70.Bölüme her zamankinden fazla yorum ve vote geldiği için bugün 2 bölüm atıyım dedim.Umarım beğenirsiniz.Şarkıyı dinleyerek okursanız daha hoş olur diye düşünüp şarkıyı medyaya koydum.İsterseniz bakabilirsiniz❤️
İyi okumalar...Bir süre bakıştıktan sonra müzik hocasının öksürmesiyle önüme döndüm.Az önce görmediğim takım elbiseli adamlar ve Müdür Bey'i görünce heycanım iyice arttı.Refleks olarak telaşla Arda'ya döndüm.Samimi bir şekilde gülümseyip sadece benim duyabileceğim bir şekilde "Sakin ol" diye fısıldadı.Sesini duymak bile rahatlatmıştı sanki beni.Derin bir nefes alıp önüme döndüm.Boğazımı temizlediğimde arkamdaki gitarın sesini duydum.
Pus, dağılmaz mı yine?
Dağılmaz mı kuşlar?
Gözümü kapattım
Ben, gözümü kapattım ve
Hep biter mi aşklar?
Diye soramadım
Diyecek, sözün var mı?
Kapıda, gözün var mı?
Kalacak, kalacak
Kalacak, yüzün var mı?Şimdi gidersen, diye diye tıkandım
Arkamı döndüm.Arda nota sehpahasındaki notalara bakarak parmaklarını gitarın tellerinin üzerinde gezdiriyordu ve bir yandan ayağıyla ritim tutuyordu sonra gözleri bana çevirdi.
Arkama baktım, sevgilim nerde kaldın
Sözlerine inanmıştım, başka gözlerde
Çok aramıştım seniNe kadar uyuyordu sözleri şu anki bize.Gözleri hala gözlerimdeydi.Sanki sadece ikimiz vardık koca koridorda.Sanki o çalıyordu ben söylüyordum...
Ah bir bilsen, nasıl kapıldım
Arkama baktım, sevgilim nerde kaldın
Sözlerine inanmıştım, başka gözlerde
Çok aramıştım seniKendimi kaybedicek kadar kapılmıştım ona,onun kahverengi insanı içine çeken gözlerine,kokusuna.
Şimdi gidersen, diye diye tıkandım
Arkama baktım, sevgilim nerde kaldın
Sözlerine inanmıştım, başka gözlerde
Çok aramıştım seni
Ah bir bilsen, nasıl kapıldım
Arkama baktım, sevgilim nerde kaldın
Sözlerine inanmıştım, başka gözlerde
Çok aramıştım seni
Pus, her yanımda yine
Kalbinin içinde
Olmayı bıraktım
Ben, gözümü kapattım ve
Korkma söyle sevgilim
Ben neye bulaştımGözlerimi ondan çevirdim ve gözlerimi kapattım.Yanağımda bir sıcaklık hissettim.Hadi ama gerçekten mi?Yüzümü eğip görmemelerini sağlamaya çalıştım.Gerçektende neye bulaşmıştım ben böyle?Bir yanım yaşadığını hissederken dağılıyordu diğer yanım.
Şarkı bittiğinde seyirciye kafamı kısa bir süreliğine çevirip hemen gözyaşlarımı sildim ve oturduğum tabureden kalkıp gülümseyerek selam verdim.Alkışlar ve ıslıklar devam ederken müzik hocanın araya girmesiyle sahneden uzaklaştım.Hızla tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım.En azından artık eskisi gibi saatlerce ağlamıyordum.Ağlamam durmuştu şimdi.Yüzümü kurulayıp tuvaletten çıktığımda karşılaştığım kişiyle kaşlarımı çattım."İyi misin?" dediğinde yutkundum ve bakışlarımı yere indirip "İyiyim" dedim."O mu bir şey yaptı?" dedi bir süre duraksadk ve "Yani Duman" diye açıkladı sonra gözlerini gözlerime çevirip "Üzdü mü seni?" diye sorduğunda alayla güldüm.Salak!Hala ondan başkasının beni üzebileceğini sanıyordu. "Hayır Arda" dedim ve ilerlemeye devam ettim."Benden nefret etme İrem" dedi sesi yalvarır gibiydi."Artık umrundaymış gibi davranma.Lütfen..." diyip arkama bakmadan devam ettim.
Emre'nin ağzından:
Giray'a bakıp gözlerimi kıstım ve "Sen bile kız sana hortumla saldırmasına rağmen elinde sonunda kızı etkiledin.Benim güzeller güzeli pizza kraliçem beni hala patates yağında yakmakla tehdit ediyor" diye hayıflandığımda Giray gülüp "Giray etkisi işte kardeşim" dediğinde gözlerimi devirdim."Hortumla dayak yedikten sonra gelen bir etki mi?" dediğimde gülüp "En azından bir etki" dedi omuz silkti ve "Bence senin artık o kızın peşini bırakman lazım.Yani kız en sonunda uzaklaştırma kararı çıkartıcak" dediğinde ellerimi çeneme koyup düşünüyor gibi yaptım ve başımı onaylarcasına salladım.Giray'a dönüp omuzuna vurdum ve sıradan kalkıp "Bencede vazgeçmemeliyim kardeşim" dedim ve ilerlemeye başladım "Siktiğimin salağı" diye söylendiğini duydum arkamdan.
Arabaya binip gaza getirmes için Teomandan Serseriyi açtım ve gaza bastım.Parmaklarımla direksiyonda ritim tutarken bir yandanda kafamı sallıyordum.Açıkçası azıcık birazıcık küçücük cırtlak olan sesimle bağırarak şarkıyı söylüyorda olabilirim ve camlarımda açık olabilir ve şu an kırmızı ışıkta yanımda duran arabadaki teyze iğrenerek bana bakıyor olabilir.Kafamı durdurdum ve şarkı söylemeyi kesip şirince teyzeye gülümsedim.Teyze gözlerini benden çekmeyip tek bir mimik bile oynatmadan camını kapattı.Cam biraz yavaş kapattığından aramızda garip bir an oluştu.Bence beni sevmişti.
Pizzacıya geldiğimde durdum ve arabadan indim.Parmaklarımı sallayarak dans ederek kapımı kapattım ve dükkana ilerledim.Güzel popomla kapıyı ittirip içeri girdiğimde beni gören kankilerim gülmeye başladı.Ben daha sormadan "Arkada ara verdi" dediklerinde elimi yumruk yapıp göğüsüme iki kere vurdum ve Derin'in arkadaşı ve benim kankam olan Yağmur'u işaret parmağımla gösterip "Sen adamın dibisin.Reisim benim" dediğimde güldü ve "Bakalım bugün neyle kovalıycak seni" dediğinde gülümseyip ellerimi göğüsüme götürüp "Aşkla!" dedim ve daha oyalanmadan girdiğim kapıdan çıkıp.Zıplaya zıplaya arkaya doğru ilerledim.Arkası dönük Derin'i görünce "Pizzalarımın,hamburgelerimin kraliçesi burd-Ne oldu lan sana!" dedim kızarık gözleriyle bıkkınca bana baktı ve kaldırıma oturdu "Siktir git Emre" dediğinde sen siktir ben giderim hüğeğeğeğeğ espirimi yapmanın zamanı olmadığını fark ettim ve yanına oturdum ve "Kim üzdü söyle kafasını ranch sosa banıp kopartıyım" dediğimde güldü."Oha lan ilk kez gülüyorsun bana.Bana,bana bihterine" dediğimde omuzlarımdan itip "Ya defol" dedi ama hala gülüyordu yanaklarından yaşlar damlarken."Ne oldu?Kim üzdü seni?" dediğimde bakışlarını bana çevirdi bu sefer gülmüyordu "Harbiden seviyor musun beni?" dediğinde güldüm ve "Yok öylesine dayak yemek hoşuma gidiyor" dedim ve "Salak mıyım ben?" diye sordum.Güldü ve "Hemde âlasısın" dediğinde bir şey demedim.Biraz haklı olabilirdi belki.Azıcık.Bana dönüp beklemediğim bir anda beni öptüğünde bende hemen ona karşılık verdim.Tabiki öyle bir şey olmadı.Arda mıyım lan ben?Beni ne kadar sevdiğini olarak kafama pizza kutusu atarak gösterirdi genelde Derin.Yani öpüşmek falan çok klişe ondan yani.Yoksa hani pizza kutusu atmak aşk mektubundan farksız.Bilirsiniz marjinalliği seviyoruz biz.
"Tamam çıkalım" dediğinde şaşkınca ona baktım ve "Ne?" diye sordum ve "Şakanın pek sırası değil.Yani atıcaksan at artık kutu" dediğimde gözlerini devirdi ve "Şaka yapmıyorum ama istemiyorsan zorlayacak değilim" Yerimden fırlayıp onuda "Harbi mi diyon la?" diye sorduğumda "Sadece bir randevu salaklık yaparsan ikincisi olmaz" dediğinde bir süre durdum."Sanırım baştan kaybettim" diye sesli düşündüğümde güldü."Beni 9da burdan al" dediğinde güldüm sonra daha fazla bana bakmadan içeri gittiğinde horon,erik dalı karışımı ve birazda İrem'in anakonda çiftleşmesi dansını katarak oluşturduğum sevinç dansı gösterimi yapmaya başladım.Sonra durup "Salaklık yaparsan ikincisi yok" diye tekrarladım kendime ve adını hordalkonda koyduğum dansımı sonraya yapmak için erteledim.
İrem'in ağzından:
Yorgunlukla eve dönerken Efe arabanın bagajını kapattı.Onlara bakıp kaşlarımı çattım ve yakınlarına gittim.Duman beni görünce gülümsedi."Ooo beyler nereye böyle?" diye sorduğumda Duman yutkundu ve "Eskişehir'e" dedi."Ne?" diye sordum kaşlarımı çatıp "Zamanı gelmişti.Çok bile kaldım aslında daha fazla rahatsız etmek istemiyorum" dediğide elinden tutup Efe'nin duyamayacağı bir yere çekiştirdim."Gitmek zorunda değilsin Duman" dediğimde gülümsedi ve "Aslında zorundayım.Vizeler falan filan bizimde okulumuz var yahu!" dediğinde burukça gülümseyip gözlerimi yere indirdim."Dünkü konuşmamızdan dolayıysa eğer..." diye söze başlayacakken beni durdurdu ve "Alakası yok ben zaten gidicektim sadece şansımı denedim" dediğinde ona bakıp "Gidiyor musun yani?" dediğimde "Evet ama korkma seni daha çok rahatsız edeceğim.Arda olaylarının gelişmelerini merak ediyorum.Beni haberdar et,hemen unutma bizi!" dediğinde gülümsedim ve ona sarılıp "Unutmam" diye fısıldadım.O da kollarını belime sardı.Ayrıldıktan sonra parmağının ucuyla burnuma vurup "Duman için gitme vaktii" dediğinde burukça gülümsedim.
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen.Ne kadar yorum ve vote gelirse o kadar hızlı bölüm gelir.Umarım beğenmişsinizdir!
Sizleri seviyorum.Diğer bölümlerde görüşmek üzeree❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...