"Arda kim lan" diyen Efe'nin sesini duyduğumda gözlerim fal taşı gibi açıldı ve yatakta doğruldum "Efe?" dedim şaşkınca "Burda ne işin var?" dediğimde "Şarj aletini çalmaya gelmiştimde sen benim soruma cevap ver lan önce" dediğinde elimi enseme götürdüm ve "Ne sormuştun ki?" diye sordum.Yanaklarım resmen alev almaya başlamıştı."Arda kim?" diye tekrarladı."Ne biliyim ben o kim?" dedim resmen götüm tutuşmuştu eğer yalan söylediğimi anlarsa anneme anlatırdı ve büyük ihtimal ev hapisine girerdim."Kızım sen dedin ya Arda diye?" dediğinde "Yoo ne zaman dedim" diye çevirmeye çalıştım."Uyanınca dedin ya İrem sen mal mısın?Bak sinirleniyorum" dediğinde "Üff Efe salak mısın?Uyku sarhoşuydum hatırlamıyorum bile.Belki rüyamda öyle birini görmüşümdür" dediğimde gözlerini kıstı "Sen rüyanda erkek mi görüyorsun lan" dediğinde "Yok Efe ben rüyamda kızlar diyarına gidiyorum" dediğimde "He iyi bari.Yat zıbar şimdi" diyip odadan çıktı.Derin bir nefes alıp verdim.Bugün hep son anda yırtıyordum.Kafamı yastığa geri koyup yatakta iyice yayıldım ve uyku pozisyonumu aldım.Dürtüldüğümde "Yine ne var Efe"diye söylendim."Efe kim lan?" diyen sese heycanla döndüm fısıldayarak "Arda?" dedim."Hee Arda Ardada Efe kim lan" dediğinde ittirdim ve "Git kapıyı kitle" diye fısıldadım.Kapıyı kitledi geri geldi ve "Kay" diye emretti ve "Ayı gibi yayılmışsın" diye söylendi kaydım yanıma yattığında "Ee söyle şimdi Efe kim?" dediğinde güldüm ve "Abim" dedim "He şey tamam o zaman" dediğinde gülümsemem dahada yayıldı."Ne o yoksa kıskanmış mıydın?" dediğimde "Ne kıskanıcam kızım sadece hangi şanssız diye merak etmiştim" dediğinde gözlerimi devirdim.Yüzümü ona dönüdüğümde o da bana döndü ve gözlerini kapattı.Tam onu incelemeye başlıycaktım ki "Beni taciz etmeyi bırakta uyu" dediğinde güldüm ve gözlerimi kapattım.
Kapıdan gelen patırtıyla sıçrayarak uyandım.Yerdeki kapıma ve Efe'ye baktığımda "Ne yapıyorsun be!" diye cırladım bu sırada telaşla annemde koşarak yanımıza geldi.Efe odaya girip etrafa bakınmaya başladı.Hassiktir Arda!Etrafa telaşla bakındım burda olmadığını görünce rahat bir nefes aldım."Ulan Efe" dedi annem."Anne açık-" dediğinde annem terliklerinden birini Efe'ye fırlatmıştı bile "Ne yapmaya çalışıyorsun ayının evladı" dedi annem ve elindeki diğer terlikle Efe'ye vurmaya başladı."An-Ah odada erkek var sandım vall-Ah anne vurmasana ya" dediğinde annem son bir kez daha terlikle vurdu ve "Bu kapıyı yerine sen takıcaksın yoks-" dediğinde annemin sözünü kestim "Annem kapıyı sana takar" dediğimde bende annemin terliklerinden nasibimi aldım."Ben sizi eğitemedim mi anlamıyorum ki" diye söylene söylene odadan çıktı annem.Efe bana 'gözüm üzerinde' hareketi yaptığında ona orta parmağımı gösterdim gözlerini kısıp baktı sonra odaya son bir kez bakıp çıktı.Kendi kendime güldüm ve telefonumu elime aldım.
Kimden:Maymun
'Aşağıda bekliyorum'Mesaja gülümseyip hazırlanmaya başladım.
Odamda bir saat pantolonumu aradıktan sonra anneme "Anne!" diye seslendim."Ne var!" diye içerden bağırdığında "Siyah pantolonum nerde?" diye geri bağırdım."Yıkamada" dediğinde ne bok yiyceğimi düşündüm ve içeri koşup annemin yanına gittim "E ben ne giycem" dediğimde bana 'ben kocaya kaçıyorum' dermişim gibi baktı."Okul formanı" dediğinde içimden küfürler ettim.Okul forması giymek tam bir faciaydı.Derin bir nefes alıp odama döndüm ve okul eteğiyle bakıştım.Belki altına ince siyah çorap giyersem daha az dikkat çekerdi?Kimi kandırıyorum her şekilde dikkat çekicek.Tedirgince eteği dolaptan aldım ilk önce dikkatlice ince çorabı giydim sonra eteğide giydikten sonra üstüme dar beyaz tişörtümü giydikten sonra kapıda duran siyah botlarımıda giyip çantamı omuzuma atıp evdem çıktım.
Arda'nın arabasına doğru ilerlerken Arda bana kaşlarını çatmış bakıyordu.Arabanın kapısını açıp bindiğimde sinirle dudaklarını yaladı ve "Niye giyinmedin?Yani madem çıplak gelicektin ne bokum yaptında ben 1 saattir bekliyorum" diye sorduğunda ona gözümü devirip "Pantolonum yıkanıyordu ne yapıyım?" dediğimde derin bir nefes aldı ve "Kızım bari hırkan mırkan yok mu sütyenin belli oluyor" dediğinde refleks olarak kollarımı göğüsümde birleştirdim ve aklıma hırkamı evde unuttuğum geldi."Unuttum" dediğimde sabır diler gibi bana baktı.Üstündeki siyah sweati çıkarırken alttan tişörtüde çıktığında gözlerim fal taşı gibi oldu ve baklavalarını izledim.Sweati çıkardığında kendimi toplamaya çalıştım ama fark etti ve sırtı "Beğendin sanırım" dedi keyifli sesiyle "Ne beğenicem.Maymunların fiziği seninkinden daha güzel" dediğimde kahkaha attı ve alayla "Tabi tabi" dedi sonra çıkarttığı sweatini yüzüme fırlattı ve "Giy" diyip arabayı çalıştırdı.Gözlerimi devirdim ve "Ayı" dedim sweati üstüme geçirirken Arda'nın kokusu geliyordu burnuma hayatımda duyduğum en güzel koku olabilirdi.Giydiğimde üstüme bol olmuştu ama tatlı gözüküyordu bana baktı ve gülümsedi sonra tekrar yola döndü.Kokusu burnuma geldikçe gülümsüyordum.
Okula geldiğimizde arabayı park etti.İnip okulun kapısından girdiğimizde bir sürü göz bize dönmüştü.Bu havada hırkamı almayı nasıl unutmuştum.Acaba Arda üşüyor muydu?Biz yürüken Arda etrafa bakıyordu hatta bazen arkaya dönüp arkaya bile bakıyordu."Ne yapıyorsun?" diyip güldüğümde "Bakan var mı diye bakıyorum gözünü oyup eline vericem" dediğinde güldüm."Ne oldu kıskandın mı?" dediğimde alayla gülüp "Hayır okulumuzda sapık olup olmadığına bakıyorum" dediğinde gözlerimi devirdim."Ondandır" dediğimde sırttı.Okulun içine girdiğimizde merdivenlerden çıkıyorduk ki Arda'nın telefonu çaldı.Kimin aradığına bakıp telefonu kulağına götürdü "Ne?" yine çok kibardı.Kaşları çatıldığında bir şey olduğunu anlamıştım "Ne demek kaçtı?Tonla adam bir tane sikik beyinliyi tutamadınız mı yani?Ne sikime duruyorsunuz o zaman orda" diye bağırdığında karşı tarafı dinledi sinirle gözlerini kapatıp dudağını yaladı."Tamam siktir git kapat" diyip telefonu kapattığında "Ne oldu?" diye sordum."Ata" dedi ve "Kaçmış" diye devam etti.Elimi omuzuna koyup "Bir şey olmaz belki akıllanmıştır" dediğimde alayla güldü ve "Bu kadar salak olma yemin ederim harcarlar seni" dedi ve sonra kaşlarını çattı "Vazgeçtim harcayamazlar" dediğinde gülümsedim.Beraber sınıfa doğru ilerlemeye devam ettik.Sınıfa geldiğimizde tam kapıyı çalıcaktım ki Arda kapıyı açıp sıramıza doğru ilerlemeye başladı.Batu gelmemişti.Ela Arda'nın oturması için ona yer açıp kaydığında Arda onun yanından geçip eski yerine,benim yanıma oturdu.Gülümsedim.Ela düşmüş yüzüyle bir süre bize baktı ama sonra gözlerini devirdi,saçını savurdu ve önüne döndü.Arda'nın kulağına eğilip "Birileri kudurdu.İstersen sevgilinin gönlünü alabilirsin" dediğimde bana döndü ve "Alabilir miyim?" diye sorduğunda yüzüm düştü."Evet" diye cevap verdim "İyimiş ama sevgilim yok" dediğinde sırttım.Bunu görünce "Hoşuna gitti bakıyorum" dedi gözlerimi devirip "Sadece Ela'dan pek haz etmiyorum o yüzden üzülücek olması hoşuma gidiyor" dediğimde "Peki Ela'dan neden haz etmiyorsun" dediğinde "Çünkü..." dedim ama bu cümlenin devamı benim işime gelmiyordu biraz düşündüm ve "Çünkü sevmiyorum işte.İtici" dediğimde güldü "Yalan söylemekte berbat olduğunu söylemiş miydim?" dediğinde "Her konuda berbat olduğunu söylemiş miydim?" dedim muzipçe sırttı ve "Çok iyi olduğum konular var istersen gösterbilirim" dediğinde yüzümü buruşturup omuzuna yumruk attım "Pis sapık" dediğimde güldü ve "Ben başka bir şeyden bahsetmiştim.Senin için fesat" dediğinde gözlerimi devirdim "Ya öyle mi neyden bahsettin mesela?" dediğimde "Araba kullanmaktan" dedi.Gözlerimi devirdim hazır cevaptı birde Allah'ın cezası.Zil çaldığında ayağa kalktım kapıya doğru gidicektim ki sınıftan içeri Batu girdi şaşkınca ve mutlu bir şekilde bana baktı ve "İrem?" dedi gözlerinin altı kızarmıştı.Gülümsediğimde hızla bana doğru geldi ve bana sarılıp beni döndürmeye başladı gülmeye başladım."Yavaş" diyen sese döndüğümde Batu'nun yakasının arkasından tutmuş hafifçe çekmişti.Normalde olsa yumruk atardı bu yaptığına şaşırmıştım.Batu'dan ayrıldığımda heycanla bana "Yaşıyorsun" dedi."Evet" dedim ve güldüm."Beni korkuttun keşke haber verseydin" dediğinde "Bildiğinden haberim yoktu" dediğimde ikimizde Arda'ya döndük kaşlarını havaya kaldırdı,piç piç sırttı ve omuz silkim "Püh!Unutmuşum" dediğinde Batu sinirle dudağını yaladı ve "Seni orospu çocuğu bilerek haber vermedin" diyip Arda'ya doğru bir adım attığında Arda'da yaslandığı sıradan doğruldu ve bir adım atmak üzereydi ki ikisinin arasına girip "Saçmalamayı kesin" dedim.Arkadan duyduğum sesle sinirlerim tepeme çıktı "Ah!Ne kadarda tatlı bir kız değil mi?Onun için kavga etmenizi bile istemiyor" dedi yapmacık bir ses tonuyla."Ela sen karışma" dedi Batu.Ela oturduğu sıradan kalktı ve bize doğru yaklaştı tam karşımda durdu ilk Batu'ya baktı sonraysa Arda'ya ve gözleri Arda'da takıldı.Ardada ona bakıyordu ama her zamankinden farklı olarak gözlerinde hiçbir duygu yoktu.Hala Arda'ya bakarken "İkinizde bu orospu için kendinizi parçalıyorsunuz.Ne var şu salakta anlamış değilim?Hadi Batu biraz kız seçiminde salaktır.Ya sen Arda?Sen tanıdığım en zeki insanlardan biriydin ayrıca sen esmerlerden hoşlanmıyor muydun?" dediğinde "Seni sevdiyse pek akıllı olduğunu sanmıyorum" dedim tam Ela'ya doğru bir adım atıcaktım ki duyduğum cümle durmamı sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romansa"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...