İrem'in ağzından:
Tenefüste Arda Girayların yanına gitmişti bende çay alıp geliceğimi söylemişti.İlk başta kantin sırasında arkamda erkek olursa dikkat etmemle alakalı bir serenat çekti.Sonra kendiside gelmeye çalıştı ama onu kovdum.Kantinde sıra beklerken "O çocuk sevgilin mi?" diyen sese döndüğümde karşımda Yiğit'i gördüm "Sayılır" diye geçiştirdim.Hala neyim olduğunu bilmiyordum."Arkadaş bulabildin mi?" diye sordum.Arda konuştuğumuzu öğrenirse benide Yiğit'ide öldürücekti.Gülümsedi ve "Aslında arkadaş aramıyorum bir iki güne bir arkadaşım daha bu okula gelicek" dediğinde şaşkınca ona baktım.Kim bu okula gelirdi ki?Konuşmayı uzatmamak için sormadım ve "İyimiş" diyerek geçiştirdim ve önüme döndüm.Kolumdan tutup beni kendine çevirdi "İre-" ama cümlesi yediği yumrukla yarıda kaldı."Seni uyarmıştım!" diye kükredi Arda ve yüzüne bir yumruk daha indirdi.Arda'yı çekmeye çalışsamda bir işe yaramadı.Kantindeki mal mal bakan insanlara dönüp "Bir şey yapsanıza!" diye bağırdım ama hiçbirinin dokunucak cesareti olduğunu düşünmüyordum.Bu sırada kantinden içeri giren Giray ve Akın olayı gördüklerinde koşarak bu tarafa geldi.Zar zor Arda'yı Yiğit'in üstünden kaldırdıklarında Yiğitin dudağı ve kaşı patlamıştı.Arda öfke dolu gözlerle bana baktı sonra kolumdan tuttuğu gibi beni çekiştirmeye başladı.
"Arda kolumu acıtıyorsun" dediğimde okuldan çıkmıştık bile.Dediğimi duymamazlıktan geldi ve çekiştirmeye devam etti.Arabasına geldiğimizde kolumu bıraktı ve arabanın etrafında dolaşıp şoför koltuğuna oturduğunda bende hemen arabaya bindim.Kolumu ovuşturmaya başladım.Cidden acımıştı.Arabayı çalıştırdı ve gaza bastı ama resmen ayağını gazdan çekmiyordu.Oldukça hızlı gidiyorduk ve açıkçası biraz korkmuştum."Arda?" dedim sakin bir sesle.Direksiyona vurdu ve sakin olmaya çalıştığı bir sesle "Pişman mısın?" diye sordu şaşkınca ona döndüm ve "Ne?" diye sordum sinirle "Öptüğün için pişman mısın?" dedi.Bunu gerçekten soruyor muydu?"Arda saçmal-" dediğimde "Yalan söyleme!" diye bağırdı."Yalan söylemiyorum!" diye bağırdım bende arabayı kenara çekti ve derin bir nefes aldı."Pişman değilim Arda.Sana böyle hissettirdiysem özür dilerim ama yemin ederim pişman değilim" dediğimde bana döndü.Ellerimi yanaklarına götürdüm ve ona doğru yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim ama geri çekildi ve "Sana onla konuşmamanı söylemiştim" dedi direksiyona bakarak."Yanıma gelip soru sorduğunda cevap vermemezlik yapamazdım.Çok uzun zamandır tanışıyoruz sonuçta" dediğimde sinirle güldü."Ela benim yanıma gelip soru sorsa ve ben cevap versem böyle düşünür müsün?" dediğinde kaşlarımı çattım ve "Aynı şey değil" dedim."Aynı şey" diye sesini yükseltti."Ben ona aşık değildim" dediğimde alayla sırttı ve "İrem bak sen benden bir seçim yapmamı istedin ve ben seçimimi yaptım" dedi ve devam etti "Şimdi sen seçimini yap ya benimlesindir ya da onunla" dediğinde kaşımı çattım."Arda böyle bir seçim yapmama gerek bile yok" dediğimde gözlerimin içine baktı.Eğilip dudaklarına bir öpücük bıraktım ve geri çekilicektim ki geri çekilmeme izin vermedi.Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında dudaklarımda ona yer açtım.Bu sefer beni sertçe öpmeye başladığında ona ayak uydurmaya çalıştım.Ellerimi saçlarına geçirdiğimde dudaklarımın üstünde sırttı.Nefes nefese geri çekildiğimizde alnımı alnına dayadım."Kalmam ama eğer seninle birisi arasında kalırsam" dedim ve gözlerinin içine baktım "Her zaman seni seçerim" dediğimde gülümsedi ve dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.Geri çekildiğinde gülümsedim."Bir arkadaşının daha geliceğinden bahsetti" dediğimde gözlerini devirdi ve "1 pezevenk yetmiyormuş gibi bir arkadaşı daha mı gelicek?" dediğinde güldüm ve "Hangi arkadaşının geliceğini pek anlamadım onun etrafında genel olarak nasıl anlatsam" dediğimde sözümü kesti "Pezevenkler?" dediğinde gülüp başımı iki yana salladım "Zengin bebeleri yani hiçbiri kolay kolay bu okula gelmez" dediğimde "Arabam ve ben alınıyoruz şu an" dediğinde güldüm."Sen zengin bebesi değilsin" dediğimde kafasını salladı ve "Tabi değilim kızım" dediğinde güldüm."Neyse arkadaşı gelsin onuda döverim sorun değil" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Allahtan sorun değil" dedim."Sana yaklaşmaları sorun" dediğinde gülümsedim."Kıskanıyorsun" dediğimde arabayı çalıştırdı ve "Üzgünüm ama sen benimlesin sana yaklaşırlarsa onları ayrı ayrı boğanın boynuzuna otutturur birbirlerine çarptırırım" dediğinde gülümsedim.Benimlesin.
Yoldayken bir anda "Sana ne sordu?" dediğinde "Senin benim sevgilim olup olmadığını" dediğinde "Ona neymiş ki" diye homurdandı ve sonra "Sen ne dedin?" diye sordu.Sayılır demiştim ama bunu ona nasıl söyliycektim ki? "Sayılır" diye fısıldadığımda güldü "Niye sadece evet demedin?" dediğinde şaşkınca ona döndüm ve "Öyle miyiz ki?" dedim.Sırttı ve "Sayılır" diye dalga geçtiğinde omuzuna vurdum."Saat okula gitmeye değmez" dediğinde "Nereye gidicez?" diye sordum.Sırttı ve önüne döndü.
Arda'nın evine geldiğimizde yine ona 'ciddi misin?' bakışları attım."Ne var kızım gayet güzel mekan işte" diye kendini savunduğunda güldüm beraber arabadan inip evin içine doğru ilerlemeye başladık.İçeri girdiğimizde Arda kendini uzun geniş koltuğa atıp "Yemek yap kadın" dediğinde güldüm ve "Kaldır götünü beraber yapalım" dediğimde bana malmışım gibi baktı."Ne anlarım lan ben yemek yapmaktan" dediğinde "Ben ne anlarım" dediğimde güldü "Doğru sen daha yumurta yapmayı bile bilmiyorsun" dedi ve ayağa kalktı.Gözümü devirip "Sanki sen biliyorsun" dedim.Birlikte mutfağa gittiğimizde mutfaktaki kadına "Sen bugünlük çıkabilirsin" dediğinde kadın gülümsedi ve mutfaktan çıktı.Gözlerimi kısmış kadına bakıyordum.Evinde kadın vardı resmen.Acaba aralarında hiç bir şeyler olmuş muydu?Kadın 30larında gibi gözüküyordu yani yaşlıda değildi.Arda bana baktığında ne düşündüğümü anlamış olucak ki "Hayır hayır hayır.Yok artık iyice fesat biri olmaya başladın" dediğinde omuzumu silktim ve "Konu sen olunca her şeyi bekliyorum" dediğimde "Tamamda bu kadarda değil" dedi."Hmm yoksa o kadar mı?" dediğinde kaşlarımı çattım ve yumruk atmak için üstüne doğru ilerledim.Kolumdan tuttuğu gibi kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Yavaşça öperken ellerimi saçlarına geçirdim.Beni kaldırdı ve mutfak tezgahına oturttu.Artık boyumuz eşitti.Kendini bana daha çok yasladı.Dudağını ısırdığımda geri çekilip sırttı."Bunu hakettin" dedimde "Biraz" dedi."Şimdi seninle o kadar farklı ve değişik bir yemek yapıcaz ki şaşıp kalıcaksın" dediğimde gözlerini devirdi ve "Tahmin ediyim makarna"
dediğinde güldüm ve "Nerden bildin?" dediğimde "Tahmin etmek zor oldu tabi üstün yakışıklılık gerektiriyor" dediğinde gözlerimi devirdim."Çok konuşmada makarnayı,yağı ve tencereyi çıkar" dediğimde gözlerini devirdi."Sen şımardın sanki biraz" dediğinde gülümsedim.Bana doğru geldiğinde hemen tezgahtan indim ve "Tamam söyle nerde tencereler sende makarnayı çıkar" dediğimde güldü ve "Şurda" diye işaret etti.İşaret ettiği çekmeceyi açıp içinden tencereyi çıkarttım ve musluğa gidip su doldurmaya başladım."Lan ne yapıyorsun?" diye sordu telaşla anlamazca ona baktım ve "Su dolduruyorum" dedim."Musluktan?" diye sorduğunda "Ya nerden olucaktı?" diye sordum alayla "İçme suyuyla yapılmaz mı?" dediğinde "Yapılır ama niye onu harcıyasın.Hayatımda gördüğüm kimse içme suyuyla yapmıyor" dediğimde şaşkınca bana baktı "Ben bunca zamandır musluk sulu makarna mı yiyorum?" diye sorduğunda güldüm.Suyun yeterli olduğuna karar verip suyu kapattım "Su kaynadığı için içindeki mikroplar gidiyor salak" dedim.Tencereyi ocağa koyduğumda bir sorun olduğunu fark ettim.Bu ocak elektrikliydi ve ben bunu kullanmayı bilmiyordum "Arda?" diye seslendiğimde elinde makarnayla geldi ve "Efendim?" dedi."İnşallah bunu çalıştırmayı biliyorsundur" dediğimde "Ne var ki burda?He sen ocaktan bahsediyorsun" dedi ve ocağı çalıştırdı."Yağ nerde?" dediğimde gitti ve yağı getirdi.Tencereye birazda yağ koyduktan sonra kapağını kapattım."Umarım böyle yapılıyordur" dediğinde "Umarım" dedim sonra aklıma gelen şeyle "Tuz koymayı unuttuk" dedim "Tuz nerde?" dediğimde tezgahın üstünde duran tuzu gösterdi.Uzanıp tuzu aldım ve tencerenin kapağını açıp içine biraz tuz serptim ve kapağı geri kapattım.Arda'ya dönüp masum masum baktığımda "Arda eğer olmazsa aç kalıcağımızı biliyorsun değil mi?" dediğimde muzip bir şekilde sırttı ve "Aslında" dedi ve devam etti "Benim yiyebileceğim bir şey daha var" dediğinde şaşkınca ağzımı açtım ve "Pis abaza" diyip karnına bir yumruk attım "Ne yapıyım kızım işim bu" dediğinde güldüm "Ve ayı olmak" diye eklediğinde parmaklarımla kaşlarını düzelttim ve "Benim ayım" dedim sırtışı dahada yayıldı ve dudaklarıma uzun bir öpücük konudurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romansa"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...