Ayıplar bir bakış atıp "Misafirlerini böyle mi karşılıyorsun?" diye sordu ve bana doğru bir adım attı.Bende hemen bir adım geriledim."Ne istiyorsun Ata?" diye sorduğumda sırttı."Bu kadar korkmana gerek yok güzelim" dediğinde bir adım daha geri gidicektim ama sırtım duvara çarptı.Hemen bana doğru yaklaştı ve parmaklarıyla saçlarımı kulağımın arkasına attı.Gülümsedi ve "Beni özlemişsindir diye düşündüm.Merak etme çok yakında hayatınızın merkezine gelicem.Sandığından dahada yakın" dedi ve sırttı."Git burdan Ata" dedim titrek sesimle ve ekledim "Ne istiyorsun bizden?Bak yangından sonra kimse sana ulaşmaya çalışmadı bile peşini bıraktık sende bırak.Uzak dur bizden" dediğimde küçük bir kahkaha attı.Dudaklarını aşağı sarkıttı ve "Sevgilin sana her yerde beni aradığından bahsetmedi mi yoksa?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım.Aramış mıydı?Tepkime bakıp güldü ve "Bahsetmemiş tabi" dedi sonra devam etti.".Eski haline dönücek" dediğinde kaşlarımı çattım ve "Git burdan" dedim güldü,bir adım geri gitti ve "Görüceksin İrem.Ata haklıymış diyceksin" dedi ve yavaş adımlarla apartmandan çıktı.Elimi duvara yasladım ve derin nefesler aldım.Arda öyle bir şey yapmazdı.Yapmazdı değil mi?Hayır sadece beni Arda'ya karşı doldurmaya çalışıyordu.Ona istediğini vermiycektim.Kendime geldiğime emin olduktan sonra asansörü çağırdım.
Kapıyı annem açtığında "Nasılsın?" diye sordum."İyiyim" dedi ve "Asıl sen nasılsın?" diye sordu.Gülümsedim ve ayakkabılarımı çıkartıp "İyiyim" diye cevapladım.Yanağından öptüm ve içeri geçtim.Efe hala oyun oynuyordu.Arda onu her oyunda yendiği için hırslanmış ve oyunlarda kendini geliştirmeye çalışıyordu.Odama gittiğimde annem içerden "Aç mısın?" diye bağırdığında "Hayır biz yedik" diye geri bağırdım.Telefonumu elime aldım ve Bahar'ı aradım.Olanları Bahar'a anlattığımda Bahar'la bir süre babama sövdükten sonra Ardayla olanları anlattım."İyice tutuldun he sen bu çocuğa" dediğinde gülümsedim."Alıştım sadece" dediğimde "Sen öyle san" dedi alayla."Sen?Sende yok mu bir şeyler?" dedim imayla."Nerden olsun?Yanımda 3 öküzle dolaşıyorum kimse dönüp bana bakmıyor bile" dediğinde güldüm ve "O 3 öküzden bir-" dediğimde "Sen şımarmaya başladın ben kapatıyorum" dedi ve telefonu kapattı.Güldüm.Sıcak bir duşa girip yatmaya karar verdim.
Sabah alarmımın sesiyle kalktığımda gözlerimi zar zor açtım ve esnedim."Yavaş ayı" diyen Efe'ye güldüm ve "Ne yapıyorsun burda?" dedim."Alarmını kapatmaya geldim bir uyanamadın susmadı kodumun alarmı" dediğinde güldüm ve alarmı kapattım."Sonunda" diye homurdanarak odadan çıktı.Yataktan kalktım ve pantolonumu ve siyah sweatimi alıp tuvalete gittim.
Üzerimi değiştirip,saçımı yaptıktan ve dişlerimi fırçaladıktan sonra tuvaletten çıktım.Mutfakta tost hazırlayan annemin yanağına bir öpücük kondurdum ve kapıya doğru gittim.Yerdeki çantamı aldım ve ayakkabılarımı giydim.Telefonuma gelen bildirimle telefonumu çıkarttım
Gönderen:Özel numara
'Düşündüğünden daha yakın'Yine başlıyorduk.Gözlerimi devirdim ve telefonu cebime koydum.Aşağı indiğimde Arda arabaya yaslanmış sigarasını içiyordu.Baharda onun yanında telefona bakıyordu.Ona fazla güveniyorsun çok yakın bir zamanda senden sıkılıcak.Aklıma gelen Ata'nın sözleriyle kaşlarımı çattım.Arda beni gördüğünde sigarasından bir fırt daha aldı ve sonra yere atıp ayağıyla sigarasını söndürdü.Yanına gelip ona sarıldığımda o da kollarını belime sardı ve saçlarımdan öptü kafamı kaldırıp "Günaydın" dediğimde o da "Günaydın" dedi.Bahar'da piç piç sırtarak bize baktığında Arda'dan ayrılıp onada "Günaydın"o da gülümseyip "Günaydın" diyerek karşılık verdi.Arda arabanın etrafından dolaşıp şoför koltuğuna geçti.Bende yandaki koltuğa geçtim,Baharda arkaya geçtiğinde Arda gaza bastı.Ben hızına alışıktım ama Bahar hala tam alışamamıştı "Ne yapıcaz bu hızla uzaya mı çıkıcaz?" dedi korkuyla Bahar.Güldüm ve Arda'ya döndüm sırtmıştı.Arabayı biraz yavaşlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...