Ben ise şoka girmiş gibi sadece bakıyordum.Batu bana doğru ilerledi ve bileğimden tutup beni sınıftan çıkardı.Beraber bahçeye indik ve bir banka oturduk tek bir kelime etmeden uzun bir süre sadece sustuk.Sessizliği bozan ben olmuştum.
"Neden böyle bir soru sordun?" dedim.
"Afallamasına ihtiyacım vardı" dedi.
"Neden cevap vermedi?" dedim güldü ve
"Çünkü cevabı o da bilmiyor" dedi.Şaşkınca ona döndüm.İçimde garip bir kıpırtı oluştu.Aptal bir şekilde gülümsedim ve önüme döndüm.Arda ve benden hoşlanmak mı?Saçmalamayın.Telefonumu çıkarttım ve dedikodu sayfasını açtım.Arda'nın Batu'ya yumruk atmadan önceki fotoğraf vardı.Üstündeyse 'Sizce bu savaşın galibi kim olur' yazıyordu.Ne savaşından bahsediyor bu?Batu'da benimle beraber bakıyordu.
"Senin için savaştığımızı düşünüyorlar.Ki öyle zaten" dediğinde ona döndüm.Ve gülüp önüme döndüm.
"Arda asla benim için bir şeyle uğraşmaz" dedim.
"O yüzden seni öpmek üzereyim diye dayak yedim" dediğinde yüzüm kızardı ve telefona bakmaya devam ettim.Arda ve Ela'nın öpüşürken fotoğrafları vardı.Batu'nun beni öperken fotoğrafı vardı.Kimdi bu?Her ortamda nasıl bulunabiliyordu?Nasıl fark edilmeden çekiyordu?Nasıl hiç flashını açık unutmuyordu?Bunları düşünürken biri bileğimden tutup beni çekti.
Batu'nun arkamızdan bağırışlarını duydum.Umursamadı.Okuldan çıktık ve onun arabasına gittik.Bileğimi bıraktı ve arabaya bindi bende arkasından bindim.Gaza bastı her zamanki gibi hızlı sürüyordu.Ama bu sefer biraz daha hızlıydı.Biraz ürkmüştüm açıkçası bu yüzden kemerimi taktım.Ona döndüğümde sinirle güldü ve
"Sana karışmayacağımı söylemiştim ya" dedi ve devam etti "yalan söyledim" dedi.
"Bana karış-" dediğimde sözümü kesti
"Evet evet sana karışamam bunu her seferinde söylüyorsun.O zaman bende etrafında olan bitene karışırım" dediğinde
"Neden Arda?Sen Elayla öpüşebiliyorken ben niye Batuyla öp-"
"Şunu söyleme!" diye kükredi.Parmaklarıyla direksiyonda ritim tutuyordu.Evdeki koltuklardan daha rahat olan arabanın koltuğuna dahada sindim.
"Belkide onu sevmeyi istiyorumdur" dediğimde sinirle güldü.
"Buna izin vermiyeceğimi ikimizde biliyoruz İrem" dedi.
"Neden?" diye bağırdım."Neden yapıyorsun?Dengesizin tekisin.Elaya aşık olduğunu söyleyip bana karışıyorsun.Sevgilinle istediğini yap benden uzak dur.Ela'nın yanında olabilecekken burda ne işin var?Neden benimlesin?" dedim.Uzak durmasını istemiyordum ama sinirlendiğimde ağzıma geleni söylerdim.Bu huyumdan nefret ediyorum.Sinirle güldü.
"Doğru neden seninleyim ki?Ela gibi biriyle birlikteyken neden senin gibi biriyleyim şu an" dedi ve beni süzdü.Bakışları sinirliydi.
"Durdur arabayı" dediğimde şaşkınlıkla bana döndü.Nerde olduğumuzdan bile haberim yoktu ama şu an Arda'nın yanında olmayı istemiyordum.
"Saçmala İrem" dedi.
"Durdur dedim!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...