Arda'nın kapısının önündeki basamağa oturdum ve Emre'nin gelmesini bekledim.Kim bu kız?Neden kendi kusmuğunda boğulmak üzereydi?
Bir süre bekledikten sonra yaklaşan Emre'nin arabasını görünce ona doğru ilerledim.Arabaya bindiğimde "Görüşmeyeli uzun zama-" diycekken lafını böldüm ve "Kim o kız?" diye sordum.Dudağını yaladı ve önüne dönüp ağzına hayali bir fermuar çekti "Arda anlatır.Dayak yemek istemiyorum"dediğinde şaşkınca ona döndüm."O-" dediğimde bu sefer lafımı kesen o oldu ellerini havada sallayıp "Hayır hayır öyle bir şey değil" dediğinde başımla onayladım.Elim telefonuma gitti ama büyük ihtimal hastanede olduğu için aramadım.Mesaj kısmına girip 'Seni merak ediyorum.Ara beni lütfen' yazıp telefonu kapattım.
Arda'nın ağzından:
Hastane duvarına yaslanmış beklerken gözlerim içeri giren Ata'yı bulduğunda ona bıkkınca baktım.O ise sinirli ve sert adımlarla bana doğru geliyordu.Yanıma yaklaştığında yüzüme bir yumruk indirdi.Saki ol Arda sadece endişeli.Sakin ol.Dudaklarımı yaladım ve ona döndüm."Adi şerefsiz!Ne yaptın ona?!" diye bağırdı ve yumruğunu kaldırdı yumruğunu havada yakaladım ve "Bir şey yapmadım gerizekalı" dedim ve elini sertçe bırakıp "Kapıma gelmiş bulduğumda kendi kusmuğunda boğulmak üzereydi" dediğimde sinirle elini saçlarına geçirdi.Dolmasını engellemeye çalıştığı gözleriyle "D-durumu iyi mi?" diye sorduğunda başımla onaylayıp "Olucak" dedim.Sinirli gözleri tekrar bana döndü ve yakamı tuttu.Hay sikicem şimdi ağzını yüzünü."Beni onunla tehdit ettin.Nerden bilebilirim bir şey yapmadığını?" diye sorduğunda omuzlarından ittirdim ve yakamı bırakmasını sağladım.Derin bir nefes alıp "Çünkü ben senin gibi bir kıza zarar verebilicek bir orospu çocuğu değilim" dedim ve devam ettim "Ayrıca Balım'dan değil senden nefret ediyorum" dediğimde sinirle soludu sırtıp "Ama seni tehdit etmek için güzel bir yoldu" dediğimde gözü sinirle seyirdi ve bir küfür mırıldandı.
İçerden çıkan doktorla hızla doktora doğru ilerledi ve "İyi mi?" diye sordu doktor elindeki notlara şöyle bir baktı sonra bakışlarını bize çevirdi."Nesi oluyorsunuz?" diye sorduğunda "Abisi" dedi Ata.Başıyla onayladı ve "Uyandı,aşırı doz almış.Polisler ifadesini almaya gelicek" dediğinde Ata başıyla onayladı ve odaya doğru ilerledi.Yavaşça arkasından odaya girdiğimde Balım yatakta doğrulmuş Ata'da yatağa oturmuş Balım'ın elini tutuyordu."İyiyim Ata" dedi gülümseyerek Balım.Gözleri beni bulduğunda gülümseyip "Arda" dedi ve mahçup bakışlarını yere indirdi "Ben...Özür dilerim sana zahmet verdim hem birde rezil oldum" dediğinde kapıya yaslanıp sırttım ve göz kırpıp "Lafı mı olur?Bir gün aşırı dozdan krize girersem sende beni kurtarırsın" dediğimde güldü ve "Teşekkürler" dedi sıcak bir gülümsemeyle cevap verdim.Ata bir abi edasıyla "Bu konuyu seninle sonra konuşacağız Balım" dediğinde Balım bıkkınca başını geriye attı ve ofladı."İyi bir psikolog bulacağım Balım,çözeceğiz" dediğinde Balım kafasını kaldırıp dolu gözleriyle Ata'ya baktı "Onu geri getirebilecek misin?" diye sorduğunda yutkundum ve "Ben gidiyorum" dedim arkamı döndüğümde Ata'nın sesiyle durdum "Arda" dediğinde başımı ona çevirdim ve 'ne?' anlamında başımı salladım."Teşekkürler" dediğinde şaşkınlıkla kaşlarımı çattım sonra cevap vermeden çıktım.Telefonumu çıkarttığımda İrem'in mesajını görüp derin bir nefes aldım.Şimdi güzel bir sorguya gidiyordum.
Aşağıda İrem'in inmesini beklerken parmaklarımla direksiyonda ritim tuttum.Kapıdan çıktığında bana sıcak bir gülümseme yolladı.Gülümsemesi içimi ısıtırken gülümsedim ona.Yanıma oturduğunda yanağıma bir öpücük kondurdu ve "İyi mi?" diye sordum.Emre anlatmış olabilir miydi?Belki de Emreyle yolda giderken kafasını falan vurmuştur."İyi" dediğimde başıyla onayladı.Arabayı çalıştırdığımda "Yolda anlatırsın diye umut ediyorum" dediğinde güldüm.İşte benim tanıdığım İrem!Ben olsam direk 'kim o pezevenk' derdim iyi sabretti yine.Sırttım ve "Anlatacağım" dedim.
Uzun zamandır gelmediğimiz uçurumun kenarına geldiğimizde arabayı durdurdum.İrem'e baktığımda gülümseyerek etrafa baktı.Kapıyı açtığında bende indim.Büyük ağacı geçip uçurumun köşesine geldiğimizde birlikte oturduk."Kırmaya kalkarsan seni atabileyim diye buraya geldik" dediğimde güldü.Güldüğünde cebimdeki paketten bir dal çıkartıp dudaklarımın arasına yerleştirdim.Yaktıktan sonra ciğerlerimi doldurmasına izin verdim."Bekliyorum" dediğinde sırttım."Kim o?" diye sordu merakına yenik düşüp omuz silkip "Balım" dediğimde gözlerini kısıp bana baktı ve "Onu anladık ama Balım ya da balın kim?" dediğinde güldüm."Balım ismi" dedim ve devam ettim "Ata'nın kardeşi" dediğimde şaşkınca bana baktı ve "Senin evinin önünde ne işi varmış?" dediğinde "Eskiden yani Atayla bu olaylarımız olmadan önce Balım'da Ata'nın küçük kardeşi olarak bizimle takılırdı" dedim ve sırtarak ona baktım "Küçük dediğimde bakma seninle yaşıt" dediğimde gözlerini devirdi "Aramızda sadece 2 yaş var" diye homurdandığında düşünür gibi yapıp "Aslında şu an 3" dediğimde gözlerini devirdi ve "Devam et" diye söylendi gülüp devam ettim "Çok tatlı,başarılı ve yardım sever bir kızdı sonra Can'dan hoşlanmaya başladı.Hiç duygularını açıklamadı ama açıkça belliydi hoşlandığı.Canda pek boş değildi aslında ama Ata'nın kardeşi diye hiç pas vermedi.Sonra Can..." dedim ve duraksadım.Ölünce demek zor geliyordu.Sertçe yutkunduğumda elini dizime koyduğunda gözlerimi ona çevirdim sıcak bakışları ve gülümsemesiyle bana cesaret verip "Anladım" dedi.Bir süre ona baktıktan sonra ellerimle saçımı dağıtıp devam ettim."Can'dan sonra Balım depresyona girdi,uyuşturucaya başladı.Engel olmak için yurtdışına yolladılar ama gördüğün gibi pek iç açıcı bir sonuç yok" dediğimde "Peki..." dedi ve derin bir nefes alıp "Ata'nın yaptığını biliyor mu?" dediğinde alayla güldüm ve "Bilse kapımda değil mezarda yatıyor olurdu" dediğimde yüzünden üzülmüş olduğu belli oluyordu.Onu kendime çektiğimde kollarını belime doladı ve kafasını göğüsüme dayadı."Kulak misafiri olduğun zaaf meselesi bu" dediğimde şaşkınca başını kaldırdı ve "Ona...onu bu işe dahil etmeyecektin değil mi?" dediğinde başımı iki yana salladım."Ben bir kıza zarar vermem sadece Ata'nın senden uzak durmasını sağlamaya çalıştım" dediğimde gülümsedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Elimi ince beline dolayıp onu iyice yakınıma çektim ve öpüşlerine karşılık verdim.O da bir elini enseme diğerinide yanağıma koydu.
Çalan telefon sesiyle kaşlarımı çattım.Geri çekildi ve dudaklarımı ayırıp cebindeki telefonu çıkarttı bıkkınca bakıp kulağına götürdü ve "Efendim?" dedi.Karşıdan cevap gelince "Tamam geliyorum anne" dedi bıkkınca sırttım oturduğum yerden kalktım.Elimi uzatıp kalkmasına yardım ettiğimde şaşkınca baktı.Burdan aşağı düşmeyecek kadar gerizekalı olmasa bir anda bırakırdım ama düşücek kadar gerizekalıydı.Uzattığım elimi tuttu ve oturduğu yerden kalktı."Tamam dedim anne!" dedi ve sonra hemen ekledim "Yo bağırmadım.Sen öyle anladın.Geliyorum" dedi ve telefonu kapattı sırtıp "Bir R seziyorum" dediğimde taklidimi yaptı.
Yolda telefonu çaldığında kaşlarımı çattım.Telefonu açtığında ona kısa bir bakış atıp tekrar yola döndüm."Kim?Annen mi?" diye sordum merakıma yenip düşüp telefonu kulağına götürüp bana bakarken "Efendim Duman?" dediğinde sinirli bakışlarımı ona çevirdim."Ne istiyor pezevenk?" dediğimde uyarıcı bakışlar attı.Sinirle dudağımı yalayıp yola döndüm."İyi sen?" dedi ve tekrardan bir bakış atıp "Ardaylayım" dedi.Sinirle derin bir nefes aldım ve kulağında telefonu alıp kulağıma götürdüm "Ne istiyorsun lan?" dediğimde "Arda!" diye cırladı İrem.Telefonu almasına izin vermeden ona uzak olan kulağıma koydum "Oo meşhur Arda sensin demek.Tanışamadık" dediğinde sinirle dudaklarımı yaladım ve "Aslında ben seni çok iyi tanıyorum" dedim ve devam ettim "Çok iyi bir fırsatçılıktı ama tutmadı be!" ve kendime engel olamayıp devam ettim."Sana burda iş yok kardeşim.Şimdi siktir git" dedim.Telefonun kapanma sesini duyduğumda telefonu İrem'e uzattım.Sinirli bakışlarını bana çevirdiğinde omuz silkip "Tanışamamıştık" dedim ve yola döndüm."Sen gerçek bir ayısın" dediğinde sırttım.
Selamlarr!
Dediğim gibi biraz vote ve yorumun yükselmesini bekledim ve artmış çok teşekkür ederim hepinize.Merak etmeyin bir daha böyle bir şey yapmayı düşünmüyorum.Yani fark ettim ki bu kitabı 1 kişi bile okusa yazacağım.Tabi siz yinede vote ve yorum atarsanız sevinirim ahskansjalse
Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın.Diğer bölümlerde görüşmek üzeree ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...