Sırtışını izlemeye başladım.Gözlerine baktığımda oda bana bakıyordu."Hadi kalk gidiyoruz" dediğinde şaşkınlıkla suratına baktım.
"Nereye?" dediğimde sırrtı ve ayağa kalktı.Bileğimden tutup benide kaldırdı.İlerlemeye başladığında çantamı sırtıma atıp peşinden gittim.Hoca nereye gittiğimize dair sorular soruyordu kapıyı açıp tam çıkıcakken kadın bağırmaya başladı ve en son bizi yok yazıcağını ve disipline sevk ediceğini söyledi Arda kapıyı kapatmadan önce hocaya döndü
"İstediğinizi deneyebilirsiniz tabi" dedi ve kapıyı kapattı.
"Gerçekten disipline gider miyiz?" diye sordum merdivenlerden inerken.
"Hayır.Bu okulda disiplin olduğuna inanıyor musun cidden?Şu merdivenlerde kaç kız hamile kalmıştır haberin var mı?" diye sorduğu ve bana döndü.Yüzümü buruşturarak merdivenlere baktım.Bu halime güldü.Okuldan çıkarken güvenlik olmaması o an dikkatimi çekti.Bizi durdurmaya çalışan biri yoktu.
Araba hareket ettiğinde radyoyu açtım.Güzel bir şarkı bulana kadar bütün radyoları karıştırdım.Chris Isaak-Wicked Game çalıyordu ve onda durdum ve şarkıya eşlik ettim.Bana baktı sırttı ve yola bakmaya devam etti.
"Nereye gidiyoruz?" diye sordum.
"Partiye" dedi.
"Ya sen niye beni böyle ortamlara hep bu kıyafetlerle götürüyorsun?" diye sordum.Üstümde beyaz v yakalı ama yakası çokta açık olmayan bir tişört siyah yüksek bel dar pantolonum vardı.Ardaya dönünce siyah dar kaslarını yine belli eden bir tişört giymiş altınada gri bir pantolon giymişti ayakkabı olarakta bot giymişti.
"Zaten dikkat çekiyorsun bide giyiniceksin dahada dikkat çekikceksin.Aslında böylede farklı olduğun için dikkat çekiyorsun" dedi kendisiyle konuşur gibiydi "Her şekilde diğer kızlardan çok farklısın.Her şekilde dikkat çekiyorsun" dediğinde içimde hoş bir kıpırtı oldu ve gülümseyip önüme döndüm.
"İlla bunlarla gitmek istemiyorsan bir yere uğrayıp bir şey alabiliriz" dediğinde ona döndüm onu ilk kez bu kadar nazik görüyor olabilirdim.
"Sorun değil" dediğimde başını aşağı yukarı salladı.Aklıma gelen soruyla Arda'ya döndüm.
"Elada orda olacak mı?" diye sorduğumda
"Bilmiyorum" dedi.Başımı salladım.
Yarım saat sonra bir villanın bahçesinde durduk.Tabiki villanın önünde yiyişen çiftler vardı yüzümü buruşturup onlara baktım ve arabadan indim.Müzik sesi kulağımı doldurmaya başladı.Ardayla beraber içeri girdiğimizde kocaman bahçede dans eden,içen,tabiki yiyişen insanlar vardı beraber bir masaya geçtiğimizde yanımıza Arda'nın grubundan biri çığlık atarak yanımıza geldi ve Arda'ya sarıldı.Arda çocuğu itmeye başladı.
"Emre siktir git yoksa seni havuza fırlatırım" dediğinde çocuk dahada sarıldı.
"Ardaaşkım seni çok özledim" dediğinde kahkaha attım Arda gözünü devirdi sinirle bir nefes aldı yerinden kalktı çocuğu yakalarından kaldırıp havuza fırlattığında şaşkınlıkla onları izledim.Çocuk gaye benzemiyordu belliki Arda'yı sinirlendirmek hoşuna gidiyordu.Çocuk çıktığında herkes ona baktığı için
"Arkadaşlar korkulucak bir şey yok biriciğiniz canınız aşkınız Emre yaşıyor.Bunlar iyi zamanları duvara fırlattığıda oluyor" dediğinde Arda karşımdaki sandalyeye geri oturduğunda kahkaha atmaya devam ettim.Çocuk yanımıza geldiğinde beni yeni görmüş gibi oldu kaşları çatıldı.
"Iy gerçekten gelmişsin demekki sinsi cadı seni" dedi sinirli bakmaya çalışırken.Anlamazca ona bakınca
"Bu niye bana böyle avel avel bakıyor" diye beni gösterek baktı Arda'ya.Ardada gülüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romansa"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...