Dediği şeyle şaşkınca ona baktım ama sonra umursamadan gülümseyerek masadan kalktım tam gidicekken durdum ve Ata'ya bakıp "Teşekkürler" dediğimde omuz silkip "İyilik olsun diye yapmadım" dediğinde gülümsedim ve hızla kafeden çıktım.Cebimden çıkarttığım telefonla hemen Arda'yı aradım.Meşgul çalınca derin bir nefes alıp cebime koydum.Hemen vazgeçme İrem.Hayır şu anda ikinci bir bebek için hazırlıkta değiller.Elimde ki telefonla taksiyi arayıp hemen bir taksi çağırdım.Aklıma gelen şeyle kafeye döndüm ve kağıdı alıp "Bunu alabilir miyim?" diye sorduğumda Ata gülümseyip başını salladı.Alıp hemen kafeden çıktım ve taksiyi bekledim.
Arda'nın evine geldiğimde yine hızlı adımlarla eve yaklaştım ve kapıyı çaldım.Ayağımı yere hafifçe vurarak beklemeye başladım.Kapı açıldığında üstü yarı çıplak ve uykulu gözleriyle bana bakan Arda'ya gülümsedim ve boynuna atladım resmen.Anlık bir şoktan sonra kollarını belime sardı kafasını omuzuma gömdü.O da özlemiştir belki.Ondan ayrıldığımda arkada gördüğüm sadece gömlekle duran Ela'yı görünce yüzüm düştü.Hayal kırıklığıyla ve dolu gözlerimle Arda'ya döndüğümde ilk önce kaşlarını çattı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı."S-siz?" diye kekelediğimde titrek sesiyle arkasına baktı ve neyden bahsettiğimi anlayıp yanıma gelip "Hayır hayır aramızda bir şey olmadı" dediğinde bizi dinleyen Ela yanımıza geldi ve "Ne işin var burda Arda artık benimle" dediğinde alayla güldüm ve "Seninle değil.Sana bebek için katlanıyor" dediğimde sinirle bana doğru geldi ve "Orası seni hiç ilgilendirmez biz bir aile olucaz şimdi git burdan" dediğinde güldüm ve "Bebek olmadan seninle birlikte olucağını düşünmüyorum" dedimEla güldü ve bir adım daha yakınıma geldi tek kaşını kaldırıp "Ama bebek var.O yüzden defol" dediğinde dudağımı yaladım ve heycandan titreyen ellerimle cebimdeki kağıdı çıkartıp "Emin misin?" diye sordum ona göstererek."Ne bu?" diye sordu şaşkınlıkla."Bilmem ki görücez" dedim alayla ve kağıdı Arda'ya uzattım.Arda kağıdı iyice inceledikten sonra sinirden koyulaşmış gözleriyle Ela'ya döndü.Ela korkuyla Arda'ya bakıyordu "Hayatım?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim.Hala hayatım diyor yüzsüz şırfıntı."Hayatını sikerim şimdi Ela" dedi ve kollarından tuttuğu gibi sertçe duvara yapıştırdı Ela'yı.Ela dolmuş gözleriyle "A-arda ne oluyor?" dediğinde "Sen açıklıycaksın" diye araya girdim.Ela Arda'nın kollarından kurtulmaya çalışıp bana doğru gelmeye çalıştı ve "Hepsi senin yüzünden değil mi orospu!Kim bilir ne yalan uydurdun!" diye bağırdığında güldüm."Burda tek bir orospu var" dedi Arda ve kolundan tutup onu kapıya doğru sürükledi kapıyı açıp Ela'yı dışarı itti ve "O da şimdi gidiyor" dedi ve kapıyı çarptı.Bana döndüğünde ona doğru bir adım attım ve gülümsedim o da bana yaklaştığında saçlarımı kulaklarımın arkasında attı ve "O gün içimde kalmıştı" dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Dudaklarımda ona yer açtım.Beni kaldırdığında hemen bacaklarımı beline doladım.Yatak odasına geldiğimizde beni kibarca yatağa bıraktı ve üzerime eğildi.Yavaşça öpüyordu beni.Elimi çıplak sırtında gezdirdiğimde dudakları dudaklarımdayken gülümsedim.O da gülümseyerek geri çekildiğinde ellerimi çenesine götürdüm ve gözlerine bakarak "Seni özledim" dediğimde gülümsedi ve dudaklarını tekrardan dudaklarıma bastırdı.
Geri çekildiğimizde nefes nefese kalmıştık.Kaşlarını çattı ve "Nerden öğrendin?" diye sordu.İşte şimdi sıçmıştım.Söylemesem illa söyletirdi.Söylersemde ağzıma sıçardı açıkçası."Önemli değil" diyip gülümsediğimde kaşlarını dahada çattı ve yanıma oturdu bende uzandığım yerden doğrulduğumda "Niyeyse bir bok kokusu alıyorum bunun altında" dediğinde yutkundum."Kimseden değ-" dediğimde sözümü kesti gözleri koyulaşmaya başlamıştı."Kimden İrem?" diye sordu sakin olmaya çalıştığı sesiyle.Bir süre düşündüm sonra başımı yere eğip dudaklarımı yaladım."Kızmıycağına söz ver" dediğimde mümkünmüş gibi kaşlarını dahada çattı."Söyle" dedi net ve sert sesiyle.Yutkundum ve azğımın içinde "Atadan" diye geveledim.Anlamadığını belirten bir yüz ifadesiyle "Ne?" diye sorduğunda derin bir nefes aldım ve "Atadan" dedim.Gözlerine baktığımda gözleri nerdeyse siyaha dönmüştü.Biraz ürktüğüm için gözlerimi hemen kaçırdım.Bu sefer şaşkınlıkla ve sinirle "Ne?" dedi ve hızla yataktan kalktı elini saçlarına daldırdı ve "Ne düşünüyordun?O herifle göz teması bile kurmaman gerekirken gidip onunla muhabbet mi kurdun?Çekirdek kola yapsaydınız keşke" dediğinde alt dudağımı ısırdım ve "Seninle alakalı olduğunu söyl-" dediğimde "Ne için olursa olsun!" diye bağırdığında yerimden korkuyla sıçradım.Bunu fark etmiş olucak ki sakinleşmek istercesine derin bir nefes aldı ve "O siktiğimin çocuğu seni kaçırdı sonra yakmaya çalıştı ve sen gidip onunla konuştun mu?" dediğinde ayağa kalktım ve yanına gittim.Hayır İrem ciddi bir şey konuşuyorsunuz baklavalarının dikkatini dağıtmasına izin verme."İlk başta gitmiycektim ama senle alakalı olduğunu söyleyince gitmem gerektiğini düşündüm" dediğimde sabırla nefes aldı ve "Canını yakabilirdi İrem" dediğinde alayla güldüm ve "Zaten yanıyordu!" diye bağırdım ve "Bir umut bir şey söyler diye gittim" diye fısıldadım.Şaşkınca bana bakan Arda'ya döndüğümde "Ne kadar anlamamak için çırpınsanda seni seviyorum Arda.Yokluğun zaten canımı yakıyordu" dediğimde sırttı ve "Götüm kalktı" diyip dudaklarımda yerini aldı.Dudaklarının üzerinden gülümseyip hemen ona karşılık verdim.Elimi karnına koyduğumda gülümsedi ve geri çekilip "Fırsatçı bunu bekliyordun değil mi?" dediğinde elimi hemen çekip karnına bir yumruk attım."Bak hala" dediğinde gözlerimi devirdim."Ayı" diye fısıldadığımda sırttı."Acıktım" diye homurdandığında ona dönüp gülümsedim ve "Makarna?" diye sordum.Yüzünü buruşturdu ve "Siktir lan açlıktan ölmeyi tercih ederim" dediğinde güldüm ve "Zıkkımın kökünü ye Arda" dediğimde güldü.Dolabının karşısına geçip üzerine dolaptan çektiği siyah tişörtü geçirdi.Buna gerek var mıydı cidden?Arkasını dönüp sırttı ve tişörtü tutarak "Manzaranı bozuyorsam çıkartabilirim" dediğinde gözlerimi devirip el hareketi çektim ve mutfağa doğru ilerledim.
Tezgaha oturduğumda o da yanıma geldi ve "Ne yiycez diye?" sordum muzipçe güldü ve alt dudağını ısırıp sırttı "Ne yemek istersin?" dediğinde 'yok artık' bakışımı atıp."Görüşmeyeli iyice abaza olmuşsun" dediğimde güldü."Pizza mı lahmacun mu?" diye sorduğunda düşündüm.Lahmacun istiyordum ama onun yanında nasıl ayı gibi lahmacun yiycektim ki?"Sana niye soruyorum lan lahmacun yiyelim" dediğinde "Ayı" dedim.Sırttı ve bana yaklaştı gülümseyip kollarımı omuzuna koydum.Dudaklarıma uzun bir öpücük kondurup "Acılı mı acısız mı?" diye sordu.Gerçekten ayıydı.Harbi ayıydı yani."Acısız" dediğimde "Peki o zaman 1 mi 2 mi?" dediğinde normalde 2ydi ama şimdi "Bir" dediğimde güldü ve geri çekildi."İki yani" dedi ve telefonunu cebinden çıkarttım güldüğümde gözleri dudaklarıma kaydı.Bu bende daha fazla gülme isteği yaratmıştı.Boğazını temizledi ve gözlerini benden çekti telefonundan numarayı çevirdi ve siparişleri verdi.
Kapı çaldığında Arda telefonda konuştuğu için kapıya gittim.Kapıyı açıp gülümsediğimde siparişleri getiren çocukta gülümsedi."İyi günler" dediğinde "İyi günle-" diycektim ki bir ayı beni hafifçe itekleyip "İyi günler kardeş" dedi sertçe.Gözlerimi devirdim ve kollarımı göğüsümde birleştirip mutfağa gittim."Lan hadi açtın kapıyı anladım.Ne sikime gidip gülümsüyorsun" çocuğa dedi mutfağa elleri dolu bir şekilde girerken.Arkamı ona döndüm ve güldüm sonra ciddileşip ona döndüm ve gözlerimi devirip "Abartma Arda" dedim sonra yaklaştım ve "Niye kıskandın mı?" diye sordum.Ellerini belime sardığında bende kollarımı göğüsüne doladım."Sadece çocuktan hoşlanmadım" dediğinde gözlerimi devirip kollarımı boynundan çektim tam gidicekken kolumdan çekti ve beni kendine yapıştırdı resmen.Nefesini yüzüme üfleyerek ve dudaklarıma bakarak "Ama o dudaklar benim.Onlara bırak değmeyi değmeyi aklından geçireni sikerim" dediğinde gülümsedim.Gülümsediğimde dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Dudaklarını oynatmaya başladığında hemen ona karşılık verdim.Dudağımı ısırdığında acıyla inledim geri çekildim ve gözlerimi kısıp ona baktım."Bu ne içindi?" dedim ve ellerimi dudağıma götürdüm.Güldü ve "Ata sikiğiyle buluştuğun içindi ve o çocuğa gülümsediğin için" dediğinde karnına bir yumruk attım ve "Beni onunla yalnız bırakan zaten sendin ne fark etmiş kafede oturmamız" dediğimde kaşlarını çattı ve "Birde kafeye mi gittiniz?" diye sordu sert bir sesle gözlerinin rengi koyulaşmaya başlamıştı."Ş-şey yani evet biraz ama çok durmadık" dediğimde kaşları dahada çatıldı ve derin bir nefes aldı."Kimin fikriydi?" diye sorduğunda "Saçmalama benim olucak değil ya" dediğimde elleri yumruk haline gelmişti."Sikicem o pezevenki" dediğinde aklına gelen şeyle ani bir şekilde bana döndü ve "Ne sikime söyledi sana bunu?Bir amacı olmalı ne istedi senden?Yoksa-" dediğinde sözünü kestim çünkü kim bilir ne düşünmüştü."Arda,sadece Ela'nın onun rolünü çaldığını düşündüğü için yapmış" dediğimde sinirle nefes aldı ve yumruğunu masaya dayadı."Neden onun oyununu bozsun ki?O pezevenk Ela mutlu olsun diye götünü satar" dediğinde aklıma gelen şeyle yutkundum.Bu dediğini söylemeli miydim?Ondan bir şey saklamak istemiyordum bu yüzden söyliycektim.Gözlerimi yere çevirdim ve "Artık sevdiği kişinin o olmadığını söyledi" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...