~83~

326 27 44
                                    

Kızlarla eşyalarımızı topladıktan sonra coğrafya hocasının belirtmiş olduğu toplanma alanına gittik.Bir çok kişi burdaydı.Yiğit ve Ata'yı gördüğümde Ata göz kırptı iğrenç bir sırtışla,yüzümü buruşturdum ve gözlerimi devirip gözlerimi ondan çektim.Giray yanımıza geldiğinde Damla'nın yanağına bir öpücük kondurdu ve kolunu attı.Bu hallerine gülümsedim.Akın yanımıza geldiğinde Bahar'a ters bir bakış attı ve sonra ona baktığımı görünce gülümseyip "Günaydın" dedi şüpheli bakışlarla "Günaydın" diyip Bahar'a döndüm.Gözlerini Akın'dan kaçırıyordu.Uzaktan gelen Arda ve Emre'yi gördüğümde gülümsedim.Bizim yanımıza geldiklerinde Arda bana kolunu attı omuzumdaki elindeki parmaklarından bir tanesini tuttum."Şimdi ne yapıcakmışız?" diye sordu bıkkınca Akın."Yürüyüş sonrada dönüş" diye cevapladı Damla.Başıyla onaylayıp "Gereksiz" diye söylendi."Beğenmiyorsan git" diye lafa atladı bir anda Bahar."Gidebilsem bir saniye bile durmam zaten" diye sertçe çıkıştı Akında.Kaşlarım çatık onları izledim.Ne oldu bu ikisine böyle?

İkisine birbirine öldürmek istercesine bakarken bakışmalarını hocaların bağırması bozdu."Hazırlanın çocuklar yoklamaları aldık gidiyoruz!" dediklerinde ilerlemeye başlayan kalabalığın arkasına takıldık.Arda'nın kolundan çıktığımda kaşlarını çatıp bana baktı ve "Nereye?Yine o piçin yanına mı?" dediğinde imayla kaşımı çatıp "Bu konuyu hallettiğimizi sanıyordum" dediğimde dudaklarını yaladı ve sırtıp "Doğru.Hemde çok güzel halletmiştik" dediğinde gözlerimi ondan kaçırıp güldüm ve "Akın'ın yanına,gelicem" dedim arkamızdaki Akın'ın yanına gittim.Sinirli olduğu attığı adımlardan bile anlaşılıyordu.

"N'aber?" diye sorduğumda "İyi sen?" dedi alayla "Anlatmak ister misin?" diye uzatmadan konuya girdiğimde göz ucuyla Bahar'a baktı bende baktığımda Damlayla hararetli bir şekilde bir şeyler konuşuyordu.Akın bana yaklaştı ve derin bir nefes aldı."Aramızda kalıcak" dediğinde başımla onaylayıp "Tabii" dedim.Bir iç çekti ve "Şimdi şöyle ki" dedi ve devam etti "Biliyorsun biz hepimiz birlikte takılıyoruz.Siz genelde Ardayla takıldığınız için biz dördümüz yalnız kalıyoruz;Emre,Bahar,Giray ve ben sonra işte bu Giray Damla'nın peşinde,Emre'de pizzacı kızın peşine gidince biz Baharla daha sık tek kalmaya başladık işte bilirsin yani" dediğinde "Hoşuna gitmeye başladı" dedim.Başıyla onayladı "O da öyle gibiydi sonra dün biz şu zırva kamp ateşine gittik.Emre ortada bağıra bağıra şarkı söylemeye falan başlayınca bizde dedik ki tüyelim.Biraz ormanın içinde yürümeye başladık bende dedim ki işte o an bu an.Tuttum öptüm" dediğinde şaşkınca ona döndüm ve "Ne?" diye sordum.Sesli söylemiş olucam ki "Şhh Şhh" diyerek sesimi bastırdı."İlk başta kısa bir an karışılık verdi sonra geriye çekildi ve tokat atıp 'Uzak dur benden' diye bağırıp gitti.Bir bok anlamadım yemin ederim.Dengesizden başka bir şey değil" dedi sinirle.Kaşlarımı çatıp düşünmeye başladım."Belki o an ne biliyim yanlış gelmiştir" dediğimde omuz silkti."Umrumda değil artık.Ne hali varsa görsün.Dengesiz!" dediğinde elimi omuzuna koydum ve "Üzgünüm" dedim.Akın gerçekten üzülmüşe benziyordu.Bahar bunu neden yapmıştı ki?Eğer istemiyorsa neden başta karşılık verdi?İstiyorsa sonra niye böyle bir şey yaptı?Bunu öğrenmem gerekiyordu.

