~24~

434 23 3
                                    

"Arda?" dediğimde annem bana baktı ve "Kızım sen niye söylemiyorsun bana arkadaşının geliceğini.Bak çocuk kuru kuru çay içiyor" dediğinde "Zıkkımın kökünü içsin" dediğimde annem terliklerinden birini bana fırlarttı.Terlikten zar zor kaçıp Arda'nın yanına gittim ve kolunu cimcikledim "Ne halt ediyorsun burda?" dediğimde o da fısıldayarak "Sana bekletirsen geliceğimi söylemiştim" dedi.Anneme dönüp şirince gülümsedim annem "Neden daha önce bana Arda'dan bahsetmedin?" dedi sesindeki küçük imayı aldığımda derin bir nefes aldım "Bahsetmem gereken biri değil çünkü annecim.Baharla giderken taksi parası vermeyelim diye geçerken alıyımi" demiş dediğinde annem Arda'ya gülümseyip "Ne kibar ve centilmen bir çocuk senin gibi bir hıyarı bile şu tavırlarına rağmen almaya geliyor bak" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Ya ya hiç sorma anne" dediğimde Arda'ya yapmacık bir şekilde gülümsedim ve "Hadi kalkalım artıkta geç kalmayalım dimi Arda?" diye sordum.Sırttı ve "Evet evet geç kalmayalım daha fazla" dedi ve ayaklandı annemde "Sizi geçireyim" dedi ve ayaklandı sinirden alt dudağımı ısırdım.Kapıya geldiğimizde Arda "Çay için çok teşekkür ederim Aylin Teyzeciğim" dedi ve annemin eline bir öpücük bıraktı."Ay ne demek yavrum kuru kuru çay içirdik sanada bir daha gelde sana şöyle güzel kurabiyeler,kekler,börekler yapayım" dediğinde "Anne!" dedim.Annem Arda'ya doğru fısıldayarak "Bakma sen bu salağa gel sen" dediğinde gözlerimi devirdim Arda'da güldü ve "Gelirim gelirim hiç merak etmeyin" dedi.Bir anda kibar bir meleğe dönüşmüştü.

Apartmandan çıktığımızda onu yumruklamaya başladığımda kahkaha atmaya başladı "Öyle bir anneden nasıl senin gibi bir mal çıktı" anlayamadım dediğinde "Sen bittin" diye tısladım."Annem şimdi seni damat adayı olarak görücek" dedim ve elimi açıp alnıma vurdum,güldü.Birlikte arabaya bindiğimizde "Hani nerde o evdeki centilmen?İnsan bi kapıyı açar ayı" diye söylendiğimde sırrtı "Kolun mu yok işte bak kendin açıp binebiliyorsun" dediğinde gözümü devirdim.Gaza bastığında "Emre ve Bahar'ı beklemiycek miydik?" dediğimde "Onlar sen bekletince gitti" dediğinde saate baktım 20.41'di.Topu topu kırk dakikacık yani."Kızım senin uzun kıyafetin yok mu?" diye sorduğunda güldüm sonra devam etti "Etek giyiyorsun kısa,tişört giyiyorsun kısa hayır yani uzun olarak giydiğin tek şey pantolon" dediğinde kahkaha attım ve "Niye kıskandın mı?" dediğinde "Ne kıskanıcam kızım Aylin Teyzenin parasına yazık yani o şeylere para veriyorsun ama malzemeden çalmışlar" dediğinde yine güldüm."Uzun kıyafetlerimde var" dediğimde "Bize hiç denk gelmiyor" diye homurdandığında gülümsedim.

Partinin yapılıcağı yere baktığımda buranın bir bar olduğunu fark ettim.Birlikte arabadan imdiğimizde siyah tişörtü,siyah pantolonu ve botlarıyla ne kadar güzel gözüktüğünü düşündüm.Bana baktı ve "Hadisene lan" dediğinde güldüm.Öküzün tekiydi ama bu halini seviyordum.Kapıyı kapattım ve yanına doğru ilerledim arabayı kitlediğinde birlikte içeri doğru ilerlemeye başladık.Yüksek müziğin sesi gelmeye başlamıştı bile.Girişte biraz sıra vardı ama biz sıraya aldırmadan ilerlemeye başladık."Arda sıra" var dediğimde bana bakıp sırttı ve ilerlemeye devam etti bende onun peşinden gidiyordum.Kapıdaki güvenlikler "Hoşgeldiniz Arda Bey" dediğinde Arda başıyla selam verdi ve içeriye doğru ilerlemeye başladı bende peşinden giderken kafasını bana çevirdi ve göz kırptığında gözümü devirdim.Artık içeri girdiğimizde içerisinin karanlığını renkli ışıklar pek fazla olamasada aydınlatıyordu.Biraz kalabalıktı gördüğüm bir kaç tanıdık yüz vardı.Bir masaya gittiğimizde önümüze içkiler geldi.Arda kaşlarını kaldırdı "Meyve suyuyla değiştiriyim mi?" diye sorduğunda sesini zar zor duyabilmiştim gözlerimi devirdim ve önümdeki içkiyi tek dikişte bitirdim.Boğazımı yakarak geçen içecekle yüzümü buruşturdum Arda sırttı sonra gözü bir yere takıldı kulağıma doğru eğildi "Şimdi usluca burda bekle geliyorum" dedi ve sonra ilerlemeye başladı.Gittiğinde bende etrafı incelemeye başladım.Tam ortada dans edip bağıran,içki içenler,sızmış bir kaç kişi vardı.Acaba Arda nereye gitmişti?Neyse eğer bir yere gidersem kaybolabilirdim.O yüzden dediği gibi uslu olucaktım ve onu bekleyip geldiğinde nereye gittiği hakkında bin farklı soru sorucaktım.

Arda'nın ağzından:
Girayların yanına giderken karşıma çıkan Ela'ya kaşlarımı çatıp baktım."Nereye?" dediğinde ilerlemeye devam ettim ama peşimden geliyordu.Kolumdan çektiğinde "Ne var Ela?" diye sertçe sordum."Konuşmak istiyorum Arda.Bir dinle" dediğinde "Neyi dinleyeceğim Ela?" dediğimde "Dışarı çıkalım duymuyorum" dediğinde derin bir nefes alıp onu beklemeden arka taraftaki çıkışa doğru ilerledim.Çıktığımızda durdum.Tam karşıma geçip durduğunda."Arda ne olur geri dön" dedi ağlamaklı bir sesle.Eskiden olsa gözleri dolduğu için dünyayı yakardım şimdiyse hiçbir şey hissetmiyordum.Ne olmuştu bana?Alayla güldüm devam etti "Seni çok özledim Arda.Eskisi gibi olalım ilk zamanlardaki gibi" elini çeneme koydu ve baş parmağıyla yanağımı okşadı.Bu hareketi İrem'de yapıyordu.Hızla elini aşağı indirdiğimde hayal kırıklığıyla bana baktı sonra yutkundu ve bozuntuya vermemeye çalışarak "Ne kadar mutlu olduğumuzu hatırlı-" dediğinde sözünü kestim ve "Hatırlamıyorum.Ben sadece sik gibi geçmiş 3-4 yıl hatırlıyorum" dediğimde gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.Gözü arkadaki duvara kaydı sonra tekrar bana döndü,gözlerinin yaşlarını sildi ve "Hala beni seviyorsun biliyorum" dedi ve ani bir hareketle beni öpmeye başladı.Şaşkınlığım geçtiği anda onu ittim.Elimin tersiyle dudağımı silip "Ne yapıyorsun ?" diye sesimi yükselttim gözlerinde yine hayal kırıklığı vardı.Vay be biri gelip daha bir kaç ay önce Ela seni öpücek ama sen onu iticeksin dese 'siktir lan yalancı orospu çocuğu' diyip döverdim ama şimdi ise bunu gerçekten yapıyordum."Siktir git Ela" diye tısladım ve arkamı döndüm giderken durdum ve omuzumun üstünden Ela'ya bakıp."Ne var biliyor musun?Artık sarışınları seviyorum" dedim ve içeri doğru ilerledim.

İrem'i bıraktığım yerde görmeyince Emrelerin yanına gitmiştir diye düşünüp cebimden telefonumu çıkartıp 2. çalışta açtığında "Emre?" dedim ama müzik yüzünden dediklerni duyamıyordum."Kapat kapat geliyorum" dedim ve etrafa şöyle bir göz gezdirdim.Gözlerim birlikte yerli Afrika halkı dansına benzer dans eden Bahar ve Emre'yi gördüğümde yüzümü buruşturdum.İstemeye istemeye yanlarına yaklaştım panik yaratmamak için Emre'yi kolundan tutup kenara çektiğimde "Ardaaşkım hoşgeldin yoksa bana dans mı teklif ediceksin?" diye bağırdığında sinirle derin bir nefes aldım ve "İrem nerde?" dediğimde "Senin yanında değil miydi abi?" diye sorduğunda "Görmedin mi hiç?" dediğimde kafasını iki yana salladı ve "Yok" dedi arkamı dönüp Akınları bulmaya gittiğimde Emre arkamdan bir şeyler demişti ama duymamıştım.Barın bir köşesinde durmuş bir yandan bira bir yandan sigara içen Akın ve Giray'a yaklaştım ve "İrem'i gördünüz mü?" diye sordum.Akın kaşlarını çattı ve "Ben en son onu burdan çıkarken gördüm" dediğinde sinirle dudağımı ısırdım "Ne zaman?" dediğimde biraz düşündü ve "Bir 10-15 dakika önce falan" dediğinde Akın'ın elindeki birayı alıp kafama diktim ve barın çıkışına doğru ilerledim.

Arabaya bindiğimde telefonu elime aldım ve İrem'i aradım.1. çalış...2. çalış hayır Ata onu bulmadı ve hayır ona zarar vermiyor 3. çalış hayır Batuyla beraber evlenmek için kaçmıyorlar.Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor sikik sinyalini dinledikten sonra bir daha aradım.1. çalış hayır ben yokken çok içki içip sızmadı 2. çalış hayır bir sarhoş onu kötü emellerine alet etmiyor 3. çalış hayır sarhoş olduğu için aslında şu an barın bir köşesinde götü başı dağıtmıyor.Açtı ve "Ne var?" dedi.Ne var mı dedi?"Nerdesin kızım sen ne sikime açmıyorsun te-" dediğimde "Evdeyim" dedi."Niye haber vermeden gidiyorsun manyak mısın?" dediğimde alayla güldü "Niye veriyim ki?Sen kimsin?" dedi."İrem iyi misin sen?Ne saçmalıyorsun" dedim sesim biraz yüksek çıkmaya başlamıştı."Kapat Arda yorgunum" dediğinde "İr-" dedim ama cümlem yarıda kesildi çünkü telefonu yüzüme kapattı.Neydi bu şimdi?Sinirle direksiyona vurdum sonra direksiyonu okşayıp "Özür dilerim bebeğim ama bu kız beni delirtiyor" dedim.Araba her şeyden önemliydi.Şu an barda yanımda iki belki üç kızla oturuyor olabilirdim ama ben sadece İremle oturmayı tercih etmiştim.O ne yapmıştı haber bile vermeden siktirip gitmişti neydi yani bu şimdi.İçimden bir ses içeri gidip gerçekten kızlarla takılmamı söylesede bir taraf bunu yapmamı söylüyordu ve yapma diyen ağır basıyordu.Ne sikime gitmiyordum onuda bilmiyordum ama gitmiyordum işte.Böyle mal gibi bar kapısında acaba İrem'in neden gittiğini düşünüyordum ve neden böyle davrandığını.Hiçbir kızın peşinden koşmamıştım şu ana kadar ama bu sarı kafada peşinden gelmemi sağlayan bir şey vardı ve bu çok sinirimi bozmaya başlamıştı.Arda Demir şu ana kadar kimin peşinden koşmuştu ki Ela dışında?Lan ben daha kıza nasıl iyi davranılır onu bile bilmiyordum ama ki.Sanırım bu sarı kafa yüzünden hepsini öğrenmem gerekicekti.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin