Makarnanın olmasını bir bir süre kadar bekledikten sonra suyunu süzdük ve "Sanırım biraz beklemesi gerekiyordu" dediğimde güldü ve "Sanırım?" diye dalga geçtiğinde güldüm.
Makarnaları tabağa koyduktan sonra mutfaktaki masaya geçtik.Çatalı elime aldım ve "Hazır mısın?" diye sordum heycanla bir bana bir makarnaya baktı ve "Pek sayılmaz" dediğimde.Çatalı makarnaya batırdım ve ağzıma attım.Yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttuğumda Arda'ya baktım.Yüzünü buruşturmuş ağzındaki makarnayı yutmaya çalışıyordu.Çok tuzlu ve hamur gibi olmuştu.Ayağa kalktı ve "Telefonumu almaya gidiyorum.Umarım hamburger seviyorsundur çünkü ben seviyorum" dedi ve ilerlemeye başladı sandalyedeki yastığı arkasından fırlatıp "Ayı" diye bağırdım.Makarnayla bakıştığımda yüzümü buruşturdum ve tabakları alıp içindeki makarnayı çöpe döktüm sonra makarnaya "Rezil ettin beni" diye kızıp çöpü kapattım.Arda içeri girip "Suçun makarnada olduğunu düşünmüyorum" dediğinde gözlerimi devirdim."Senin şu anda elinden zehir olsa yerim diyip makarnayı yemen gerekirdi" dediğimde "Lan zehirden farkı yoktu" dediğinde yine gözlerimi devirdim.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu çıkarttım yine aynı numaradan gelmişti.Yutkundum ve mesajı açtım.Ardayla makarnaya tuz serperkenki fotoğrafımız vardı ve 'Sencede biraz tuzlu olmadı mı?' yazıyordu.Arda'nın bana baktığını fark ettiğimde gülümsedim."Kim?" diye sorduğunda "Bahar" diye geçiştirdim.Mutfağın camına doğru ilerledim ve çaktırmadan etrafa bakmaya çalıştım.Kimse yoktu.Numarayı aradığımda yine bu numaranın kullanılmadığını söyleyen telesekreter çıktı.Başımız dertteydi.Arda şüpheyle bana bakıyordu."Ne oldu?" diye sorduğunda "Hiç" dedim.Pek inanmamış gibi gözüksede zorlamadı.
Gelen hamburgerleri yedikten sonra "Saat geç oldu gidiyim ben" dediğimde gülümsedi "Bırakıyım" dedi.Birlikte evden çıktık.Kapıyı kitledikten sonra bana döndü ve "Bir şey olmadığına emin misin?" diye sordu gülümsedim ve başımı aşağı yukarı salladım.Bunu ona söylersem ilk önce neden başta söylemediğim için kızıcaktı sonra başına iş açıcaktı.Bu yüzden en mantıklısı söylememekti.
Yolda nerdeyse hiç konuşmamıştık.Düşünceli gözüküyordu.Sokağa geldiğimizde durdu "Görüşürüz" diyip dudaklarına bir öpücük kondurduktan sonra cevabını beklemeden arabadan çıktım.Telefonuma mesaj geldiğinde korkarak telefonumu çıkarttım.Az önce arabadan inmeden önce Arda'yı öperkenki fotoğrafımdı.Fotoğrafın çekilmiş olabileceğini düşündüğüm yöne baktığımda kimse yoktu.Arda bir şey olduğunu anlamasın diye arabanın içinden apartmana girmemi bekleyen Arda'ya dönüp gülümsedim ve hızlı adımlarla apartmana girdim.Arda'nın arabasının uzaklaşma sesini duyunca apartmandan çıkıp etrafa bakındım ama ne gelen vardı ne giden.Apartmana geri girdim ve derin bir nefes aldım.Telefonumu çıkartıp 'Ne istiyorsun?' diye mesaj attım ve telefonumu cebime geri sokup asansöre bindim.Kapıyı çaldım annem açtığında yanağından öpüp hemen odama gittim.Giyinmeye korktuğum için pijamalarımı alıp tuvalete girdim.Bu iş kötü bir hal alıyordu.Korkuyordum hemde fazlasıyla.
Üstümü değiştirip odama gittim.Kapalı olan camdan bakınmaya başladım ama kimse yoktu.Telefonuma bildirim geldiğinde hızla telefonu açtım 'Acele etme güzelim.Acele işte şeytan karışır' yazısını okuduğumda tüylerimin diken diken olduğunu hissediyordum.Telefonu sinirle yatağa fırlattım.Ne yapıcaktım?
Gece nerdeyse hiç uyumamış ve ne yapıcağımı düşünmüştüm ama düşündüğüm her şeyin sonucunda Arda'ya söylememek daha mantıklı geliyordu.Eğer söylersem onu kaybedebilirdim.Aynaya baktığımda dün uyumadığım için gözlerim şişmiş,kızarmış ve göz altlarımda morarmıştı.Yorgun olduğum belli olmasın diye göz altlarıma kapatıcı sürdüm ve parmağımla yaydım.Daha iyi görüncüğüne emin olunca dudağımada nemlendirici sürdüm ve kıyafetlerimi alıp tuvalete gittim.Siyah tişörtümü ve siyah pantolonumu giyip tuvaletten çıktım.Pijamlarımı yatağıma doğru fırlattım.
Mutfaktan geçip anneme "Çıkıyorum" diye seslendim "Tamam" diye geri seslendiğinde kapının önündeki ayakkabılarımı giyip kapıdan çıktım.Ayaklarım resmen geri geri gidiyordu.Kötü bir şeyler olucağını biliyordum.Apartmandan çıktığımda beni bekleyen Bahar ve Arda'ya baktım ve gülümsedim.Arabasına yaslanmış sigarasını içen Arda ben yaklaşınca sigarasını yere attı.Bahar "Günaydın" dedi ve ekledi "Bir kere bekletmesen ölür müsün?" diye sorduğunda güldüm ve "Evet" dedim birlikte arabaya bindiğimizde Arda hala düşünceli gözüküyordu.Beni az çok tanıdığı için bir haller olduğunu anlamış olmalıydı.Telefonuma gelen mesajla derin bir nefes aldım ve telefonumu çıkarttım.'Çantanı arabada unut' yazısını görünce yutkundum ve telefonu cebime koydum."Kim?" diye sordu Arda.Bir süre düşündükten sonra gülümsedim ve "Annem kalemkutumu evde unutmuşum onu söyledi" dediğimde kafasını salladı.Şüphelendiğini biliyordum belki kafasında binbir türlü şeyler kuruyordu.Ama onu düşünüyorsam ona söylememem gerekiyordu.
Okula geldiğimizde arabadan indik dediği gibi çantamı arabada bırakmıştım.Ne işe yarıycağı hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Sadece dediğini yapıyordum.Çantayı unuttuğumu fark etmemeleri için içimden binbir türlü dua ediyordum.Arda arabayı kitleyip ilerlemeye başladığında derin bir nefes aldım.Baharla beraber ona yetiştiğimizde Bahar kulağıma "Siz iyi misiniz resmen negatif enerji salgılıyorsunuz" dediğinde güldüm ve "İyiyiz bir sorun yok".Çok büyük bir sorunumuz var.
Sınıfa girmek üzereyken gelen mesajla olduğum yerde durdum
Gönderen:Gizli numara
'Arda'nın canı mı?Senin canın mı?'
'Seçimini yap'
'Eğer Arda'yı kurtarmak istiyorsan Arda'yı çantanı almaya yolla sende tuvalete git'Derin bir nefes aldım.Arda'nın canı mı?Kendi canım mı?Arda'yı kaybetmeyi göze alamazdım.Arda'ya döndüğümde bana bakıyordu."Hassiktir ya" dediğimde kaşlarını çattı ve bana baktı "Ne oldu?" diye sordu.Dudağımı büzdüm ve "Çantamı arabada unuttum sen alabilir misin" dedim ve ona eğilip fısıldadım "Altıma işiycem tuvalete gitmem gerek" dediğimde güldü ve "İyi tamam" dedi ama sonra durdu ve gözlerimin içine baktı "Sen" dedi ve devam etti "İyi olduğuna emin misin?" dediğinde ağlamamak için çok zor duruyordum gülümsedim ve sesimin ağlıycak gibi çıkmaması için dua ederek "Evet" dedim ve dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum.Onu son öpüşüm olabilirdi.Daha yeni başlamamış mıydık zaten?Her şeyin güzel olucağını düşünmeye başladığım anda ona veda etmek zorunda mıydım gerçekten?Geri çekildiğimde ağladığımı görmemesi için başımı öne eğdim ve tuvalete doğru ilerledim.Tuvaletin önüne geldiğimde derin bir nefes aldım burnuma kötü bir koku geliyordu.Yanık kokusu gibi.Daha derin bir nefes aldım ve içeri girdim.Beni karşılayan şey alevler oldu.Yerde tuvalet kağıtları vardı.Burası ölmem için hazırlanmıştı resmen yerdeki tuvalet kağıtlarına yavaş yavaş sıçrıyordu alevler.Arkamdan kapı kitlendiğinde hızla arkamı döndüm ve kapıya doğru gittim.Kapıyı açmaya çalışsamda açamadım.Ağlamam hızlanmıştı.Ne yapıcağımı bilmiyordum.Aklıma muslukların gelmesiyle hızla musluklara doğru koştum öksürmeye başlamıştım bile.İlk musluğu açtığımda çalışmadı.2.ye doğru gittiğimde o da açılmadı.3.de 4.de ve 5.de açılmadı.Burda ölücektim.
Arda'nın ağzından:
Arabaya yaklaştım İrem'in oturduğu kapıyı açtım.Bu kızda bir haller vardı sürekli biriyle mesajlaşıyordu ve hareketleri sanki bir soğuk gibiydi.Piç eski sevgilisi geldiğinden beri böyleydi.Onunla konuşuyorsa kesinlikle o çocuğu öldürürdüm.Şu anlık sormuyordum sorsamda söylemezdi zaten tek bildiğim bir sikler döndüğüydü ve benim bunu öğreniceğimdi.Çantayı aldıktan sonra kapıyı sertçe kapattım.Aklıma her geldiğinde sinirleniyordum.Dün gece düşünmekten zar zor uyumuştum.Hatta bir ara uyurken gidip telefonunu mu karıştırsam diye düşündüm ama sonra bunu yapmaktan vazgeçtim.Acaba vazgeçmemeli miydim?Okula doğru bir adım attığımda kulağıma gelen alarm sesiyle olduğum yerde durdum ve kaşlarımı çattım.Kapıdan bir sürü insan çıkmaya başladığında hala izliyordum.Kimi öksürüyordu,kimi çığlık atıyordu.Çıkan Bahar ve Emreleri gördüğümde onlara doğru gittim.Emre bana sarılıp "Ardaaşkım" dediğinde onu üzerimden ittim.Bahar kaşlarını çatarak bana baktı."İrem nerde?" diye sorduğumda aynı soruyu Bahar'da benimle birlikte sormuştu."Ne oldu içerde" diye sorduğumda Giray "Kızlar tuvaletinde yangın çıkmış" dediğinde yutkundum "Hangi katta ki?" diye sorduğumda Akın omuz silkti ve "Ben bizim kattaki diye duydum" dediğinde resmen beynimden vurulmuşa döndüm "Sikiyim" diye mırıldandım ve elimdeki çantayı yere attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...