Arabayı yavaşlattı ve kenera çekti okula iki sokak kalmıştı.
"Burdan sonrasını kendin gidebilir misin?" dediğinde kaşlarım dahada çatıldı.
"Ne oluyor Arda" dedim viteste olan eline elimi koydum güç verircesine.Bir süre elimize baktı ve
"Ela" dedi yutkundu ve "Bir çocukla görmüşler bakmam gerek" dediğinde derin bir nefes aldım.
"Bende gelicem" dediğimde kaşları çatıldı.
"Saçma-"
"Geliyorum Arda" dedim.Omuz silkti ve gaza bastı.Yol boyunca ne konuştu ne de dönüp bana baktı.Sadece yola baktı.Kalbimde garip bir yumru vardı.Onu kaybetmekten korkuyordu.
Vardığımızda bir otele geldiğimizi fark ettim.Arabadan indiğinde yumruklarının sıkılı olduğunu gördüm.Yanına gittiğimde omuzuna elimi koydum.Bana döndüğünde gülümsedim.Ne kadar güçlü olursa olsun içerde sevdiği kızın onu aldattığından emindi.Belki birazdan görüceği şeyler onu çok yaralayacaktı ama ben yanında olucaktım.
Beraber otele girdik.Resepsiyona gittiğimizde Arda bir oda numarası söyledi ve görevli adam
"Üzgünüm efendim bu anahtarı size vermem imkansız" dediğinde.
"Sence şu an şu siktiğin anahtarını bana vermezsen yarın bu koltukta oturuyor olucak mısın?" dedi öfkeyle.Adam biraz düşündü ve kafasını aşağı yukarı sallayıp çekmeceden anahtarı çıkarttı ve Arda'ya verdi.Anahtarı aldığı gibi asansöre bindi.Daha önce bu otele gelmiş gibiydi.3. Kata bastı.Kesinlikle daha önce buraya gelmişti.Arda Demir buraya kim bilir hangi garıları gızları getirdin?Düşündüğüm şeyler yüzünden Arda'ya kötü kötü bakıyordum ki bana döndü ve sırttı.
"Ne oldu?" dedi.
"Ne olmuş?" dedim.
"Seni öptüğümde baktığın gibi bakıyorsun" dediğinde kızardım.Kızarmama güldü.Asansörün kapısı açıldığında biraz ilerledik ve bir kapının önünde durduk.Derin bir nefes aldı ve anahtarı cebinden çıkarttı biraz durdu.
"Yapmak zorunda değilsin" dedim.Buruk bir şekilde güldü ve
"Hayır öyleyim" dedi ve kapıyı açtı.Yatağın üstünde daha önce görmediğim bir erkeğin kucağında üstünde sütyeni ve kısacık eteği ile öpüşen bir Ela görünce gözlerim ve ağızım öküz gibi açıldı.Arda'ya döndüğümde gözlerindeki siniri gördüm.Gözleri olabildiğince koyulaşmış çenesi kasılmıştı.Odaya ilerlediğimizde o kadar yoğundularki geldiğimizi yeni fark ettiler.Ela telaşla çocuğun üstünden indi ve eline yerdeki tişörtünü alıp üstünü kapatmaya çalıştı
"Arda?" dedi.Arda onu görmemiş gibi çocuğu tuttuğu gibi yere fırlattı.
"Siktir git orospu çocuğu yoksa burdan senin cesetini çıkararım" diye kükredi.Çocuk koltuğun üstündeki kıyafetlerini kapıp koşarak odadan çıktı.Arda Ela'nın tam karşısına geçti.Ela korkuyla Arda'ya bakıyordu sonra bana döndü
"Buraya bile bu sürtükle mi geldin?" dedi.Sinirle yumruklarımı sıktım.
"Kes sesini" diye kükredi Arda.
"Niye?" dedi Ela sakince sonra devam etti "Neden sürekli onunlasın Arda?Yoksa büyük aşkın bitti mi?Yoksa ondan mı hoşlanıyorsun" dedi ve sinirle güldü.Bunları görünce hızla Ela'ya doğru ilerledim ve tam karşında durdum.
"Sen kendini ne sanıyorsun ya!Az önce seni bir etkeğin üstünde sevgilin varken yiyişirken yakaladık ve sen gelmiş neden benimle geldiğini sorguluyorsun?Sen nasıl bir şeysin ya!İğrenç bir insansın" dediğimde güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...