~38~

381 19 0
                                    

"Baba?" dediğimde babam kaşlarını çatıp Arda'ya baktı.Acaba görmüş müydü?Arda'ya döndüğümde Arda'da aynı şekilde kaşlarını çatmış babama bakıyordu."Ne işin var burda?" diye sorduğumda babam gözlerini Arda'dan çekip bana baktı ve "Seni görmeye gelmiştim" dedi ve tekrar bakışlarını Arda'ya çevirdi "Kim bu?" diye sordu.Birbirlerinden pek haz etmişe benzemiyorlardı.Boğazımı temizledim ve "Arda.Sınıd arkadaşım" dediğimde Arda 'Ne?' dercesine bana baktı gözlerimle onu uyardığımda yapmacık bir şekilde babama gülümsedi.Babam elini uzattı ve "Memnun oldum Arda.İrem'in babası ben" dedi babasını bastırarak söylemişti.Arda'da elini uzatıp babamın elini sıktı."Arda bende sınıf arkadaşı" dedi sınıf arkadaşını bastırarak ve bana bakarak söylemişti.Babamın yıllar sonra babalık yapası tutmuştu resmen.Hani tam şu an olması gerekiyor muydu cidden?"Sonra görüşürüz İrem" dedi ve asansörden indi Arda.Babam asansöre bindiğinde göğüsümü kollarımda birleştirdim ve "Ne yapıyorsun burda?" diye sordum."Çocuklarımı görmeye geldim" dedi ve asansörün tuşuna bastı.Tamda Arda beni yine süpriz bir yere götürüyordu.Alayla güldüm ve "Çocuklarının olduğu yeni mi aklına geldi?" diye sordum.Cevap vermedi.Kapıyı çaldığımızda kapıyı annem açtı ve o da meşhur soruyu sordu "Ne işin var burda?" dediğinde babam "Hoşbulduk" dedi."Süpriz" dedim hoşnut olmadığımı belirten bir sesle ve gözlerimi devirdim.Ayakkabılarımı kapıda çıkartıp içeri girdim ve odama doğru ilerledim.

Odama geldiğimde hemen cama baktım ama ne Arda vardı ne de arabası.Kendimi yatağa attım ve telefonumu elime aldım.Arda'nın numarasını tuşlayıp kulağıma götürdüm.Bu sırada babam gelmesin diye yataktan kalktım ve kapıyı kitledim.3. çalışta açtı "Aradığınız sınıf arkadaşına şu anda ulaşılamıyor" dediğinde güldüm."Sınıf arkadaşımdan özür diliyorum.Ben böyle bir şeyi beklemiyordum sadece" dediğimde "Sorun yok.Kızım delikanlı adam böyle şeylere darılır mı?" dediğinde güldüm."İyi darılmasın zaten" dedim kapı tıklatıldığında gözlerimi devirdim ve fısıldayarak Arda'ya "Geldi yine.Kapatıyorum" dedim o da benim gibi fısıldayarak "Tamam" dedi "Seni se-" dediğim sırada telefon suratıma kapandı.Ayı.Telefonu yatağa attım ve kapıyı açtım."Ne var?" diye sorduğumda "Kimle konuşuyordun?" diye sordu omuz silktim ve "Baharla" dedim.Kafasını aşağı yukarı salladı."Hadi gel içerde hep birlikte oturalım" dediğinde alayla güldüm."Oturalım bakalım hep birlikte.Aile gibi" dedim aileyi bastırarak.Birlikte salona geçtiğimizde "Aaa ama biri eksik" dedim ve dudağımı aşağı sarkıttım "Devrim nerde?Biricik sevgilini bırakıp mı geldin yoksa?" dediğimde "İrem saygısızlık etme" dedi sert ses tonuyla "Etmiyorum zaten.Onun için bizi bıraktın şimdi bize bakmak için onu mu bıraktın?Aa baba olmuyor böyle bak" dedim.Gözlerim dolmaya başlamıştı."İrem saçmalıyorsun" dediğinde ayağa kalktım."Yalan mı?" diye bağırdım.Annem daha fazla burda durmak istemediği için kalkıp içeri gitti.Ağladığına emindim."Bu kadını üzdüğün yetmemiş gibi yıllar sonra gelmiş diyorsun ki çocuklarımı görücem.Ne kadar yüzsüzsün!O orospu için bıraktın bi-" dediğimde sözümü kesen şey yanağımda hissettiğim acıydı.Gözümü kırpıştırdım.Bir kaç saniye öylece kaldım."İre-" dediğinde geriye bir adım attım ve "Dokunma" dedim.Sesim ağlamaklı çıkıyordu.Efe hemen yanıma gelip kolunu attı ve babama doğru dönüp "Çık git bu evden" dedi."Efe oğlum ba-" dediğinde eve "Defol!" diye bağırdı gür sesiyle.Bağırması sıçramama sebep olmuştu.Ayak sesleri ve kapanan kapı sesini duyduğumda ağızımdan bir hıçkırık kaçtı.Gözyaşlarımı bıraktım.Efe kollarını bana sardığında bende hemen kollarımı boynuma doladım."Geçti bak gitti" diye fısıldadı kulağıma.Efeden ayrıldığımda bana baktı ve gülümsedi."Senin moralini ne düzeltir biliyorum" dediğinde şaşkınca ona baktım."Hadi git Arda'yı ara" dediğinde güldüm ve omuzuna vurdum.Tam gidicekken "Annemin yanına gider misin?" diye sordum "Ben gidersem daha çok üzülür" diyede eklediğimde başını salladı ve "Sen merak etme" dedi.Gülümsedim.Odama gittiğimde geçmiş olan ağlamam yine bastırmaya başladı.Telefonumu alıp son arananlardan Arda'yı buldum ve aradım."Bana aşıksın tamamda bu kadar aramanı bende bekle-" dediğinde sözünü kestim ve "Arda" diye fısıldadım "Efen-Lan sen ağlıyor musun?" diye sorduğunda gülüm ve burnumu çektim."Hayır.Gelsene" dediğimde "2 dakikada aşağıda olmazsan kafanı kopartırım" dedi.Güldüm ve telefonu kapattım.

Ayakkabılarımı giydim ve aşağı indim.Aşağıda beklerken arabasının sesini duymaya başlamıştım bile.Gözyaşlarımı sildim ve burnumu çektim.Arabası sokağa girdiğinde gülümsedim.Durunca arabaya ilerledim ve bindim.Kaşlarını çattı ve bana baktı.Ona baktığımda kaşları dahada çatıldı ve gözlerinin rengi koyulaştı.Kafamı çeviricekken nazikçe çenemden tutup yanağımı kendine çevirdi."Yanağına ne oldu?" diye tısladı.Hemen kafamı çevirdim ve "Bir şey olmadı" dedim ama gözlerim doluyordu ve sesim tirek çıkıyordu.Sinirle derin bir nefes aldıp verdi ve gaza bastı.Gözümden bir damla yaş düştüğünde gökyüzüne baktım.

Uçurumun kenarına geldiğimizde arabadan indim ve uçurum kenarına yürümeye başladım.Burayı çok seviyordum.Uçurumun tam kenarına oturduğumda yanıma geldi ve o da oturdu.Sigarasını çıkarttı ve "Baban mı?" diye sordu.Cevap vermedim çünkü verirsem ağlardım.Başımı omuzuna koydum ve gözlerimi kapattım.Kolunu attı ve beni yakınına çekti.Saçımı öptüğünde gözümden bir damla yaş aktı ve onun pantolonuna düştü.Eliyle nazikçe çenemden tutup gözlerine baktırdı.Dolu gözlerimi kahverengi ve iç ürtperten gözlerine çevirdiğimde "Sikeyim ağlama" dedi ve baş parmağıyla gözyaşlarımı sildi.Güldüm ve "Tesellide çok kötüsün" dediğimde sırttı ve göz yaşlarımı tekrardan silip "Yüzüme vurmasana kızım.Yeniyiz bu işlerde" dediğinde güldüm.Ona sarıldığımda o da ellerini belime sardı.Bir süre böyle durduktan sonra sessizliği Arda "Gözyaşların boynumu gıdıklıyor" diyerek bozdu geri çekilip "Ayı" dedim ve güldüm.Gözleri dudaklarım kaydı ve bana yaklaşmaya başladı bende ona yaklaşmaya başladığımda dudaklarımız buluştu.Dudakları resmen dudaklarımın üstünde dans ediyordu ve o hareketleri çok iyi biliyordu.Bende bu işte yeniydim ama ona ayak uydurmaya çalışıyordum.Geri çekildi ve gözyaşlarımı tekrar sildi."Ağlama artık.Babanı dövememde ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum" dediğinde güldüm."Sarıl" dediğimde şaşkınca bana baktı ve "Ne?" dedi."Sarıl bana.Söz gözyaşımı boynuna damlatmıycam" dediğimde sırttı ve kollarını belime doladı.Kollarımı hemen boynuna doladığımda kokusunu içime çektim.Elimde olsa kokusunu o da parfümüm yapıp bütün gün koklardım.Parfümüne karışık,hafif sigarasının kokusu ve kendine has teninin kokusu.Hepsi o kadar uyumluyduki birbirine.Sadece kokusuna bile aşık olabilirdi insan.Boynuma bir öpücük kondurduğunda gülümsedim.Geri çekildiğimizde yine omuzuna kafamı koydum o da kolunu attı."Seni seviyorum" dediğimde sırttı.Gözlerimi gözlerine çıkarttım.Ondan bir cevap gelmiyceğini biliyordum ama yinede istiyordum.Ne beklediğimi anlamış olucak ki "Sana beklediğin şeyi söyleyemem ama senin bunu dediğini duymak için dünyanın öbür ucuna bile gelirim" dediğinde gülümsedim.Söylemek zorunda değildi.Evet söylese daha güzel olurdu ama hissettirsede olurdu sadece.Ve o hissettiriyordu.Belki sevmiyordu sadece bir ilgiydi ama hissediyordum ve bu bana yetiyordu.Arda Demirleyseniz yetinmek zorundaydınız zaten.Ayrıca onu anlıyordum.Belki seni seviyorum dediği tek kişi defalarca onu aldatmıştı.Tekrardan kaybetmekten ve üzülmenten korkuyor olabilirdi ama ben Ela değildim onu bırakıp gitmezdim,onu aldatmazdım.Boğazını temizledi ve "Peki neden?" diye sordu kaşımı çatıp anlamadığımı belirttim.Elini yanağıma koydu ve "Neden vurdu?" dedi sonra "Asansörde olanları mı görmüş?" diye sorduğunda gülümsedim,saçlarımı kulağımın arkasında atıp "Hayır" dedim.O da sırttı ve "Zaten görse ne kadar iyi öpüştüğümü düşünüp sana helal olsun bu çocuğu nerden bul-" dediğinde karnına yumruk atıp susmasını sağladım."Ayı" diye homurdandığımda sırttı.

Ardayla birlikte yemek yedikten sonra saatin geç olduğunu fark ettim ve Arda'ya beni bırakmasını rica ettim.

Sokağa girdiğimizde dudaklarına bir öpücük kondurup arabadan inicekken kolumdan tuttu ve durmamı sağladı.Boğazını temizleyip "Bir şey olursa beni ara" dediğinde gülümsedim ve başımı salladım.Arabadan indim,apartmana girdiğimde arabasının sesini duydum ve gülümsedim.Asansöre binicekken gördüğüm kişiyle bir adım geriledim "Ne işin var burda?"

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin