Arabayı kenara çekti ve sinirle arabadan inip arabaya yaslandı.Elini sinirle saçlarına geçirdi.Bir süre onu izledikten sonra arabadan inip yanında durdum.
"Ne oldu Arda?" dedim sakin sesimle.Derin bir nefes aldı ve
"Ata..." dedi ve gözlerini sinirle kapatıp açtı "Arayan kişi Ata" dediğinde şaşkınca ona baktım.
"Sikeyim numaranı nerden buldu!" dedi sinirle ve yaslandığı yerden doğruldu ve cebinden çıkarttığı sigarasını yaktı derin bir nefes aldı ve dumanını üfledi.Onu izlemeyi kestim.
"Ela olmadığımı öğrenince peşimi bırakıcaktır" dedim ve omuz silktim.
"Umarım öyle olur İrem" dedi ve durdu "Sikiyim...Ela.Onun döndüğünü öğrenmiş" dedi ve elleri yumruk haline geldi.Yutkundum.
"Bir süre Elayla" dedim duraksadım ve devam ettim "Elayla ikiniz uzaklaşırsınız burdan ve unutur" dediğimde sinirle güldü.
"Manyağın teki o İrem.Sandığın kadar kolay değil.Ela'ya zarar vermez,veremez.Ama senin Ela olmadığını anlaması uzun sürecek" dediğinde biraz tırstım ama sonra
"Bir şey olmayacaktır" dedim sigarasından son nefesini alıp sigarasını yerde söndürdü ve dumanını üfledi.Tam karşıma geçti ve gözlerini gözlerime dikti.Sinirden koyulaşmış gözleri hala çok güzeldi.
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" dedi.
"Olmuyorum ama güzel şeyler düşünmeye çalışıyorum" dedim ve gülümsedim.Gözleri yumuşadı ve dudaklarıma kaydı.Dudaklarıma baktığını görünce daha çok gülümsedim.
"Onun yanında gülümsememelisin" dedi hala dudağıma bakıyordu.Gözlerini gözlerime çıkarttığında üzerimde garip bir etkisi olduğunu fark ettim.Uzun zamandır vardı bu etki fark etmeye korktuğum bir etki.Yanlış yerlere çekilmeye çok açık bir etki.
"Hadi arabaya geç" dedi ve şoför koltuğuna yöneldi.Bende kendi oturduğum tarafa geçtim.Arabaya bindik ve yine hızlı sürüyordu.Bir çok özelliğine olduğu gibi artık hızınada alışmıştım ve beni ürkütmüyordu.Yol boyunca bir daha konuşmadık.Okula geldiğimizde arabadan indi ve beni beklemeden ilerlemeye başladı.Öküz.Bende inip koşar adımla ona yetiştim bana döndü ve sırttı sonra yine önüne döndü.Gülümseyerek ona baktım.Okula girdiğimizde genel olarak herkes sustu.Yanımdaki Arda yüzündendi büyük ihtimal.Kızlar ağzının suyu aka aka bakıyordu zaten.Kızlara kötü bakmaya çalışırken bir hayvan bana sarıldı.Bende ona sarıldım.
"Arda gelince beni unuttun hamburgerlerimi tek başıma yiyiyorum" dedi Emre güldüm.
"Özür dilerim" dedim.Bir anda boynumdaki kolları gitti.Arda yakasından tutup çekmişti.
"Yeter size bu kadar sarılma" dedi.Emre gülümseyip
"Ardaaşkım sen beni kıskandın mı?Ah biliyordum.Söylemene gerek yok Evet?!Evet!Ev-" derken Arda'dan bir yumruk yedi ve yere yapıştı hemen yanına koştum.Arda sırtıyordu ve bahçedeki herkes bize bakıyordu.Emre çenesini kontrol edip
"Bunu biraz hak etmiş olabilirim" dediğinde güldüm ve kalkmasına yardım ettim.Emreyle kolkola girdiğimizde Arda sabır diler gibi ellerini açıp yukarı baktı sonra
"Dayakta yetmiyor" dedi ve yine Emre'ye doğru geldiğinde Emre
"Ben kaçsam iyi olur" dedi ve koşmaya başladı.Gülerek onu izledim.Ardaya döndüğümde sırtarak ona bakıyordu.Biraz ona baktım.
"Hadi" dedi ve beraber sınıfa çıkıcaktık ki yolda Elayla karşılaştık.
"Sevgiliim" dedi ve Arda'nın dudağına yapıştı.Onları izlemektense yere baktım ve burda durmak istemediğime karar verip kendim yukarı çıktım.Sınıfa girdiğimde yanımda Batu oturuyordu ama benim tarafımda oturuyordu.Yani artık Arda'nın yeri benimdi.Gülümsedim oda gülümsememe karşılık gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...