Karşımda tıpkı bana benzeyen bir kız duruyordu.Hatta aynıydık diyebilirdim diyebilirdim.Ses tonlarımız ve onun saçlarının siyah ve teninin renginin çok az daha koyu olması dışında bir farklılık görememiştim.
"Ela?" dedi Arda.Şaşkınlıkla ona döndüm Ela mı?Kıza tekrar döndüğümde onun Ela olduğunu idrak etmeye çalıştım.Geri gelmişti.
"Seni özledim Arda" dedi kız.Bu söylediği kalbimde bir yumru oluştururken gitmem gerektiğini fark ettim.Yerimden kalktım Arda'ya gülümsedim ve sınıftan çıktım.Arda'da onu özlemişti tabiki tekrar sevgili olucaklardı.Doğru ya hiç ayrılmamışlardı.Avucumun içini tırnaklarken tuvalete gittim ve ellerimi lavabonun kenarlarına koyup aynaya baktım.Çok fazla benziyorduk.Demek sürekli bahsedilen benzerliğimiz buydu.Yüzümü yıkadım ve kendime gelmeye çalıştım.Acaba şu an ne yapıyorlardı.Belkide öpüşüp özlem gideriyorlardı.Zil çaldığında yutkundum tuvaletten çıktığımda Batuyla karşılaştım.
"İre-Ne oldu lan?Yüzünün hali ne?Betin benzin atmış" dediğinde yakınıma geldi.Aramızda bir adım vardı.
"Ela" dedim sertçe yutkundum ve "Geri gelmiş" dedim.Şaşkınlıkla bana baktı.
"Nasıl yani?" dediğinde
"Basbaya sınıfta Ardayla konuşuyorlar" dediğimde gülümsedi.
"He senin o yüzden betin benzin attı.Şimdi anlaşıldı" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Seni üzüleceğin konusunda uyarmıştım.Ona çok benzediğinide gördün mü?Herkes Arda'nın sana bu yüzden yaklaştığını düşünüyor İrem.Üzgünüm ama bende öyle düşünüyorum" dediğinde beyinimden vurulmuşa döndüm.Dedikleri çok mantıklı gelmişti.Ona çok benziyordum ve beni onun yerine koymuş olabilirdi.Gözlerim dolmak üzereydi gözlerimi kırpıştırarak engellemeye çalıştım.Bir anda kendimi Batu'nun kollarında buldum.Sarılıyordu.Bende kollarımı beline sardım.
"Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum" diye itiraf ettim.
"Üzgünüm" diye fısıldadı.Ayrıldığımda gülümsedim beraber sınıfa girdiğimizde Arda'nın olmadığını gördüm.Ne sanıyordum ki?Elayla gitmiş bir yerde özlem gideriyorlardı büyük ihtimal.
Batu sırasına gidecekken kolunu tuttum ve
"Yanıma oturur musun?" dedim.Gülümsedi ve
"Yani en son oturduğumda çok hoş şeyler olmadı ama tabiki gelirim" dediğinde gülümsedim.Beraber oturduğumzda ben Arda'nın yerine o ise benim yerime oturdu.Kollarımı sırada birleştirip üstüne kafamı koydum biraz uyusam iyi gelebilirdi.Kalbimin kırıldığını hissediyordum.Kullanılmış hissediyordum.Arda'nın yapmış olması dahada canımı yakmıştı.Onun yanında kendimi güvende ve huzurlu hissederken bu şekilde yaklaşmış olması üzmüştü.Gözlerim kapanmaya başladı.Üzgünlük bana uyku yapıyordu.Mutlulukta aslında bakarsa benim hep uykum vardı.
"Kalk lan" diyip dürtükledi.Gözlerimi açmaya çalıştım ve gerildim.Beni dürtükleyene baktığımda Arda olduğunu gördüm.Hemen kendime geldim ve
"Ne?" dedim elimden geldiğince soğuk çıkarmaya çalıştığım sesimle.
"Okul bitti kaç saattir uyuyorsun" dedi.Aklıma Batu geldi ve etrafa bakındım.
"Batu nerde en son yanımda o vardı" dediğimde kaşları çatıldı ama sonra yumuşadı.
"Gönderdim" dediğinde yerimden kalktım sıramın yanındaki kanca gibi olan şeyde asılı olan çantamı omuzuma taktım ve sınıftan çıkmak üzere ilerledim.Bileğimden tutup beni kendine çevirdi.
"Nereye gidiyorsun?" dedi
"Baharın yanına" dediğimde sırttı.
"Bahar gitti herkes gitti" dediğinde ona baktım.
"Tamam bende kendim giderim" diyip arkamı dönüp yürüyecekken yine bileğimden tuttu
"Ne oluyor İrem?" dedi.
"Hiçbir şey olmuyor" dedim sert bir sesle bileğimi ondan kurtardım.Tam arkamı dönüp gidicektim ki yine ona döndüm."Barıştınız mı?" dediğimde anlamazca bana baktı.
"Elayla barıştınız mı?" dedim sesim biraz yüksek çıkmıştı.Kafasını aşağı eğdi sonra gözlerime bakmadan kafasını aşağı yukarı salladı.Gözlerimi yumdum ve sertçe yutkundum.
"Sevindim artık bana ihtiyacın kalmamıştır"dedim ve arkamı dönüp ilerledim.Yetişemesin diye hızlı adımlarla yürüyordum.Ama yetişti.
"İrem ne saçmalıyorsun?" dediğinde cevap vermeden ilerlemeye devam ettim.
"İrem dur konuşalım" dediğinde yine durmadım.
"İlla beni uğraştırıcaksın" dediğinde ayakklarım yerden kesildi beni sırtına atmıştı.Sırtını yumruklamaya başladım.
"Bırak beni!Bırak!Arda hemen indir beni" merdivenleri indik okulun çıkışına geldiğimizde
"Kızım bağırmasana" dediğinde
"İndir beni o zaman!" diye bağırdım.
Arabasına geldiğimizde beni şoförün yanındaki koltuğa oturttu.
"Kaçmaya çalışırsan seni yakalarım ve hiç iyi şeyler olmaz" dedi.Kollarımı göğüsümde bağladım.
Kapıyı kapattı ve oda şoför koltuğuna geçti.Arabayı çalıştırdı ve gaza bastı.Yaklaşık bir 10 dakika ikimizde konuşmadık.Camdan dışarıyı izliyordum.
"Hadi anlat İrem ne oluyor?" dediğinde artık içimde tutamayacağımı fark ettim.
"Ne mi oluyor!Arda bana ona benzediğim için mi yakınlaştın?Neden herkes öyle düşünüyor Arda?Neden ben dahil herkes öyle düşünüyor?" diye bağırdım gözlerim dolmuştu.Dolu gözlerimle bana bakan gözlerine döndüm."Benimle oynadın..." dedim bu sefer bağırmadım hatta sesim güçlükle çıkmıştı.
"İrem-" dediğinde sözünü kestim
"SADECE CEVAP VER!" diye bağırdım.Canım yanıyordu bir cevap almam gerekiyordu.
"Hayır,Evet.Sadece başlarda o yüzden yaklaştım İrem.Seni ilk gördüğümde o sandım ama-" yine sözünü kestim
"Durdur arabayı" bağırmamıştım.Gözlerini bana çevirdi ama ona bakmadım.
"Açıklamama izin ver!" diye bağırdı."İstersen sonra git ama izin ver açıklayayım İrem" dedi sakin bir sesle.
"Evet ilk o yüzden konuştum ama sonra seni tanıdım İrem.Sonra seninle ona benzediğin için konuşmadığımı fark ettim İrem.Sen olduğun için yanındaydım.Farklıydın.Sadece fiziksel olarak benziyordunuz." dediğinde ona döndüm gözlerinden yine bir duygu okuyamıyordum ama doğru söylediğinden emindim.
"İnan bana İrem seninle oynamadım,oynamam.Başka biri olsa yapabilirdim ama sen o kadar masumsunki bunu sana yapmam" dedi.Gülümseme isteği vardı içimde ama biraz zamana ihtiyacım vardı.
"Bana biraz zaman ver Arda" dedim.Başıyla onayladı.
"Seni evine bırakalım" dedi sakince.
Bütün yol boyu ona evi tarif etmem dışında konuşmadık.Arabadan inerken kapıyı açtım inicekken durup
"Görüşürüz Arda" dedim ve çıktım.Arkamdan arabanın gidiş sesini duyunca apartmanın merdivenlerine oturup kafamı duvara yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...