~15~

548 27 3
                                    

Büyük bir zorlukla gözümü açtığımda bulunduğum yere giren ışıkla gözlerim kamaşmıştı elimle gelen ışığı engelleyip etrafıma bakındığımda daha önce gelmediğim bir odada yatağın üstündeydim."Arda" diye seslendim ama cevap gelmedi sadece sesim boş odada yankılanmıştı.Odanın içine sadece bir yatak ve bir sandalye vardı.Duvarlar resimlerle kaplıydı.Duvara yaklaştığımda resimlerde Ela,Arda ve Atanın olduğunu gördüm kimi resimde sadece Ela vardı kimisinde Ardayla Ela kimisinde Atayla Ela kimisinde ise üçü birlikteydi.Aradaki bir kaç fotoğrafta ben ve Ardada vardık.Oda bu şekilde resimlerle kaplanmıştı.Bir ümit yine "Arda?" diye seslendim burda olmadığını biliyordum ama burda olmasını umuyordum çıkıp 'Ne var lan' demesini istiyordum hemde her şeyden çok.Korktuğumu hissetmeye başlamıştım.Yavaşça kapıya ilerledim ve kapının kolunu indirmeye çalıştım ama kapı açılmadı.Kapı kitli miydi?Kapının arkasından adım sesleri gelince geri geri adım atmaya başladım.Ve kapının kilidi açılınca içeri Ata girdi.Atayı görünce sırtımı duvara çarpmamla durdum.Sırttı ve "Uyanmışsın" dedi."Ne istiyorsun" dediğimde güldü."Hadi ama bu kadar korkma" dedi ve bana doğru ilerlemeye başladı yana doğru gitmeye çalışsamda kaçamıycağımı anlayıp pes ettim.O kadar yakınıma gelmişti ki korkum her adımında dahada artıyordu.Durdu ve ellerini saçlarıma götürdü kafamı çevirip elinden kurtarmaya çalışınca hafifçe saçımı çekip "Uslu dur" diye fısıldadı.Saçlarımı kulağımın arkasına attı ve gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı."Aynı ona benziyorsun seni ilk gördüğümde o sanmıştım ama seni takip ettim hareketlerini inceledim ve sesini dinledim.Farklı olduğunu fark etmem zor oldu.Beni uğraştırdın" dedi ve güldü."Ne istiyorsun Ata" dedim bu sefer sesim ağlamaklı çıkmıştı.Gözlerini açtı ve o rahatsız edici sırtışını yüzüne yerleştirdi "İntikam" dedi "O benden her şeyimi aldı.Ela'yı aldı onun yüzünden gitti" dedi. sonra devam etti "Bende ondan her şeyini alıcam" dediğinde gözlerim dolmaya başlamıştı "Bana zarar vererek ondan intikam alamazsın.Beni önemsemiyor o Ela'yı seviyor hala.Bana zarar verince eline hiçbir şey geçmiycek" dediğimde gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı bile "Bırak gideyim" dedim sesim yalvarır gibi çıkmıştı."Gerçekten bu kadar salak mısın?" dedi gülerek."Seni önemsediğini göremiyor musun?Aptal kız ayaklarına mı yatıyorsun yoksa ha İrem?" dedi ve çenemden tutup gözlerine bakmamı sağladı.Yeşil gözleri oldukça güzeldi ama ardında yatan kişiliği hiç güzel değildi.Yaklaşmaya başladığında ne yapıcağımı bilemediğim için ani bir şekilde kafa attım ve acıyla inleyip ellerini burnuna götürdü bunu fırsat bilip kapıya doğru koştum ve kapının kitli olmaması için dua ettim.Kapı açıldığında var gücümle koştum arkamdan gelmeye başladığında adımlarımı dahada hızlandırdım ama belimden tutup beni yere fırlattı.Kafamı duvara çarptığım için acıyla inledim.Sinirle üstüme gelmeye başladığında kendimi geriye doğru sürüklemeye çalıştım ama kollarımdan yakalayıp ayağa kaldırdı ve sert bir tokat attı tokadın etkisiyle dudağım kanamaya başlamıştı bir kere daha attı ve bir kere daha ağlamaktan etrafı net göremez olmuştum."Bir daha böyle bir şey denersen hiç istemiyceğin şeyler yaşarsın anladın mı beni!"dedi ve kollarımdan çekiştirerek çıktığım odaya doğru yürüttü odanın kapısına geldiğimizde beni odanın içine doğru itmesiyle yere düştüm saçlarım dudağımdaki kandan dolayı dudağıma yapışmıştı.

Odanın biraz içine ilerledi ve "Güzelim şimdi biricik sevgilini arayacağız" dediğinde "O benim sevgilim değil.Bana bir şey olursa önemsemiycek.Ona zarar vermek için Ela'yı kullanmalıydın" dediğimde gözlerinden alev çıktı ve saçlarımdan tutup ona bakmamı sağladı "Bir daha onun adını ağzına alırsan emin ol ki dilini keserim" ve sertçe saçımı bıraktı.

Arda'yı aradı büyük ihtimal görüntülü arıyordu.Telefon açıldı "Ne var orospu çocuğu" dediğinde Ata büyük bir zevkle sırttı ve "Sana göstermek istediğim bir şey var" diyip kamerayı bana doğru çevirdi.Yüzüme yapışmış saçlarımı geriye attım ve "B-ben iyiyim Ar-" dediğimde Arda sözümü kesti ve "Umrumda değil" dedi.Kaşlarımı çattım yanağımdaki yaşı sildim ve "N-Ne" dedim zorlukla.Ata'ya baktığımda Ata'da olayı anlamaya çalışıyordu."Hadi ama İrem gerçekten sana değer verdiğimi mi düşündün?Sen Ela'yı korumak için bir yemdin sadece geldiğin ilk günden beri bunu planlıyorum" dedi bir kahkaha attı ve "Ata sende sandığımdan daha salakmışsın" dediğinde Ata sinirle telefonu kapattı.Olduğum yerde kalmıştım.Hareket edicek gücüm kalmamıştı.Elayı korumak için bir yemdin sadece demesi kulaklarımda çınladığında gözümü kapattım.Ata derin bir nefes aldı ve sinirle bağırıp telefonu yere attı.Bana doğru geldi ve kolumdan tutup kaldırdı ve sürükleyerek beni yatağa oturttu.Sinirini benden çıkarmak üzere bir tokat attığında dahada ağlamaya başladım.Attığı tokatın etkisiyle sola dönmüştüm."Bir boka yaramadın!" diye öfkeyle bağırdı."Ben sana söylemiştim" dedim sesimin çıkabildiği kadar.Odadaki sandalyeye bir tekme attı ve sandalye duvara çarptı."Arda'nın bu söylediklerinin doğru olduğuna emin olana kadar benimlesin.Duydun mu beni?Bir daha kaçmaya çalışırsanda iki bacağınıda kırarım.Anladın mı beni!" diye bağırdığında sadece kafamı sallamakla yetindim.Kapıyı hızla kapattı ve kitleyip çıktı.

Yatağın başına yaslanıp dizlerimi kendime çektim.Gözlerimden yaşlar deliler gibi süzülüyordu.Geldiğin ilk günden beri bunu planlıyorum aklıma gelen şeyle sinirle çığlık atıp arkamdaki yastığı duvara fırlattım.Benimle oynamıştı!Nasıl yaptı?Nasıl bu kadar güzel rol yapabilir ki.Ağlamam dahada şiddetlenmişti.Yataktan kalkıp duvara gittim.Resimlerde elimi gezdirdim.Arda'nın güldüğü bir fotoğrafta durdum.Resimleri koparıp yere fırlatmaya başladım.En sonunda dizlerimin üstüne çöktüm yerdeki resimlerden birini elime aldığımda Ela ve Arda'yı gördüm.Hepsi onun yüzündendi.Resmi sinirle yırtıp parçalarını ayrı taraflara attım.

Bir anda odanın kilidi açıldığında içeriyi giren Atayı görünce yendimi yerde sürerek yere gitmeye çalıştım.Ata odaya baktığında gülümsedi "Birilerinin kalbi kırılmış" dedi."Bırak hadi beni Ata bir işine yaramıycam.Ne olur bırak gidiyim" dedim ağlayışlarımın arasından yanıma yaklaştı ve nazikçe kolumdan tuttu ve yine nazikçe beni kaldırdı.Kafasını salladı ve "Bırakamam.Şimdi değil" dedi.Ağlamaya devam ettiğimde yaşlarımı sildi sonra gözü dudağıma kaydı ve tokat attığı için olan yaraya dokunup "Özür dilerim" diye fısıldadı.Ağlamayı kesip şaşkınca ona döndüm.Ne diyordu bu?Bir anda meleğe dönmüştü."Ben yapmak istemezdim" dediğinde hala şaşkında ona bakıyordum.Sonra ondan uzaklaşıp "Ama yapıyorsun" dedim "Bırak beni Ata bir işine yaramıycam.Annem merak eder eğer beni bırakırsan yemin ederim seni şikayet etmiycem Ata ne olur bırak gideyim" diye yalvarmaya devam ettim.Bir yandan işe yaramıycağını bilsemde yinede deniyordum.Bana yaklaştı ve belimden tutup kendine çekti kurtulmaya çalıştım ama bir işe yaramadı alnını alnıma dayadı ve "Özür dilerim" dedi sonra tekrarlamaya başladı tekrarladı tekrarladı tekrarladı sonra bir anda durup gözlerime baktı ve "Özür dilerim Ela" dediğinde onun iyi olmadığını fark ettim ve "Ben Ela deği-" diyicekken bir anda dudağıma yaptıştı ve beni öpmeye başladı.Onu itmeye çalışsamda bir işe yaramadı.Sonra bütün gücümü toplayıp ittim bu sefer ayrılmıştık onu itmeme sinirlendiğini gözlerinden okuyabiliyordum.Bana doğru yaklaşmaya başladığında "Ata yapma" diye yalvarmaya başladım.Yine bir tokat attığında yere düştüm sonra ne yaptığını o da anlamamış gibi ellerine baktı ve bir anda panikleyip odadan çıktı ve kapıyı arkasından kitledi.Ağlamalarım yine hızlanmıştı.Dudaklarım resmen yol geçen hanına dönmüştü artık sinirle dudaklarımı yolarcasına silmeye başladım.Silerken dudağım daha çok kanamaya başladı ama umursamadım.

Ağlamaktan yorgun düşmüş ve yatağa uzanmıştım.Bu sırada kapı açıldı ve içeri silahla birlikte Ata girdi.Silahı görünce hemen olduğum yerde doğruldum.Elindeki telefona "Ona elveda dedin mi Demir" diye sordu.Sarhoştu ve silahı bana doğrultmuştu."Ata yapma" dedim sakin olmaya çalışırken.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin