~79~

339 26 21
                                    

Medya Arda!!

"Hadi Arda!" dediğimde gözlerini devirip "Bakarız" dediğinde kollarımı beline sardım ve tatlı tatlı ona bakıp "Bakarız falan yok Bahar'da izin aldığına göre annem izin veriyor" dedim ve "Güzel olucak" dedim.Sırtıp kolunu bana attı ve ilerlemeye başladı,bende adımlarına ayak uydurdum."Bakarız dedim" dediğinde gözlerimi devirdim.

Sırasına oturduğunda çantamı kancaya taktım ve ön gözden gezinin parasını çıkarıp cebime koydum."Bak ben gidiyorum ve kendimi geziye yazdırıyorum.Umarım sende bakmayı bırakıp yer hala varken adını yazdırırsın" dediğimde omuz silkmekle yetindi.Gözlerimi devirip ilerlemeye başladım.

Bahar'ın sınıfının önünde Bahar'ı beklemeye başladım.Uzaktan gelen Yiğit'i gördüğümde başıyla bana selam verdi.Arda etrafta mk diye telaşla etrafa bakındım.Olmadığını görünce Yiğit'e gülümseyip başımı hafifçe eğerek selam verdim.Bahar çıktığında Yiğitte sınıfa girmişti.Yiğit aslında arkadaş olarak oldukça iyi ve anlayışlı biriydi.Bahar elini suratımın önünde salladığında gözlerimi kırpıştırıp kendime geldim "Dalmışım" diye açıkladığımda başıyla onayladı.Birlikte öğretmenler odasına doğru ilerlerken "Çok güzel olucak" dediğinde gülümsedim ve heycanla başımı sallayıp "Bencede" dedim ve devam ettim "Akın ve Arda'da nazlanmayı bırakırsa efsane olur" dediğimde başıyla onayladı."Damla ve Giray halletmiş mi?" dediğimde "Sanırım" dedi.

Öğretmenler önüne geldiğimizde ikimizde birbirimize baktık.Aynı şeyi düşünüyorduk."Ben çalayım sen konuş" dediğinde derin bir nefes aldım ve hızlı hareketlerle kapıyı çalıp Bahar'ı içeri ittim.İlk önce sendeledi ama sonra dengesini toparladı.Arkasından şirin bir gülümsemeyle içeri girdiğimde bütün hocalar bize bakıyordu.Bahar bana delici bakışlar attığında kafamla 'hadi' işareti yaptım.Boğazını temizledi ve kızıl saçlı,50-55 yaşlarındaki coğrafya hocasının yanına gitti.Bu kadınla olan son konuşmamız aklıma gelince yanaklarım yine kızarmaya başladı.Yanına geldiğimizde gözlüklerini düzeltti ve bizi şöyle bir süzdü.Bana baktığında yüzünü hafif buruşturdu.Gözlerimi kısıp ona baktım.Arda'yı kesinlikle dövücektim.Konuşmamızı beklediğini belli ederce kaşını kaldırdığında Bahar "Günaydın hocam" dedi ve devam etti "Ee hocam şey biz gezi için ücretleri vermeye gelmiştik" dediğinde hoca bizi şöyle bir süzdü ve "Adlar neydi sizin?" dedi.Ne ters ve gıcık bir karısınız hanımefendi."Bahar Özev" dediğinde bende hemen "İrem Akay" diye atladım.Başıyla onayladı ve işaret parmağıyla gözlüğünü yüzüne iyice yapıştırıp kağıtları karıştırmaya başladı.Kaşlarını çatıp bize döndü ve "Sizin ücretler zaten ödenmiş ve kaydınız yapılmış" dediğinde kaşlarımı çattım ve "Ne?" diye sordum kaşlarını iyice çatıp "Tekrarlıyım mı?" dediğinde derin bir nefes aldım."Biz bir ödeme yapmadık" dedi Bahar."Sizinle birlikte Emre Aktaş,Giray Er,Akın Kaplan,Damla Soytekin ve Arda Demir'in ödemeleride yapılmış" dediğinse gözlerimi sinirle yumdum ve açıp "Arda..." diye söylendim.Arkamı dönüp öğretmenler odasından çıktım.

