~30~

444 23 3
                                    

Dudaklarımda dudaklarına yer açtım.Sanki arkada çalan Oyunbozan şarkısının ritmine uyuyor gibiydik.Elimi yanağına koydum.Yavaşça öpüyordu.Dokunduğu her yer alev alıyordu sanki.Kalbim nerdeyse yerinden çıkıcaktı.

Bak dinledim seni dokunmadım sana

Dudaklarının üzerinde gülümsedim.O da beni dinleyip bir karar verene kadar dokunmamıştı bana.Nefes nefese ayrıldığımızda gözlerimin içine baktı gülümsediğimde gülümsedi.Boğazımı temizledim ve "Artık ona gitmiycek misin?" dediğimde gülümsedi ve "Gitmiycem" dediğinde derin bir nefes aldım.Bana doğru yaklaştı "Niye kıskanır mısın?" dediğinde parmağımla kaşlarını düzelttim ve "Kıskanırım" diye fısıldadım.Gülümsedi.Dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.Artık Ela'ya gitmiycekti."Hadi gidelim üşüdün" dediğinde kalmak istiyordum "Kalalım" dediğimde sırttı ve "Sonra yine geliriz hadi" dediğinde öfledim.Oturduğum yerden kalkarken "Bugün nerdeydin?" diye sordum."İşim vardı" dediğinde kumsala gelmiştik bile "Ne işin vardı?" dediğimde bana bir bakış attı sonra oflayıp "Ata'dan bir iz var sanmıştım ama yokmuş" dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım."Niye onun üstüne gidiyorsun bırak belki geri gelmez" dediğimde kolunu attı.Kolunu attı!Kalbimin sesini duyuyabilir muydu acaba? "Çünkü ben gitmezsem o gelicek" dediğinde ona bir bakış attım.Arabaya binmeden önce "Sence bu kapışmanız ne kadar sürücek?" diye sordum.Gülümsedi ve "İkimizden biri ölene kadar" dedi sonra cevabımı beklemeden arabaya bindi.Duyduğum şeyle afallamıştım.İkisinden biri ölene kadar mıydı?Peki ya ölen taraf Arda olursa?Düşünmeyi bile istemiyordum.Yutkundum ve arabaya bindim arabayı çalıştırdığında "Peki ya ölen ta-" dediğimde sözümü kesti ve "Şu an bunu mu konuşmamız gerekiyor gerçekten İrem" dediğinde derin bir nefes aldım ve önüme döndüm.Yolda bir daha konuşmadık.Sadece dediği şeyi düşünmüştüm.Onu kaybetmeyi düşünmek bile canımı o kadar yakıyordu ki.Onu kaybetmeyi düşünemiyordum.Annemin dediğini şimdi anlıyordum.Çırpındıkça daha çok çabuk batmıştım.Şimdi ise Arda'da kayboluyordum.Güzel bir sonumuz olabilir miydi?Arda Demirle mutlu bir son.Pek olabilirmiş gibi gelmiyordu kulağa.

Sokağa girdiğimizde arabayı park etti.Bana doğru eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu sonra alnını alnıma dayayıp "Kafanda bir şeyler kurup boşuna üzülme bana bir şey olmaz" dediğinde güldüm ve "Niye sen İron Man misin?" dediğinde güldü ve "Hayır İron Man son filimde ölüyor ben dahada iyisiyim" dediğinde onu öptüm ve "Senden anca Abaza Man olur" dediğimde güldü ve "Görüşürüz" dedi gülümsedim ve "Görüşürüz" diyip arabadan indim.Düşünebildiğim tek şey Arda'nın gerçekten tehlikede olduğuydu.

Apartmandan içeri girdiğimde.Anneme haber vermeyi unutmuş olduğum aklıma geldi.Göt tutuşmasıyla telefonumu çıkarttığımda ne bir arama vardı ne bir mesaj.Kaşlarımı çattığımda korkuyla kapıyı çaldım.Annem kapıyı açtığında "Anne?" dedim annemde "He anne anne.Arda olmasa nerde olduğundan haberimiz olmıycak.Arda arayıp diyor benimle diye kızımız arayıp haber verme gereği bile duymuyor" dediğinde Arda anneme arayıp haber mi vermişti.Ne ara telefon numaralarını almışlardı?"Unutmuşum" diyip yanağından öpüp,ayakkabılarımı çıkartım ve içeri girdim.Tam odama gidicektim ki.Annem hop kaçma" dediğinde şirince ona gülümsediğimde annem masaya oturmamı işaret etti.Oflayıp sandalyeyi çekip oturdum annemde karşıma oturduğunda "Hadi anlat" dedi."Neyi?" diye sorduğumda gözlerini devirdi ve "Neyi olucak salak.Ardayı" dediğinde gülümsedim."Biz sadece ark-" dediğimde "Karşında salak mı var İrem" dedi annem.Güldüm ve "Yaniii" dediğimde terliğine yaptığı hamleyle iki elimi havaya kaldırıp "Şaka şaka hemen anlatıyorum" dediğimde annem 'ha şöyle' bakışı atıp terliği ayağına geri giydi."Ama anne karışık biraz" dediğimde "İrem uzatmada anlat" dediğinde ofladım ve "Yani bir şeyler var gibi ama sorsan çıkıyoruz diyemem ama arkadaş olduğumuzuda söyleyemem.Ne olduğumuzu bilmiyorum" dediğimde gülümsedi "Olur sizden olur" dedi ve "Ne zaman istemeye gelirler" dediğinde gözlerimi devirip "Anne!" dedim güldü ve "Tamam sakin ol şakaydı" dedi ve "Tamam artık gidebilirsin" dediğinde güldüm ve odama doğru gittim.Pijamalarımı giydim ve yaptığım hafif makyajı silmem için tuvalete gittim.Aynanın karşısına geçtiğimde ister istemez gülümsedim ve parmaklarımı dudaklarımda gezdirdim gülümsemem dahada yayıldı.

Makayjımı çıkarttıktan ve dişimi fırçaladıktan sonra odama geldim.Biraz telefona baktım dedikodu sayfasına baktım ama pek yeni bir şey yoktu.Giray'ın beğendiği o kızla gözükmesi dışında.Güldüm ve telefonu kenara koydum.Tam uyuyacaktım ki belki Arda gelir diye camı açmaya karar verdim.Kalkıp camı açtım bir süre gülümseyerek dışarı baktıktan sonra artık yatmaya karar verdim.

Sabah uyandığımda telefonumda 2 bildirim vardı.Gördüğüm yazıyla kaşlarımı çattım.Gönderen kişi bir özel numaraydı ve 2 fotoğraf yollamıştı.Telefonu kaydırıp şifreyi girdikten sonra mesajı açtım.Gördüğüm şeyle resmen şok olmuştum.Ellerim tiremeye başlamıştı.Bir fotoğrafta gülümseyerek camdan bakıyordum diğerindeyse uyuyordum ve bu fotoğraf odamın içinden çekilmişit.Korka korka numarayı çaldırdım ama telesekreter çıkıp 'Bu numara kullanılmamaktadır' korkum bin kat daha arttı.Sakin ol İrem sadece Arda sana pis bir şaka yapıyor diye düşündüm.Sonra aklıma gelen şeyle hızla içeri koştum.Annemin odasına baktığımda yatağı boştu.Tireyen sesimle "Anne!" diye bağırdım."Ne!" diye bağırdı içerden hızla oraya gittim annem tost hazırlıyordu Efe'de masada tostunu bekliyordu.Derin bir nefes aldım ve anneme sarıldım beklememiş olucaktı ki bir kaç saniye sonra kollarını belime sardı."Ne oldu kızım?" diye sorduğunda "Hiç kabus gördüm" diye geçiştirdim.Saçlarımdan öptüğünde geri çekilip gülümsedim.Sonra tek tek bütün odaları gezdim.Kimsenin olmadığına emin olduktan sonra odamdaki camı kapattım.Odamıda iyice taradım.Burdada kimse yoktu.Arda bir şaka yapmıştır diye düşünmeye çalışıyordum ama öyle olmadığından emindim.Yutkundum.

Hazırlandıktan sonra hemen evden çıktım.Arabada beni bekleyen Arda'ya gülümsedim ve arabaya doğru ilerledim.Bindiğimde "Günaydın" dedim ve dudaklarına bir öpücük bıraktım "Günaydın" dedi."Bahar'ı ara onuda bırakalım isterse" dediğinde şaşkınca ona baktım.İyi tarafından kalkmıştı herhalde.Telefonumu çıkartıp Bahar'ı aradım."Ne var lan" dediğinde güldüm ve "Sanada günaydın" dedim."Ardayla kapıdayız gel istersen" dediğimde "Yok ya ben bugün gelmiycem" dediğinde "Neden?" diye sordum."Canım istemiyor" dediğinde güldüm."Tamam" dediğimde "Öptüüm" dedi ve kapattı."Gelmiyormuş" dediğimde arabayı çalıştırdı ve gaza bastı arkadaki dumanı izlerken "Arda" diye sorduğumda "Efendim güzelim" dedi.Derin bir nefes aldım ve "Bu gece hiç yanıma geldin mi?" diye sorduğumda sırttı."Niye yoksa beni mi beklemiştin" dediğinde gözümü devirdim "Cevap ver" dediğimde kaşlarını çattı ve "Hayır.Bir şey mi oldu ki?" dediğinde tabiki söylemiycektim.Söylersem ortalığı karıştırırdı Ata'yı suçlar ve onu bulana kadar asla durmazdı.Belki yapılması gerekende oydu ama Arda'ya zarar gelme düşüncesini göze alamazdım.Omuzumu silktim ve gülümsedim."Hayır sanki yanımda olduğunu gördüm ama rüyaymış" dediğimde sırtması yayıldı ve "Öyle mi?Ne tür bir rüyaydı" dediğinde güldüm ve yanağına hafifçe vurdum "Pis sapık" dediğimde gülümsedi.

Okula geldiğimizde bütün herkes bize döndü ama suratlarında anlayamadığım garip bir ifade vardı.Arda'ya baktığımda gayet rahat gözüküyordu.Gülümsedim.Emreler yanımıza geldiğinde Giray'a bakıp "Hayırlı olsun" dediğimde Giray'ın yüzü düştü.Emre ve Akın gülemeye başladığında bir şeylerin ters gittiğini anladım ve güldüm."Ya yen-" diycekken Arda'ya baktı Arda bir tepki vermeyince ya da bir bakış atmadığında devam etti."Yenge şöyle ki kızla konuştuk falan filan e tabi ben bir kaç adım attım.Kız bir anda tokat atıp kaçtı ben anlamadım valla" dediğinde kahkaha attım."Nasıl adımlar attıysan kızı korkutmuşsun" dediğimde Giray dışında hepsi güldü."Ayıp ediyorsun yenge" dedi Giray sonra devam etti "Ama yok abi ben taktım o kıza bu iş burda bitmez" dediğinde tekrardan güldüm "Hadi gidelim" dediğimde Arda başıyla onayladı.Bizimkilere el salladım Emre bana öpücük attığında Arda "Emre.Dudaklarını götüne sokarım" dedi net sesiyle güldüm ve ilerlemeye başladık.Çaktırmadan arkamı dönüp Emre'ye öpücük attığımda Emre güldü ve öpücüğü yakalamaya çalışıyormuş gibi yaptı.Önüme dönücektim ki sert bakışlarıyla bana bakan Arda'yı gördüğümde "Şakacıktaan" dedim masum bir sesle gülümsediğinde bende gülümsedim.

Sınıfa çıktığımızda çantamı kancaya taktım."Niye her gün çantayı taşıyorsun ki.Görende ders dinliyorsun sanıcak" dediğinde güldüm ve "Annemin öyle olduğunu düşünmesi gerekiyor" dediğimde "Aylin Teyzeyi kandırmak ayıp değil mi?" dediğinde "Çok konuşm-" diycektim ki sınıfa giren kişiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.Onun burda ne işi vardı?

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin