Arda bundan sonraki derse gelmedi.Bende gelmemesinden faydalanıp kafamı sıraya gömüp uykuya daldım.Dürtüldüğümde gözlerimi araladım önümde oturan adının Aslı olduğunu bildiğim kıza gözlerimi aralayıp baktım ve "Efendim?" diye mırıldandım.Dürtmeyi bırakıp "Müzik hocası seni çağırıyor prova varmış" dediğinde derin bir nefes aldım ve doğruldum.Kafamı geriye atıp ofladım ve oturduğum yerden kalkıp sınıftan çıktım.
Müzik odasına girdiğimde Ata duvara yaslanmıştı bende karşısındaki duvara yaslandım.Müzik hocasıda yoktu."Artık sadece ikimiziz herhalde" diyip sırttı.Tam cevap vermek için ağzımı açmıştım ki "Yarrağımı yersen belki" diyen erkeksi sesi duymamla ona döndüm.Kaşlarını çatmış öfkeyle Ata'ya bakıyordu.Dediği şeye ve bakışlarına gülmek istesemde onu havaya sokmamak için yapmadım gözlerimi devirip önüme döndüm.Yanıma yaslandığında sinirli bir şekilde ona baktım ve "Neden burdasın?" diye sordum sırttı ve gözlerini bana çevirdi.Sanki ona baktığımda kalbime bir bıçak daha saplanıyordu."Sanırım bu pro-" dediğinde ne diyeceğini tahmin edip sözünü kestim "Evet evet varsın ama buraya gelme amacın farkıydı" dedim ve "Şimdi öyle bir şeye gerek yok.Ayrılabilirsin bu saçmalıktan" diye eklediğimde zevkle dudaklarını yalayıp bakışlarını Ata'ya çevirdi ve "Üstüne alınma ben Atayla şarkı söylemeyi seviyorum sadece" dediğinde Ata gözlerini devirip "Siktir git" dediğinde Arda güldü.Gülüşünü özlemiştim.Bakışlarını tekrar bana çevirip "İstersen sen ayrılabilirsin bu saçmalıktan" dedi saçmalığı bastırarak.Omuzlarımı dikleştirdim ve sinirle derin bir nefes alıp "İyi" dedim ve seri ve sinirli adımlarla odadan çıktım.
Müzik öğretmenleri odasına geldiğimde kapıyı çalıp odaya girdim.Odanın duvarları cam olduğu için hocanın içerde olduğunu görmüştüm zaten.Masasına yaklaşıp boğazımı temizledim.Beni fark ettiğinde gülümsedi "Hocam sizinle bir şey konuşmam gerekiyor" dediğimde gülümsemesini arttırarak "Tabi İremcim" dedi.Bakışlarımı ondan çekip parmaklarımla oynamaya başladım "Şöyle ki..." dedim ve devam ettim "Ben bu festival şeyinden ayrılmak istiyorum" dedim ve bakışlarımı tekrardan hocaya çevirdim.Kaşlarını çatmıştı "Neden?" diye sorduğunda "Derslerime odaklanmak istiyorum ve gruptaki arkadaşlarla aram pek iyi değil.Kendimi rahatsız hissediyorum" dediğimde dudağını büzdü ve boynunu kaşıdı "İremcim..." dediği sırada gözleri arkaya kaydı ve bakışları orda takıldı.Arkamı döndüğümde Koridorda duvara yaslanmış,kollarını göğüsünde birleştirmiş keyifle sırtarak bizi izleyen Arda'yı gördüm.Gözlerimi devirip hocaya döndüğümde o da bana döndü ve "Böyle bir şey mümkün değil" dedi netçe "Ama-" diye söze başlıycakken "Uzatmayalım İrem" diye kestirip attığında sinirle dudağımı yaladım ve bir şey demeden odadan çıkıp Arda'nın yanına yaklaştım ve "Daha fazla zarar vermeden git artık" dedim net bir şekilde düşünür gibi yapıp "Aslında..." dedi ve hiçbir duyguyu çözemediğim,derin,kahverengi gözlerini bana çevirdi "Ben böyle iyiyim" dediğinde sinirle dudaklarımı yaladım ve kafamı iki yana sallayıp müzik sınıfına geri döndüm.
Prova sırasında Ardayla şarkının belli kısımlarında göz göze gelmiştik.Onunla göz göze gelmek eskiden gülümseme isteği yaratırken şimdi ise o kızı öptüğü anı gözümde canlandırıyordu ve bu her zaman içimde olan ağlama isteğini canlandırıyordu.
Prova bittikten sonra Arda'ya hiç bakmadan sınıftan çıkmıştım.Onu affetmekten korkuyordum.Yaptıklarını unutup ona sarılmaktan,öpmekten.Bir daha aynı şeyleri yaşayamazdım.Buna gücüm yoktu.Ders dinleyebilecek kafamın olduğunu düşünmediğim için okuldan çıkmaya karar verdim.Bahar'a çantamı almasını rica ettiğim bir mesaj attım ve telefonumu kapattım.Okulun bitmesine daha çok vardı ve kimse beni aramazdı.
Bir taksi çağırıp sahile gittim.Banklardan birine oturduğumda burdan Ardayla tanıştığımız iskeleyi görebiliyordum.Derin bir nefes alıp gülümsedim.O gün deseler ki 'bu çocukla sevgili olucaksın' deseydi siktir deli der gülerdim şimdi ise gerçekti.Başlarda masal gibiydi ama masallar mutlu sonla bitmez miydi?Aslında beyaz atlı prensim olmayacağını biliyordum sadece arabalı ayım olarak kalsın istemiştim.