Sınıfa girdiğimde Arda'ya bakıp gözlerimi kıstığımda ne olduğunu anlamış gibi hafifçe sırtıp dudaklarını birbirine bastırdı.İşaret parmağımı ona doğrultup ona doğru ilerledim ve "Sen..." dediğimde "Ben..." dedi ve "Çok yakışıklıyım" diye devam etti.Gözlerimi devirip iyice önünde durduğumda "Bunu niye yaptın?" dediğimde "Ne yapmışım?" dediğinde "Neden ödedin?" dediğimde sırttı ve "Öyle mi yapmışım?Elim kaymış" dediğinde gözlerimi iyice kıstım ve "Olmaz öyle şey Arda" dedim.Bu çocuk hepimizinkini ödeyebilecek kadar zeng-Doğru ya öyleydi.Elini çenesine götürdü ve düşünür gibi yaptı."Sanırım olmuş" dediğinde "Saçmalama Arda" dedim bileğimden yakalayıp kendine çekti ve kucağına oturmamı sağladı.Gözlerimi irileştirip tam kalkıcakken sınıfın açılan kapısıyla kapıya döndüm.Göz göze geldiğim coğrafya hocasıyla ayağa fırladım ve üzerimi düzelttim.Yüzüm şu an renkten renge giriyordu.Ayıplarcasına cık cıklama seslerini duyduğumda hocaya bakmadan yerime geçtim ve saçlarımı önüme alıp Arda'ya kısa bir bakış attım.Resmen gülmekten yarılmıştı.Gülmesini durdurduğunda "Senden nefret ediyorum" diye fısıldadım dudaklarını birbirine bastırdı ve "Bende seni" diye fısıldadı benim gibi.Sıranın altından el hareketi çektiğimde dahada güldü.

Ders sonunda bittiğinde başımı yasladığım sıradan kaldırdım.Arda dudaklarını birbirine bastırmış bana bakıyordu.Gözlerimi devirdiğimde "Alnın içine göçmüş" dedi."Gerizekalı" dediğimde alnıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildiğinde gülümsedim."Madem gidicektik niye beni o kadar söylendirdin" dediğimde sırtıp önüne döndü ve "Kudurmanı seviyorum" dedi ve ekledi "...ve susmak bilmeden konuşmanı" dediğinde gülümsemem iyice yayıldı.Benim bir özelliğimi sevdiğini söylemesi bile benim için çok büyük bir şeydi.Ardayla çok farklı dünyaların insanlarıydık başta şimdi ise dünyalarımız birleşmişti.Dünyam Arda olmuştu hatta.Bir kelimesi,tek bir gülümsemesi veya bakışı belirliyordu günüm nasıl geçiceğini."Ben sigara içmeye çıkıyorum" dediğinde bıkkınca bakıp "Zıkkımın kökünü iç" dediğimde sırtıp "O da olur ama ilk sigara" dediğinde güldüm.Ayaklandığında bende ayaklandım bana dönüp kafasını iki yana salladı ve göz kırpıp "Hayırdır sen nereye?" dediğinde omuz silkip "Baharların yanına" dediğimde başıyla onayladı.

Birlikte sınıftan çıktık merdivenlere doğru ilerlerken arkasından ona baktım.Arkasından ona bakan kızlar vücudumdaki bütük sinirleri hissetmeme sebep oluyordu.Dalmalı mıydım?Hayır İrem kendine gel sen Arda değilsin.Niye aslında Ata'ya gayet güzel bir yumruk atmıştım.Hayır İrem sakin ol.Kaya Lisesindende atılmak istemezsin değil mi?Aslında...Bu okulda disiplin yoktu ki?Kızlara doğru ilerleyip sahte bir şekilde öksürdüm.Kızlar bana döndüğünde "Gözünü çekmezsen gözlerini eline veririm" dediğimde kızın yüzündeki gülümseme silindi ve sertçe yutkundu."Biz ona bak-" dediğinde alayla güldüm."İlk uyarışımdı ikincisi olmaz" dediğimde bir süre mal mal suratıma baktı ve sonra başıyla onayladı."İyi" diyip arkamı döndüm ve Baharların sınıfına doğru ilerledim.Vay be!Kendimden bunu beklemiyordum.Herhalde Arda'dan kapmıştım bir şeyler.Kendi kenime gülümsedim.

Sınıfa girdiğimde Akın,Giray ve Emre yoktu ama Bahar ve Damla oturmuş arkada bir şeyler konuşuyorlardı.Yanlarına gittiğimde Damla gülümsedi ve "Selam" dedi gülümseyip "Selam" dediğimde Bahar "Bizde tam geziyi konuşuyorduk.Damla'ya bizimle kalmasını söyledim" dedi ve bana baktı "Evet bencede bizle kalmalısın" diyip Damla'ya döndüğümde Bahar "Yani diğer arkadaşlarınla kalmak istersen sıkıntı yok ama bizimle kalabileceğini unutma" dediğinde Damla gülümseyip "Aslında onlar gelmiyor" dediğinde "O zaman bizimlesin" dediğimde başıyla onayladı.Kendimi tutamayıp "Gerçekten Giray'ı hortumla kovaladın mı?" diye sordum gülerek.Avcunu alnına vurdu ve gülerek "Giray'ı öldüreceğim" dediğinde Bahar "Hiç çocuğu suçlama böyle bir şey anlatılmaz mı?Resmen hortumla kovalamışsın!" dediğinde güldüm ve "Cidden" dediğimde başını kaldırdı ve gülerek "Gitmesini söyledim gitmeyince etrafta ona atabileceğim,tehdit edebileceğim başka bir şey yoktu.Ne yapayım?" dediğinde güldüm "Neden ilk başta kabul etmedin ki?" diye sorduğumda omuz silkti "Yanii..." dedi ve sırtarak devam etti "Biraz naz birazda hakkında duyduğum şeyler diyelim" dediğimde güldüm ve "Yani naz" dedim başıyla onayladığında "Ne duydun ki?" diye sordu Bahar araya girip kaşlarımı çatıp "Harbiden" dediğimde "Maymun iştahlı olduğunu" dedi ve devam etti "Eğer maymun iştahlıysa triplerimi çekmezdi ama sonra vazgeçmediğinde değiştiğini veya bahsettikleri gibi olmadığına inandım" dediğinde başımla onayladım."Eh!Var biraz maymun iştah" dediğinde ayağımla dürttüm Bahar'ı panikle iki elini kaldırıp salladı ve "Yanlış anlama sana karşı değil.Senden önce" dediğinde gülümseyip "Senden cidden hoşlanıyor" dediğimde Damla umutla yüzüme bakıp "Öyle mi dersiniz?" dediğinde kendimden emin bir şekilde başımı salladım.Kaşlarını çattı ve "Siz Ardayla nasıl oldunuz anlatsana biraz.Açıkçası şaşırttı bizi baya" dediğinde güldüm.Bahar alkış yapıp dikkati kendine çekti ve "Dedikodularımızı bitirmeyinde kampa kalsın biraz" dediğinde gülüp "Doğru söylüyor" dedim "Biraz daha çatlayacağım anlaşılan" dedi Damla."Evet Yarına kadar çatlayacaksın.Nasıl dayanırsın?" dediğinde Damlayla birlilte güldük.

Merhabalarrr
Bir süredir mutlular fark ettiyseniz.Umarım mutlu olmalarını seviyorsunuzdur.Ne dersiniz daha uzun bir süre mutlu olurlar mı yoksa araları bozulur mu yine?

Bide belki fark etmişsinizdir kapağı değiştirdim sizce bu kapak mı yoksa eskisi mi?Bunu cevaplamayı unutmayın lütfen çünkü çok arada kaldım ve sizin düşünceniz çok önemli...

Vote ve yorum atmayı unutmayın.Sizleri seviyorum.Kendinize çok iyi bakıınn❤️

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin