~26~

454 22 0
                                    

"Nereye gidiyoruz?" dediğimde "Gidince görürsün.Seviceğini düşünüyorum" dedi.

Uzun bir yoldan sonra gidiceğimiz yere vardık etrafıma bakındığımda durdum ve "Ciddi misin?" diye sordum sırrtı ve "Kızım arkadaşlarını özlemişsindir diye düşündüm sanada yaranılmıyor yani" dediğinde karnına vurduğumda güldü."Belki gelmişken maymunlarıda görüp biraz örnek alırsın" dediğimde gözlerini devirdi.Gözlerini devirmesine güldüm "Bu salak harekette senden geçti" dediğinde gülmem dahada arttı.Benden ona bir şey geçmişti."Hadi gidelim" dediğinde başımla onayladım ve birlikte hayvanat bahçesine doğru ilerlemeye başladık.Girişe geldiğimizde "Bekle sen ben biletleri alıp geliyim" dediğinde başımı salladım.Tam gidicekken arkasına döndü ve "Eğer yine bir yere kaçarsan seni kaplanlara atarım" dedi ve gözüm üstünde işareti yapıp gitti.Gülerek onu izlemeye başladım.Görevliyle bir şeyler konuştu,görevli ona biletleri verdi.Arda'da parayı verdikten sonra bana doğru gelmeye başladı biletlerden birini bana verdikten sonra.Girişe doğru ilerledik kapıda duran görevliye biletleri verdiğimizde görevli barkodları okuttu biletleri bize geri verdi ve "Geçebilirsiniz" dedi.İçeri girdiğimizde Arda çöpe doğru gitti biletleri atıcakken "Atma!" diye bağırdım bir kaç yüz bana döndüğünde "Yani atma" dedim bu sefer normal bir ses tonuyla kaşlarını çatıp bana baktı 'Ya ne yapıyım mal.Götüme mi sokıyım bileti?" dediğinde gözümü devirdim."Hayır bana ver.Ben saklarım bunları" dedim ve ona doğru bir adım atıp biletleri elinden alıp gülümsedim ve çantama koydum.Bana şaşkınca baktı ve "Ne var?Anı kutuma koyucam" dediğimde sırttı."Benimle hayvanat bahçesine geldiğini diğer kızlara kanıtlayıp hava atıcaksın değil mi?" diye dalga geçtiğinde "Evet evet diycem ki Arda'nın ailesiyle tanıştım" dediğimde güldü ve dilini dişlerinin üzerinde gezdirdi."Eğer susmazsan seni maymun kafesine atıp burdan kaçarım" dediğinde "Yani akr-" diycekken dediği şey aklıma geldi ve sustum.Ağzıma hayali bir fermuar çekip gülümsedim o da güldüğünde "Evet böyle daha iyi" dedi.Gözüme hayvanat bahçesinin haritasının olduğu bröşürler çarptığında o tarafa gidip aldım ve heycanla haritayı aldım.Arda'da yanıma gelip haritaya baktığında "Mirket ne lan?" dediğinde güldüm."Hiç Aslan Kral izledin mi?" diye sorduğumda omuz silkti "Küçükken izlemiştim bir kere" dedi.Vay be Arda Demir bile olsan Aslan Kral izliyorsun."Orda küçük aslanın yanında bir hayvan vardı hatırlıyor musun?" dediğimde "Domuza benzeyen şey mi?" dediğinde güldüm "Hayır diğeri" dediğimde biraz düşündü sonra "Evet hatırladım" dedi."Heh evet işte o mirket" dedim."Lan bir saat bunu düşüneceğimize gidip görseydik ya" dediğinde gözlerimi devirdim sonra haritaya baktım ve "İlk nereye gidicez" dedim."Ya gel şurdan başlayalım siktir et haritayı" dedi ve ilerlemeye başladı bende onun peşinden gittim.'Papağanlar' yazan tabelaya doğru ilerledik.