Uzun bir yürüyüşün ardından durduk.Küçük bir lokanta vardı.Hep birlikte oraya doğru ilerledik.Yemekleri aldıktan sonra oturduğumuzda Giray Arda'ya "Abi akşam bir şey yapıcak mıyız?" diye sordup göz kırptığında Arda bıkkınca "Biliyor" demekle yetindi.Giray ve Akın Emre'ye döndüğünde Emre ellerini 'masumum' der gibi kaldırdı ve "Sabah İrem'in Arda'nın yanında olucağını nerden bilebilirim?" diye savundu kendini."Gerizekalı" diye söylendi Akın."Ne hakkında konuşuyorsunuz?" diye sordu Bahar kaşları çatık bir şekilde.Akın Bahar konuşunca gözlerini devirdi.Emre "Arda'nın doğum gününü" diye cevapladı Bahar'ın sorusunu "Ne zaman ki?" diye sordu Bahar."Bugün" dedi Emre.Kaşlarını havaya kaldırdı ve samimi bir gülümseyle "Doğum günün kutlu olsun Arda" dedi.Arda "Eyvallah" dediğinde Damla'da "Doğum günün kutlu olsun" dedi.Arda başını sallamakla yetindi bu sefer."İremle doğum günleriniz ne kadar yakın" diye devam etti Damla.Arda bana bakıp "Ne zaman ki?" diye sorduğunda masadan 'yok artık' 'yoğamına' gibi sesler duyulduğunda güldüm."Ayı olduğunu söylemiş miydim?" dediğimde sırttı ve "Bir çok kez" dedi."Haftaya" dedi Bahar.Arda şaşkınca bana bakıp "Ciddi misin?" diye sorduğunda gülümseyip başımla onayladım sonra Akınlara dönüp "Ayrıca bu akşam hiçbir şey yapmıyorsunuz çünkü Arda benimle olucak" dediğimde Arda "Öyle mi?" diye sorduğunda ona uyarıcı bakışlar atıp "Öyle" dedim.Kulağıma eğilip "Hmmm bir hediye daha mı yoksa?" dedi imayla.Karnını cimcikleyip "Sapık" diye tısladığımda gülerek geri çekildi.Bayılıyordu beni utandırmaya.

Yemekler yendikten sonra otobüse doğru ilerledik.Yemekte Akın ve Bahar arasındaki negatif enerji çok rahat bir şekilde fark edilebiliyordu.Otobüse geldiğimizdede yanyana oturmayıp aralarına Emre'yi koymuşlardı.Emre'de "Neden ben burdan Arda'yı kesiyorum" diye saçmalamış sonra Arda'dan bir yumruk yiycekken hemen kaçıp Baharla yer değiştimişti.

Kafamı Arda'nın omuzuna dayayıp gözlerimi kapattığımda "Dün uyuyamadın tabi" dediğinde dirseğimi karnına geçirdim.Güldüğünde güldüm ve "Şımarmaya başladın sanki" dedim tam kafamı kaldırıcakken eliyle yanağıma bastırıp kafamı kaldırmama izin vermedi ve "Yat" diye emretti.Saçlarıma bir öpücük kondurduğunda gülümseyip gözlerimi kapattım ve kokusunu içime çektim.Eskiden hayal etmeye çalışsaydım bu kadar güzel bir hayat hayal edemezdim şimdi ise yaşıyordum.

Otobüsten indiğimizde diğerleriyle vedalaştım sonra Bahar'a sarılıp kulağına "Eve gidince arayacağım bana her şeyi anlatıcaksın" dedim ve ondan ayrılıp onay istediğimi belirten bakışlar attım.Başıyla onayladığında gülümsedim.Arabaya yaslanmış ağzındaki dumanı havaya bırakan Arda'ya döndüm yaklaştığımı görünce sigarayı atıp söndürdüğünde güldüm ve "Bakıyorum tedbir alıyorsun artık" dediğimde "Kalbim bir dal kaybetmeyi daha kaldıramaz" dediğinde gözlerimi devirdim.

Arabaya geçtiğimizde "Ne yapacağız?" diye sordu sırtarak."Hayallerini yıkacağım ama seni yemeğe çıkartıcam" dediğimde sırtışı silindi ve bıkkınca yola baktı.Bu haline güldüm.Dediklerinde ciddi olmadığını ve şaka yaptığını biliyordum ama hadi desem hayır demiyceğinide biliyordum.Aslında içimden hadi demek gelmiyorda değildi."Şu çantaları size bırakalım mı?Yolumuzun üstü" dediğimde başıyla onayladı."O piçle başka bir şey konuştun mu?" diye sorduğunda gözlerimi devirdim."Hayır Arda konuşmadım" dedim.Gülümseyip vitesteki elinin üstüne elimi koydum ve "Arda evet Yiğit benim eski sevgilim ama aramızda öyle aman aman bir şey yoktu.Küçük bir hoşlantıdan başka bir şey değildi sadece eski arkadaşım diye Ata konusunda uyarmak istedim.Ata tehlikeli biri ve ne olursa olsun Yiğit'e zarar vermesini istemem" dediğimde başıyla onayladı.Aklıma gelen şeyle "Soru sırası bende" dedim.Kısa bir bakış attı ve "Sor" dedi."Biz birlikteyken hiç..." dedim sonra gözlerimi ondan kaçırdım açıkçası biraz utanmıştım sormaya "Başkasıyla birlikte oldun mu?" dediğimde "Hayır" dedi net bir şekilde "Kimseye o gözle bakmadım bile.Yemin ederim" dediğinde gülümsedim ve "Sana inanıyorum" dedim sırtarak "İnanmak zorundasın zaten" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Ayı" diye tısladım.

Evlerinin önüne geldiğimde ayaklarımın üzerine koyduğum çantayı omuzuma taktım ve kapıyı açıp indim.Kapıyı kapatırken gözüme bir şey takıldı.Bir kız.Arda'nın kapısınnın önünde bir kız yatıyordu.Altın sarısı saçları yüzünü kaptmıştı ve yüzünü göremiyordum.Bayılmış mıydı o?Kaşlarımı çattım.Arda'ya döndüğümde kapıyı kapattı gözlerim kapıyı bulduğunda kaşlarını çattı gözlerinde hafif bir telaş gördüm ve "Balım?" dedi ve sonra hızlı adımlarla ona doğru koştu.Balı mı?Kim bu kız?Onlara yaklaştığımda kızın ağzından kusmuk olduğunu gördüm kaşlarımı çattım.Ne oluyor burda?Arda telaşla kızı kucağına aldı ve arabaya doğru ilerledi arka kapıyı açıp sarı uzun saçlı kızı arkaya yerleştirdi.Kapıyı kapattıktan sonra "İrem burda bekle Emre'yi yollayacağım gelip seni alıcak" dedi "Ard-" dedim ama cevabımı beklemeden arabaya bindi.Sokağı arabanın sesi doldururken arkalarından öylece bakakalmıştım.Kimdi bu kız?

Selamlarr!!

Umarım beğenmişsinizdir bölümü
Vote ve yorum sayısında azalma var :(
Artana kadar bölüm atmayabilirim (dedi ve yarın bölüm attı) Tabi artarsa düzenimizi bozmadan yarın atmaya devam ederim.Bu yüzden lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın.Sizleri seviyorum ❤️
Diğer bölümlerde görüşürüz...

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin