Sorumla başta affalladı sonra ayağı kalktı ve "Eveet oyun bitti" dediğinde bileğinden tutup ayağı kalktım."Hadi mızıkçılık yapma" dedim ve "Seni tanımak istiyorum yaralarında buna dahil" dediğimde gözlerime baktı bir süre ve hiçbir şey demedi."Oynamak istiyorsan bu soruyu sormamışsın gibi devam edicez" dedi istemeye istemeye razı oldum ve "Tamam" dedim.Birlikt banka geri oturduk.Soru sormamı beklediğini belirten bakışlar attı ve "Arya'yı tanıyor musun?" dedim çenesini sıvazladı bir süre düşündü ve "Hayır.Yani tanıyorsamda görmediğim sürece hatırlamam.Belki görsemde hatırlamam" dediğinde güldüm."Kim ki o" dediğinde "Boşver" dedim tabiki onu hatırlatmıycaktım.Bana döndü ve "Sorucağım soruya doğru cevap vermezsen dolabının içindeki o salak oyuncak ayıyı parçalarım" dediğinde ağzımı şaşkınlıkla açtım "Sen!" dedim ve "Sen dolabımı mı karıştıyorsun?" dediğinde omuz silkti "Çok derin uyuyorsun" dedi döndüm ve "Eğer bir daha Bunny'e salak dersen dilini kopartırım" dediğimde bir kahkaha attı ve "Adıda mı var?Ayrıca ayıya hangi kafayla Bunny adını verirsin ki?" dediğimde gözümü devirdim."Tamam sor" dedim ne sorucağından bir yandan ölesiye korkuyordum."Hiç aşık oldun mu?" diye sordu.Sorduğu soruyla duraksadım."İnsan aşık olduğunu nasıl anlar ki?" diye dışımdan düşündüm."Sürekli onu düşünürsün,onun için ölmeyi göze alırsın falan filan falan filan bide bu soruyu sorduğumda aklına birisi geliyorsa bir sikler vardır" dediğinde ona baktım.Aklıma biri geliyordu ama bu aşk mıydı?Hayır değildi sadece değer veriyordum."Hayır" diye cevapladım "Amma uzun sürdü cevap vermen" dediğinde güldüm ona baktım ve "Sen?" dedim ve devam ettim "Sen oldun mu?" dediğinde bahçeye doğru baktı."Olduğumu düşündüğüm oldu ama artık onun aşk olup olmadığından emin değilim" dediğinde istemsizce gülümsedim."Peki şimdi" dedim ve devam ettim "Şimdi aklında biri var mı?" gözlerimin içine baktı ve "Aslında gözüme kestirdiğim biri var" dediğinde "Tek gece için mi yoksa sevmek için mi?" dediğimde güldü ve "Ne çok soru sordun sıra bende" dediğinde soruyu sormasını bekledim "Senin aklında birisi var mı?" dediğinde yüzüm düştü.Doğru mu söylemeliydim yalan mı söylemeliydim? "Bilmem" dedim."Çok kaçamak sevmedim" dediğinde "Niye biri olsun mu isterdin?" dedim ve güldüm."Hayır sadece her gece beni ve baklavalarımı düşündüğünü ne zaman itiraf ediceğini merak ediyorum" dediğinde gözlerimi devirdim."Anca ölürsem söylerim" dediğimde "He yani ölürken bile aklında ben olucam" dediğinde güldüm ve omzuna yumruk attım."Boş yapıyorsun Demir" dedim."Ne yani" dedi ve bana yaklaşmaya başladı dudaklarımız değicek kadar yakınıma geldi yüzüme düşen saçlarımı kulağımın arkasında attı ve "Şimdi heycanlanmadın mı?" dediğinde gözlerim dudaklarına kaydı,yutkundum sonra gözlerine baktım ve "Hayır" diye cevap verdim."Ama biraz daha nefesini tutarsan ölüceksin" dedi ve geri çekildi.Nefesimi tuttuğumun farkında bile değildim.Benim üzerimde büyük bir etkisi vardı.Bana yaklaştığında onu öpmek istiyordum aslında yaklaşmadığındada istiyordum.Ne diyorum ben ya.İçimdeki azgın İrem'e bir uçan tekme atıp onu kovdum."Benimle oynamak hoşuna mı gidiyor?" diye sorduğumda kaşlarını çattı "Seninle oynamıyorum" diye sert ve net bir şekilde cevap verdi."Bir öylesin bir böyle" dedim "Senden hoşlanmam için uğraşıyorsun ama sana bir seçim yap dediğimde o seçimi yapamıyorsun" dediğimde çenesini sıvazladı ve "Niye dönüş dolaşıp şu siktiğimin konusuna geliyoruz" dediğinde "Çünkü hiçbir zaman kesin bir cevap vermiyorsun" dediğim sırada zil çaldı "Giraylar beni bekliyor gitmem gerek" dedi ve cevap vermemi beklemeden okulun içine doğru ilerledi.Derin bir nefes aldım.Tam gitmeyi planlıyordum ki yanıma birini oturduğunda kim olduğuna bakmak için ona döndüm bana çikolata uzatan Emre'yi gördüğümde elindeki çikolatayı hemen kaptım."Boylo kofon korosok oldoğondo oyo golor" dediğinde "Kofom koroşok doğol" dedim aynı şekilde dolu ağzımla sonra ağzımdaki lokmayı unutup "Kafası karışık olan o" dedim."Yakında kafası yerine gelir" dediğinde alayla güldüm "Kafası yerine gelince Ela'yı seçer kesin" dediğimde "Bu sefer sanmıyorum" dediğinde ona döndüm ve "Neden?" diye sordum."Sana karşı farklı olduğunu dangalak olsam bile anlarım" dediğinde güldüm."Dediğin gibi çıkmazsa beni ümitlendirdiğin için boğazını kesiceğimi unutma" dedim imayla baktı ve "Artık kabul ediyorsun yani" dediğinde güldüm ve "Aramızda" dediğimde bir çığlık attı bana sarıldı."Sonunda" dediğinde güldüm.Bize bakan bir kaç kıza dönüp "Dön kız önüne yelloz" diye cırladığında kahkaha attım.Emre resmen herkesin ihtiyacı olduğu bir arkadaştı.Öyle bir enerjisi vardı ki ne kadar moralin bozuk olursa olsun düzeltebilirdi."Bu arada eğer dediklerim yanlış çıkınca ceza alıyorsam doğru çıkarsada ödül isterim" dediğinde "Ne istiyorsun?" dedim."Soruya bak Mcdonaldsa gidicez ve her şey senden" dediğinde güldüm ve "Anlaştık" dedim ve ekledim "Ama eğer dediklerin yanlış çıkarsa seni o menülerle boğarak öldürürüm" dediğimde "Allah'ım yemek tarafından öldürülmek mi nasip et" dediğinde salaklığına güldüm."Hadi gel sınıfa gidelim" diyip ayağı kalktığında bende onunla birlikte kalktım.Kolunu girmem için açtığında koluna girdim ve ona gülümsedim.
Bizim kata çıktığımızda Emre bir anda kolumdan ayrıldığında durdum ve Emre'yi çekmiş olan Arda'yı gördüm."Ne yapıyorsun?" diye sorduğumda "İyilik" dedi göz devirdim ve "İyilik bunun tam olarak neresinde?" diye sordum ciddileşti sırtını dikleştirdi ve sınıfın kapısına yaslandı "Şimdi diyelim Emre grip olmak üzere ya da oldu siz bu kadar yakın durunca bir anda hapşursa" sanki çok önemli ve ciddi bir şey anlatıyormuş gibi devam etti "Sanada geçebilir ve bence hasta olmak istemezsin" dediğinde gözlerimi devirdim "Evet Profesör Doktor Arda Bey ama Emre hasta değil" dediğimda "Hayır öyle.Öyle değil mi Emre?" diye sert ve net bir şekild Emre'ye baktığında Emre bir bana bir Arda'ya baktı sonra "Evet öyleyim" dedi ve sahte bir şekilde hapşurduğunda gözlerimi kısıp ona baktım ve Emre'ye doğru eğilip "Beni sattın" diye fısıldadım o da aynı benim gibi eğilip sanki Arda duyamıyormuş gibi "Çok kötü bakıyordu kızım ne yapıyım.Atar valla beni camdan aşağı" dediğinde güldüm.
Okul bittiğinde Arda,Baharla beni eve bırakmayı teklif etti tabiki kabul ettik Arda'nın rahat koltuklu arabası mı tıklım tıkış otobüs mü?Baharla arkaya oturmuştuk öndeyse Emre oturuyordu.Emre arkasını döndü ve "Gelicek misiniz partiye?" dediğinde Arda benim yerime "Gelicek" dediğinde gözlerimi devirdim "Bırakta ben karar veriyim" dediğimde sırttı ve "Sanki sen karar versen gelmiyceksin" dediğinde ofladım Emre Bahar'a döndü ve "Sen geliyor musun?" diye sordu Bahar "İrem gidiyorsa giderim" dedi ve kulağıma eğiliğ "Gidiyor muyuz?" dediğinde güldüm ve "Gidelim mi?" diye sordum."Evet" diye fısıldadığında kafamı olumlu anlamda salladım.Geri çekilip "Geliyoruz" dedi.Arda sırtıp "Zaten" dediğinde omuzuna bir yumruk atıp "Egoist ayı" dediğimde daha çok sırttı.Sokağa girdiğimizde "Eğer 8de aşağıda olmazsan annenle tanışmaya gelirim" diyen Arda'ya dilimi çıkartıp arabadan indim.Camı açıp "Bunun bir bedeli olduğunu biliyorsun" dediğinde dilimi çıkarttığım aklıma geldi ve Arda'ya nah çekip apartmana doğru ilerledim.
Eve gittiğimde hızlıca yemek yedim ve duşa girdim.Pijamamı giyip saçımı saç havlusuyla sadrazam gibi yapıp oturma odasında oturan annemin yanına gittim.Yanağından öpüp "Son yüzyılın en güzel kadını,en iyi annesi,en birta-" dediğinde gözlerini devirdi ve "Ne istiyorsun İrem" dedi bıkkınca."Şimdi şöyle ki bizim okuldaki bir kızın doğum günüymüş bizde Baharla çağırdı yani gidebilir miyim?" dediğimde gözlerini kıstı bir süre bakıp "Kimmiş bu kız" diye sordu ensemi kaşıdım ve "Ezgi tanımazsın sen" dediğimde inanmış gibi gözüküyordu "Peki madem Bahar'la gidiyorsanız" dedi yanağından öpüp odama doğru koşarken "Geç kalma ve alkol alma" diye bağırdı.Tabiki anne ben uslu bir kızım.
Saate baktığımda 19.27'ydi giyinmeye başlamak üzere dolabımın karşısına geçtim.Siyah elbisemin güzel olabileceğini düşünüp çıkarıp yatağa fırlattım üzerinede kısa deri ceketim gider diye onu da çıkarıp yatağımın üstüne fırlattım.(Giydiği elbise mediada)Sonra saçımı kurutmak için lavaboya girdim.Saçımın kuruduğuna emin olduktan sonra saçımı düzleşitmeye kadar verdim.Hızlı hızlı saçımı düzleştirdikten sonra hızla yatak odama koştum ve giyindim.Deri olan topuklu botlarımıda giydikten sonra çıkıcaktım ki makyaj yapmayı unuttuğumu fark ettim.Aynanın karşına geçip rimel sürdüm,Dudak rengimden biraz koyu olan rujumu sürdükten sonra aynada güzel gözüktüğüme emin oldum.Parfümümüde sıkıp oturma odasına doğru ilerledim.
Gördüğüm şeyle resmen şoka girmiştim.Beni şöyle bir süzdükten sonra "Aylin teyze senin kızında çok kısa giyiniyor he anlamıyorum yani kime beğenirmeye çalışıyor kendini" dedi ve muzipçe sırttıp önündeki çayından bir yudum aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...