Sınıfa girdiğimizde ders başlamıştı.Arkaya ilerleyip sıraya oturduğumda kapı tıklandı ve ardından açıldı.İçeri Ata girdiğinde kaşlarımı çatıp ona baktım sadece dudağından küçük bir patlak vardı.Göz göze geldiğimizde içime bir korku yayıldı ve zihnimde Arda'nın telefonunda gördüğüm fotoğraflar canlandı.Kalbim hızla çarpmaya başlamıştı."Gözlerini çekmen için 3 saniyen var Kıran" dediğini duydum Arda'nın sert bir ses tonuyla.Yutkundum ve iğrenç sırtışına aldırış etmeden gözlerimi Ata'dan kaçırdım.Arda kaşlarını çatıp bana döndü ve "İyi misin sen neyin var?" diye sordu gülümseyip "Evet niye ki?" diye sorduğumda bacağımı işaret edip "Deli gibi bacağını sallıyorsun" dediğinde fark etmeden salladığım bacağımı durdurdum yanağına ve yanağına bir öpücük kondurdum ve samimi bir şekilde gülümseyip "İyiyim" dedim.Bir süre emin olmaya çalışır gibi baktı ve sonra önüne döndü.Kolundan tutup bana bakmasını sağladığımda "Dün içeriyi dinlemiştim ya hani?" dediğimde sırttı "Ha kabul ediyorsun birde" dediğinde gözlerimi devirdim."Pek dinlemek sayılmaz kulak misafiri oldum" dediğimde sırtışı yayıldı ve "Kulağını kapıya dayadığında ona kulak misafiei olmak denmez" dediğinde derin bir iç çektim ve "Neyse ne işte" dedim ve devam ettin "Bir zaaftan bahsettin ne zaafı?" diye sordum sırtışı silindi ve "Fazla merak..." diyip devamını getirmedi.Kolunu cimcikleyip "Terbiyesiz" diye tısladım ve devam ettim "Söylesene Arda.Yine benden bir şeyler gizliyorsun" dediğimde kaşlarını çattı ve ellerini ensesinde birleştirip "Gizlemeyeceğimizi söylemedik" dediğinde ona 'ciddi misin' der gibi baktım."İyi" diyip önüme döndüm ve "Bende saklarım o zaman" dediğimde kulaklarımı gülüşünün sesi doldurdu.Gülüşü hafifçe tebessüm etmemi sağladığında hemen tebessümümü sildim ve kolumu yüzümü görememesini sağlıycak şekilde yanağıma dayadım.Kolum çekildiğinde nerdeyse sıramdan düşüyordum."Gerizekalı" dediğimde sınıftaki bütün gözler bize dönmüştü."Dönün be önünüze" diye çirkefleştiğimde herkes önüne döndü.Arda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmış duruyordu.Ona doğru eğilip "Sen gerçek bir ayısın" diye tısladığımda o da bana doğru eğildi,düşünüyormuş gibi yaptı ve "Aslında,tam olarak öyleyim" dedi ve sırttı.Gözlerimi kısıp geriye yaslandığımda o da geriye yaslandı.
Dersin geri kalanında konuşmadığım için en sonunda pes edip derin bir iç çekti ve "Tamam anlatacağım ama şimdi değil tamam mı?" dediğinde heycanla ona döndüm ve "Harbi mi?" dediğimde başıyla onayladı.Gözlerimi kısıl "Söz ver" dediğimde kaşlarını çattı ve "Ne yani bana güvenmiyor musun?" dediğinde "Saçmalama Arda tabiki sana güvenmiyorum" dediğimde bana bıkkın bir bakış attı ve "Ben gayet güvenilir iyi aile çocuğuyum" dediğinde tek kaşımı kaldırıp alayla ona baktım.Omuzlarını düşürüp "Söz" dediğinde sırttım.
Hoca yanımıza gelip ikimizede kağıt uzattığında kaşlarımı çatıp "Bu ne?" dediğimde kadın bıkkın bir bakış atıp "Fingirdeşmek yerine dinleseydin anlardın" dediğinde yüzümü eğdim yanaklarım resmen alev almıştı."Hocam ayıp olmuyor mu biraz?" dediğimde "Hocam çok doğru söylüyorsunuz yani bütün ders benle flörtleşmeye çalıştı müdüre diyorum alsınlar yanımdanda yok işte" dediğinde gözlerimi faştaşı gibi açıp şaşkınca Arda'ya baktım ve "Ne?" diye bağırdım.Hoca ayıplar bakışlar atıp cık cıkladı ve yan sıradan kağıtları dağıtmaya devam etti.Arda'ya dönüp "Arda şimdi,şu an siktirip gitmezsen yiyceksin yumruğu!" dediğimde güldü ve "Aslında ilk Ata'ya atmana biraz darılmadım değil" dediğinde tek kaşımı kaldırıp ona baktım ve yanağına bir yumruk geçirdim.Eliyle çenesini kontrol etti ve sonra dudağını büzüp "Sanırım daha öncede yemişim.Şu an bir tanıdık geldi" dediğinde gözlerimi devirdim ve ona fark ettirmeden gülüp bakışlarımı kağıda çevirdim.
Ormanın içinde klübelerde kalınıcak bir gezi olduğunu gördüğümde heycanla Arda'ya döndüm ama heycanım Arda'nın gezi kağıdını uçak yapmasıyla bir son buldu."Arda ne yapıyorsun?" diye sorduğumda bana 'ciddi misin' bakışı atıp "Hava yolları kuruyorum" dedi ve "Ne yapıyora benziyorum" dedi sertçe."Ha yani sorun benim bunu sormam mı?" dediğimde başını anlamazca iki yana salladı.Avucumu alnıma vurdum ve "Kızlarda seni havalı sanıyor" diye söylendiğimde bana şaşkınca baktı sonra derin bir iç çekip uçağını açtı ve "Arda Demirsin diye mutlu sanıyorlar" diye söylendiğinde güldüm."Bugün içine Emre falan mı kaçtı?" dediğimde bana gerizekalıymışım gibi baktı."Lan bir uçak yaptık ne hallere düşürdün abartmada neymiş bu zımbırtı anlat" dedi.İşte Arda Demir!"İşte böyle ormanda kulübelerde kamp" dediğimde gözlerini devirdi ve uçağı yapmaya geri döndü "Saçmalık yani" dediğinde bende gözlerimi devirdim ve elindeki kağıdı çektim."Saçmalık değil sen anlamaz bir ayısın" dediğimde sırttı."Hem güzel anı olur dediğimde" gözlerini bana çevirdi ve muzhipçe sırtarak "İstersen sana daha güzel anlar yaşatabilirim" dediğinde gülüp gözlerimi devirdim ve "Sapık" diye söylendim.
Bahçeye banka geldiğimizde hala gidip gitmemeyi tartışıyorduk.Banka kendimi attım ve "İyi ben gidiyorum sen gelmezsin" dediğimde bana nah çekti,gözlerimi devirdim ve "Hiç umrumda değil valla ben gidiyorum" dedim ve Bahar'a dönüp "Değil mi Bahar gidiyoruz?" dedim anlamazca bakıp "Nereye?" dediğinde dirseğimle onu dürttüm."Evet evet gidiyoruz" dediğinde gülümsedim ve Arda'ya döndüm "Bak gidiyorum" dediğimde gözlerimi devirdi ve "Aylin Teyzeye böyle gezilerde bizim okulda uyuşturucu içilip seks partisi verildiğini söylediğimde" dedi ve nah çekip "Bak gidersin" dediğinde gözlerimi kısıp ona baktım."Abi tam olarak nereye gidiliyor veya gidilmiyor?" diye sordu Akın."Saçma sapan bir zımbırtı" dedi Arda."Gezi.Orman,kulübe falan gayet güzel" dediğimde Bahar "Kulağa güzel geldi" dediğinde yanında oturan Damlada başıyla onaylayıp "Evet bencede çok güzel olur" dediğinde Arda bir umutla erkeklere baktı Giray elini ensesine götürüp kaşıdı ve şirin olduğunu düşündüğü bir gülümsemeyle "Abi boynum kıldan ince" dediğinde Arda "Hanımcı pezevenk" diye söylendi.Hepimiz güldüğümüzde Akın'da "Bence ne gerek var ya?Çamur,sinekler falan çekilmez" dediğinde gözlerimi devirip "Sen ne anlarsın" diye söylendim.Arda "En azından hala zeki biri var" diye söylendiğinde "Adımı duydum" diye yanımızda geldi ve Arda'ya kolunu attı.Arda bir adım geri çekildiğinde sendeledi tam yere düşücekken Arda onu tuttunca ona hayran hayran bakıp öpücük yolladı.Arda sinirle alt dudağını ısırıp tuttuğu kolunu bıraktı ve yere düşmesini sağladı.Bu hallerine gülerken Emre hala yerdeyken kafasını kaldırıp "Konu neydi?" dedi ve yerden kalktı.
Onada anlattığımızda "Bencede güzel olur" dedi ve Arda'ya yan bir bakış atıp göz kırptı ve "Romantik" dedi."Emre seni hala öldürmemem için tek bir neden söyle 10 saniyen var" dedi ve geri sayım yapmaya başladı.Emre telaşla,şirin olduğunu sandığı bir gülümseme takındı ve "Arkadaşız" dedi ve "Uzun zamandır?" dediğinde Arda gözlerini devirmekle yetindi."Biz kazandık 5e 2" dedi Bahar zafer sırtışıyla.Akın "4.5" diye homurdandı ve Emre'ye bakarak "Biri yarım akıllı" dediğinde Emre Akın'a bir öpücük yolladı.Arda hala pek kabul etmişe benzemiyordu.Onu bir şekilde ikna etmem gerekecekti."Tarihler ne zaman?" diye sordu Damla."Bu hafta sonu" dediğimde Akın "Birde hafta sonu mu?Saçmalık!" diye söylendiğinde Emre heycanla Arda'ya dönüp."Çok güzel olucak hem-" dediğinde Arda "Kes sesini" diye sözünü kestiğinde Emre dudaklarına fermuar çekti ve Arda'ya doğru eğilip "Aramızda,sır" dediğinde Arda "Ya sabır" diye söylendi kendi kendine.
Okul çıkışı Emre Damla'yı çok iyi bir pizzacı bildiğine ikna ettiği için Giray yine onunla pizzacıya gitmek zorunda kalmıştı,Akın ve Bahar'da başka bir şeyler yemek istediklerini söyleyip gitmişlerdi.Bende eve gitmek istemiştim çünkü Arda'dan önce annemle geziyi konuşmam gerekiyordu yoksa gerçekten dediğini yapabilirdi.
Arabaya bindiğimizde "Gelmeyeceksin değil mi?" dediğimde sırttı ve "Evet" dedi ve bana dönüp "Sende gitmiyorsun" dedi kaşlarımı çatıp "Gideceğim" dediğimde sinirle dudaklarını yaladı "Ata'da orda olucak.Boku bokuna tribe girdiğim için gitme demiyorum.Bu fırsatı kaçırmaz.Seni oraya yollamak kuzuyu kurdun önüne atmaktan farksız" dediğinde kollarımı göğüsümde birleştirdim.Arabayı çalıştırıp zevkle dudaklarını yaladı ve "Belki bir anlaşma yapabiliriz" dediğinde gözlerimi kısıp ona döndüm.
Selaam
Şu aralar aklıma bir şey takılıyor.Sizce kitap çok mu uzadı yoksa devam etmeli mi?Ne diyorsunuz?Lütfen fikrinizi yazın❣️Diğer bölümlerde görüşmek üzeree...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...