Gözlerimi yanımdaki kıpırdamayla iskeleden çevirdim.Kaşlarımı çatıp "Burda ne işin var? dedim.Bugün bu soruyu ne çok sormuştum."Defol git" diyede ekledim tersçe.Ata yeşil ve mavi arası gözlerini bana çevirdi ve buruk bir gülümsemeyle "Konuşmaya geldim sadece" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Benim seninle konuşucak bir şeyim yok" dedim ve tam ayağa kalkıcaktım ki bileğimdeki eli beni durdurdu.Ona döndüğümde gözlerinde hüzün vardı."Gitme lütfen..." dedi ve "Bari sadece dinle.Ben sandığın kadar kötü biri değilim.Bana bir şans ver..." dediğinde bir süre çatık kaşlarımla ona baktım ve bir süre düşündüm.Bıkkınca derin bir nefes alıp geri oturdum ve kollarımı göğüsümde bağladım.Gülümsediğinde "Beni kaçıran birinin kötü biri değilim demesi biraz komik" dediğimde güldü ve "Geçmişi unutalım" dedi ve "O zaman sadece seni Arda'ya zarar verebileceğim bir araç olarak görüyordum" dediğinde kaşlarımı çattım ve "Arda'ya neden bu kadar zarar vermek istiyorsun?" diye sordum.Bir süre uzun uzun denize doğru baktı."Biz Ardayla çocukluğumuzdan beri tanışırız" dedi hüzünlü gözlerle denize bakmaya devam ederek kaşlarımı çattım ve dinlemeye devam ettim kendi kendine güldü ve "O her zaman her şeye sahipti en güzel oyuncaklara,en güzel kıyafetlere,en güzel kızlara,en güzel arabaya,en iyi arkadaşlara ve bir anneye" dedi son söylediği şey göğüsümde bir ağırlık hissetmeme sebep olmuştu."Annesi ona meyve soyar getirirdi,terlediğinde ona kızardı.Bende öyle bakardım mal gibi.Annesi o kadar iyiydi ki benide Ardadan ayırmamaya çalışırdı hep ama insanın içinde ister istemez bir kıskançlık oluyor anlayabiliyor musun?" diye sordu ve gözlerini soru sorar bir şekilde bana çevirdi.Suratına bakmaya devam ettiğimde o da sözlerine devam etti "Bu kıskançlığımı hep içime attım ne yapıcam değil mi sonuçta?Aslında biz 3 kişiydik Arda,ben ve Can.Kardeş gibiydik işte birlikte büyümüştük" dedi.Can mı?Neden ne Arda nede başka biri bana Candan bahsetmedi?Can şu an nerde,niye hiç tanışmadım?Ata sözlerine devam ettiğinde onu dinlemeye devam ettim."Sonra bir gün aramıza bir kız daha katıldı.Ela..." dedi gözlerinden belli belirsiz bir duygu geçti.Sevgi miydi gözlerinden geçen yoksa öfke miydi kestirememiştim."Dördümüz hep birlikte çok iyiydik sonra büyümeye başladık.Ergenlik,duygular falan içimde Ela'yı gördükçe,o güldükçe,bana baktıkça bir kıpırtı oluyordu ama sonra bir gün Ardayla Ela yanımıza el ele tutuşup geldi.Hayallerim yıkılmıştı" dediğinde kaşlarımı çattım.Gözümde Arda ve Ela canlanmıştı.Düşüncesi bile içimdeki kıskançlık hissini harekete geçiriyordu sanki."Günler,aylar hatta yıllar geçti.Ela ve Arda hala çıkıyordu.Bende hala salak gibi seviyordum Ela'yı.Ela'da bunun farkındaydı ve bana ümit vermekten asla kaçınmıyordu hatta bana karşı adımlar atıyordu.Bir gün beklemediğim bir anda beni öptü.Seviyordum bende ne yapayım?Karşılık verdim" dedi derin bir iç çekti ve "İlişkimiz bu şekilde devam etti hatta biraz daha ileri gitti sonra bir gün Arda bunu öğrendi.İlk önce Elayla kavga etmişler sonrada gelip beni bir güzel tepeledi" dedi ve kendi kendine güldü "O günden sonra Elayı çok aradım ama kayıplara karıştı.Ardada aynı şekilde" dedi gözleri yavaş yavaş dolmaya başlamıştı "Ben ve Can kalmıştık geride onunlada aramız eskisi gibi değildi.Soğuk yapıyordu bana sonra biz ben onu konuşmak için bizim takıldığımız bir yer vardı o zamanlar uçurum kenarıydı" Arda ve uçurum aşkı "Onu oraya çağırdım.Konuşucaktım sadece ama bir anda tartışma çıktı ve b-biz itişmeye başladık" sesi titremeye ve kekelemeye başlamıştı."Ben onu itince dengesini kaybetti ve o-" dedi ama sözüne devam edemedi gözlerim dolmuştu "Devam etmek zorunda değilsin" dediğimde dolu gözlerini bana çevirdi.Gözünden bir yaş düştüğünde ona burukça gülümsedim.Kafasını göğüsüme koydu ve kollarını belime sardı.Şaşkınca bir süre durduktan sonra bende elimi destek vermek amacıyla sırtına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...