Hala Arda'nın gittiği yöne bakıyordum.Bir anda villanın kapısının olduğu yönden ses geldi ama dönmedim.Gözlerimi yumdum ve dudağımı ısırdım.Yanımda kıpırtı hissedince yanıma döndüm ve ellerini dizlerine koymuş nefes nefese Emre'yi gördüm.
"Emre?Burda ne işin var?" dediğimde sesim ağlıyor gibi çıkmasın diye içimden bildiğim bütün duaları ettim.Ani bir hareketle kafasını bana çevirdi.
"Sesin niye travesti gibi lan?" dediğinde güldüm.
"Seni evine bırakıcakmışım" dedi.
"Mışsın?" diye sordum.
"He şey Arda sana bunu onu söylediğini söylemememi ama seni eve bırakmam gerektiğini söyledi" dedi.Güldüm
"Ama söyledin" dedim.
"Bence bu aramızda kalabilir yoksa Arda arabamı götüme sokabilir" dediğinde yine güldüm.Beraber arabasına doğru ilerledik.Yine son model arabalardan biriydi.Bindiğimizde
"Yemek molası vericez he haberin olsun.Yemek önemli" dedi.
"Of hadi anlat ne oldu valla merak etmiyormuş gibi davranıyım diye götümü yırtıyorum burda ama yani altıma sıçıcam birazdan merakımı gizlemeye çalışırken" dediğinde kahkaha attım sonra olanlar aklıma gelince kahkaham yüzümde kaldı.
"Gitti" dediğimde bana döndü ve
"Nasıl yani?Nereye?" dediğinde omuz silktim
"Bilmiyorum belkide..." yutkundum "sadece benden gitmiştir" dediğimde sustu ve gaza bastı Arda kadar hızlı sürmüyordu.Hatta normal bir hızda sürüyordu.
"Ela'yı bırakıp gider mi ki dersin" diye sordum sırttı.
"Bilmiyorum ama sen var ya hoşlanıyon ha" dediğinde
"Hayır hoşlanmıyorum sadece ona değer veriyorum" dediğimde dahada sırttı.
"Aynen aynen bende yemek yemeyi hiç sevmem"dedi ve arabayı Mcdonalds'a çekti.Arabadan inip koşmaya başladı.Güldüm ve bende inip yanına gittim kasaya varmıştı bile.Yeni tanımama rağmen onu sevmiştim.Yanına vardığımda
"Evet bir tane de Mc chicken menü" dediğinde ekrana baktım 3 tane menü vardı.
"Ben yemiycem" dediğimde güldü
"Bunlar benim zaten" dediğinde ağızım şaşkınlıkla açıldı diycem ama resmen çenemi yere bıraktım.
"Lan ince bağırsak bu kadar uzun mu?" dedi ağızıma bakarak.Ağızımı kapattım ve
"Oha lan sen nasıl zayıfsın?" dedim.
"Yiyip yiyip kilo almayan pezevenklerdenim ben" dediğinde güldüm.Aslında bende öyleydim.Bir kıza göre gayet fazla yerdim ama kilo almazdım.
"Koş yer kap" dedi etrafıma baktığımda yerler dolmak üzereydi bir yere doğru koştuğumda bir kızla aynı anda sandalyeyi tuttuk.Gözlerimi kısıp kıza baktım.Benim yaşlarımda olması gerekiyordu.
"Bırak lan ilk ben tuttum" dedim.Etrafa bakındığımda tek yer burasıydı.
"Ay hayır yaa ilk ben geldim" dedi kelimeleri uzatarak.
"Bak iyi bir günde değilim bulaşılmak için git başka yer bul kendine" dedim ve sandalyeyi kendime çektim.
"Başka yer yok senin tepsin bile yok ya bıraak" dedi yine uzatarak.Elindeki tepsiyle göz göze geldim ve tepsiye vurdum tepsi yere düşünce
"Bak seninde artık bir tepsin yok" dedim ve yapmacık bir şekilde sırttım.Bu sırada Emre yanıma geldi bana bir şey diyicek sanırken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...