Bağıran ve uçuşan papağanlara gülümseyerek bakıyordum."Çok güzel değiller mi?" dediğimde "Papağan işte" dedi gözlerimi devirdim "Memnuniyetsiz ayı" dedim sırttı.Tek başına kafeste duran papağan ilgimi çekti ve ona doğru ilerledim Arda'da peşimdeydi.Papağan bir anda "Güzelim" dediğinde güldüm sonra ekledi "Hoşgeldiniz hoşgeldiniz" Arda beni ittirmeye başladı "Papağan bile yavşıyor" diye homurdandığında güldüm."İyice kıskanç oldun" dediğimde "Hayır sadece onu sevmedim git diğer papağanlara bak" dediğinde gözlerimi devirdim.Bir süre daha papağanlara baktıktan sonra ilerledik.

Bir kaç hayvana daha baktıktan sonra simsiyah bir panterin önüne geldik.Arda'yla beraber dikkatlice onu inceledik.Bir başka panter ona yaklaşmaya çalıştığında üzerine doğru gidip onu korkuttu.Diğer panter geri çekildiğinde Arda "Adamım işte be.Ben en çok bunu sevdim hayvandaki asalete bak.Papağan gibi yavşakta değil" dediğinde güldüm ve gözlerinin içine baktım."Sana benziyor" dedim "Bak o da senin gibi karanlık" dediğimde sırttı "Bunu iltifat olarak alıyorum dediğinde güldüm ve "Öyle sayılır ama yavşaklığını papağandan almışsın" dediğimde "Ben yavşak değilim kızlar beni istiyor ben sadece iyi bir çocuk olduğum için hayır diyemiyorum" dediğinde gözümü devirdim.Arda'ya baktığımda pantere bakıyordu bende gülümseyerek onu izledim.O karanlık değildi karanlık gözüküyordu sadece tamam bazılarına karşı karanlıktı ve korkulması gereken biriydi ama benim için değildi.Korkucağım son kişiydi o.Korkmak bir yana yanında kendimi güvende hissediyordum.Sanki kimse bana dokunamazdı,kıramazdı,üzemezdi.Onun dışında.Bana döndü "Kesmen bittiyse gidelim" dedi."Ayı" dediğimde "İyi fikir hadi gel ayılara gidelim" dedi güldüm ve ilerlemeye başladık.Ayılara geldiğimizde "İşte bu tam sen" dediğimde güldü "Kızım ben istediğimde centilmen olabiliyorum tercihen ayıyım" dediğinde güldüm."Ayı olduğun gerçeğini değiştirmiyor" dedim ve ekledim "Normalde insanlar hayvanat bahçesine değil lunaparka götürür mesela" dediğimde sırttı ve "Seni doğal ortamına,mutlu olucağın yere getirdim hala beğenmiyorsun" dediğinde yumruk atıcaktım ki kolumdan tuttu ve "İyice alıştın he" dedi sırttım ve parmağımla kaşını düzelttim "Alıştım" dedim.Bunu beklemiyordu sanırım şaşkınca bana baktı ve sonra sırrtı."Bana aşık olduğunu kabul et artık" dediğinde "Değilim ve biliyorsun ki maymunları tercih ederim" dediğimde."Öyle mi?" dediğinde "Öyle" dedim.

"Arda!" diye çığlık attığımda kafesin arkasından bana piç piç güldü."Arda ne olur çıkar" dedim ağlamaklı sesimle ve ekledim "İstediğini yaparım" dediğimde müzipçe sırttı ve "İstediğimi?" diye sordu gözlerimi kısıp ona baktığımda "Pis abaza" dedim.Güldü ve "Kal lan orda" dedi tam arkasını dönüp gidicekti ki "Arda" diye seslendim arkama baktığımda en azından maymunlar yakınımda değildi "Gitme sen hiç abaza değilsin valla bak tertemiz bir insansın sen" dediğimde sırrtı ve "Ha şöyle yavaş yavaş yola geliyorsun" dedi.Az önce maymunları tercih ettiğimi söyleyince Arda beni maymunlara bakmak bahanesiyle kandırmış görevliye yüklü bir miktarda para vermiş ve beni bir süreliğine buraya kapatmaya ikna etmişti."Ya Arda lütfen" dediğimde görevliye baktım ve gözlerimi kıstım "İşinden atılıcağını biliyorsun değil?" dediğimde Arda "Hayır atılmıycaksın anlaştığımız gibi" dedi "Yalan söylüyor bakma sen bu yalancıdır.Çıkar beni bak atılıcaksın" dediğinde Arda adama bir bakış attı.Adam kafasını aşağı yukarı salladığında "Tamam abi ama çok sürmesin" dedi ve arka tarafta beklemeye başladı."Arda ne olur çıkar bak maymunlar sevecen hayvanlar olmayabilirler.Bana saldırırlarsa maymunları dövemezsin" dediğimde bir süre düşündü "Aslında dövebilirim" dedi,gözlerimi devirdim."Tamam Allah'ın belası tamam.Ne istiyorsun" dediğimde sırttı düşündü ve "Lan böyle diyince istiycek bir şey bulamadım" dedi güldüm ve sonra "Buldum" dedi.Korkuyla "Ne buldun?" dedim."Benim istediğim bir anda beni öpüceksin" dediğinde "Ne?" dedim ve ekledim "Hayatta olmaz" kafesten biraz uzaklaştığımda arkamdaki maymunlara döndüm.3 tanesi dizilmiş bana bakıyordu.Gözlerimi fal taşı gibi açtım bir tanesi bağırmaya başladığında hızla kafese yapıştığımda Arda'nın gülüş sesini duydum.Şu durumda bile gülüşünün sesi o kadar güzel geliyordu ki.Elimi bir kaç kere hızla kafese vurdum ve "Tamam Allah'ın belası tamam.Yapıcam çıkar beni burdan" dediğimde durdu bir süre ve "Söz vermen gerek" dedi."Söz Allahın cezası hadi hızlı ol" dediğimde Arda eliyle adama gelmesini işaret etti.Arkama döndüğümde maymunlardan bir tanesinin bana doğru geldiğini gördüm.Çığlık attım ve adama  "Hızlı olsana be!" diye bağırdım.Adam hızla kafesin kilidini açtığında kendimi hemen dışarı attım adam ben çıktığımda arkamdan kapıyı kapattı.Derin nefesler alıp verdim adam dönüp gözlerimi kıstım ve "Sana dava açıcam" dediğinde adam korkuyla Arda'ya baktı "Sallıyor sen rahat ol bir şey olmıycak" dediğinde adam kafasını 'tamam' anlamında salladı.Yerden kalkıp Arda'nın göğüsünü yumruklamaya başladım "Hayvan oğlu hayvan" diye bağırdım.Güldüğünde suratına bir yumruk attım çenesini kontrol etti ve "Tamam belki bunu biraz haketmiş olabilirim" dediğinde "Biraz mı?" diye bağırdım.Omuz silkti ve "Kızım sen demedin mi tercih ederim diye ben hayallerini gerçekleştirdim sadece" dediğinde "Mecaz anlam diye bir şey duydun mu sen hiç?" diye sorduğumda sırttı "Söylenmeyi bırak hadi sende eğlendin biliyorum" dediğinde 'ciddi misin?' der gibi ona baktığımda güldü."Bu aralar çok sık gülüyorsun" dediğimde gülmeyi bıraktı ve "Sende sıkı takip ediyorsun sanırım" dediğinde el hareketi çektim.Tabiki ediyordum bu gülüş kaçırılır mıydı?Adam Arda'ya "Abi benimle işin bittiyse gidiyorum ben" dediğinde adama yine kötü kötü baktım.Arda başıyla onaylayıp "Bitti gidebilirsin" dedi.Adam olduğumuz yerden gidince "Sana bunu çok fena ödeticem" dediğimde "Bekliyorum güzelim" dedi ve yüzüme doğru yaklaştı.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin