyarmadı?Batu bile uyarmadı yani aslında bir çok kez bir şeyler dedi ama ben nerden anlıyım?" dedim.

"Ben Arda'nın seni kullandığını düşünmüyorum" dedi ciddi bir şekilde.Yattığım yerden doğruldum ona baktım ve sırtımı yatak başlığına dayadım.

"Bende düşünmüyorum ona inanmak istiyorum.Bide sen nerden biliyorsun ya?Ben sana bir şey anlatmadım ki?" dedim.

"Arda arayıp seni iyi görmediğini ve apartmanın girişinde oturduğunu söyledi ve kapattı.Bende olayı anlatması için tacizci gibi aradım sonunda bıkıp anlattı" dediğinde şaşırdım.Bana değer veriyor gibiydi ama verdiğinden emin değilim.

"Barıştılar" dedim.Anlamazca yüzüme baktı

"Elayla barıştılar" dediğimde çenesini zorlarcasına ağzını açtı.

"Nasıl barıştılar?!Ne demek barıştılar?!Siz daha çıkıcaktınız!" dediğinde gözlerimi devirdim.

"Aklıda kalbide başkasında hem ben onu sevmiyorum" dedim.

"Hoşuna gidiyor" dedi.

"Hayır gitmiyor" diye itiraz ettim.

"Hayır gidiyor.Hadi lan şimdi gitmiyor olsun bir süre sonra gidicek görüceksin ahada buraya yazıyorum" diyip parmağını yatağıma sürdü.'Yav he he' der gibi elimi salladım.Aklıma gelen şeyle hemen masamdaki bilgisayarı kaptım ve hemen dedikodu sitesine girdim.

Ardayla Ela'nın okuldan çıkarken fotoğrafı vardı.Başlık olarak 'Büyük Aşk Kaldığı Yerden Devam Ediyor' yazıyordu.Yorumları okumaya başladım.

"Ya yine kaçırdık taş gibi çocuğu"

"Gelmiş yine"

""Yeni kıza yazık oldu"

"Ah bu çocuğa düşmeyende ne biliyim" tarzı bir sürü yorum okuduktan sonra aşağı indim.Batuyla sarılırken fotoğrafımız vardı.Lan bunu kim ne ara çekti.

"Oha" dedi Bahar sonra devam etti "Yoksa siz-"

"Hayır" diyip sitede aşağı indim.Başka bir şey bulamayınca kapattım.

Bir süre takıldıktan sonra Bahar eve gitti.Annemlerde gelmişti.Oturma odasına gittim ve gittiğim gibi ekmek almaya yollandım.İkinci çocuk olmak zor.Ne olabilir diyerek Tom ve Jerryli pijamamın altına spor ayakkabı giyip markete yürümeye başladım hava kararmıştı.Sokak lambaları aydınlatıyordu sokağı zıplaya zıplaya gitmeye başladım.Cebimin titremesiyle telefonumu çıkarttım.

Gönderen:Bilinmeyen numara
'Zamanın doldu'

Anlamazca telefonuma bakmaya başladım.Birden havalanmamla telaşlanıp kim olduğuna bakmadan surartına yumruk attım.Ani refleksle beni bıraktı ve burnunu tuttu.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin