Medyadaki Derin
İyi okumalarr...Yolda aklıma gelen şeyle kaşlarımı çattım ve "Emre sana kızmış mıdır?" dediğimde 'ben bir orangutanım' demişim gibi baktı ve sonra bakışlarını tekrar yola çevirdi."Emre'nin birine kızdığını gördün mü sen hiç?" dediğinde güldüm ve "Doğru" dedim."Kızdıysa bile alırım ben onun gönlünü" dediğinde "Bencede almalısın" dediğinde derin bir nefes aldı."Onunda yapmaması gerekiyordu.En azından bana sormalıydı" dediğinde "Eğer Emre olmasaydı senin bunu söyleyecek gibi bir halin yoktu pek" dediğimde zevkle sırttı ve "Ben kendi yöntemlerime gönlünü alıyordum" dediğinde alayla gülüp "Hadi ordan!" dedim.Alaylı bir bakış atıp "Sahnede pek gönlün alınmamış gibi durmuyordu ya da elimi tuttuğunda falan" dediğinde yanaklarım kızarmaya başlamıştı."Orda selam vermek için şey etmiştim" dediğimde "Sahneden indikten sonrada mı?" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Önüne bak" diye homurdandımz.Gülüp bakışlarını yola çevirdi.
Sokağa girdiğimizde apartmanın önünde durdu ve bana eğilip dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu.Gülümseyip "Seni seviyorum" dediğimde o da bana sıcak bir gülümseme gönderdi.Arabadan indiğimde eteğimi düzeltip bakıyor mu diye ona bir bakış attım.Bu haraketime güldüğünde ona 'gözüm üzerinde' işareti yaptım ve ilerlemeye başladım.Apartmanın kapısını açtım,girmeden önce son bir kez ona dönüp el hareketi çektim.O da aynı şekilde bana karşılık verdiğinde gülüp içeri girdim.
Arda'nın ağzından:
İrem bana el hareketi çektikten sonra ona orta parmağımı kaldırdım gülüp içeri girdiğinde gülümsedim.Onu özlemiştim.Derin bir nefes aldım ve arabayı çalıştırdım.Emre'ye bir özür borcum olabilirdi ama bunu yapmaması gerektiğini az çok biliyordu.Yinede zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışmayacaktım.O yumruğu atmamalıydım.
Evin önüne geldiğimde arabadan indim.Arabayı kitedikten sonra cebimden evin anahtarını çıkarıp kilide taktım.Çevirdiğim gibi açıldığında kaşlarımı çattım.Kitlediğime emindim oysa ki.İçeri girdiğimde etrafa bakındım.Salonun ışığı yanıyordu oraya doğru emin adımlarla ilerledim.Koltukta oturan Emre'yi görünce derin bir nefes aldım.Beni görünce oturduğu koltuktan kalktı ve konuşmaya başladı."Abi ben iyi bir şey yapmak istemiştim yani baktım ikinizde üzülüyorsunuz.Sonra sen bugün bana telefonunu verince bende sana piçlik olsun diye bin beş yüz fotoğraf çekiliyim dedim sonra bir açtım telefonu bu mesajlar yani görmesi gerek gibi geldi.Sana sormalıydım ama biliyorsun ben pek saklayamıyorum böyle şeyleri" dedi hızlı hızlı bu haline gülüp yanına gittim ve ensesinden kendime çekip "Şerefsiz" diye fısıldadım gülerek.Kollarını heycanla bana sardı ve "Barıştık mı?" dediğinde yapıştığı için kafasından itekledim ayrıldığında kendimi koltuğa atıp "Küser miyiz gerizekalı" dediğimde üzerime atladı "Değil mi abi küsmeyiz" dediğinde güldüm ve itekledim.Ayrılmadığında ciddileşip "Emre 2 saniye içinde bırakmazsan ikinci yumruğu yiyeceksin" dediğimde yüzünde büyük bir gülümsemeyle ayrıldı."Yumruk demişken bir şeyin yok ya" dediğimde "Abi alışığım ben" dediğinde güldüm."Kusura bakma" dediğimde şaşkınca baktı ve "Sen benden yumruk attığın için özür mü diledin az önce?" dediğinde bıkkınca ona bakıp "Uzatma" diye söylendim."Bu bir evlilik teklifi miydi?" dediğinde ona 'ciddi misin' der gibi baktım ve "Evet Emre seni haftasonu Hollanda'ya kaçırıcam hazırlıklı ol,basıcam sana nikahı" dediğimde heycanla yerinden zıpladı ve "Biliyordum!Biliyordum!Beni o kaşarla aldatmayacağını elinde sonunda beni seçiceğini biliyorum!" dediğinde yastığı onun kafasına fırlattım ve "Düzgün konuş pezevenk" dedim."Şakacıktan" dedi masum bir ses tonuyla.Ellerimi ensemde birleştirip kafamı koltukta geriye yatırdım ve "Ee ne oldu senin pizzacıyla?" diye sorduğumda kendini koltuğa bıraktı."Yani pek kötü gitmedi aslında şey oldu-" dedi ve durdu "Şey" dediğinde şaşkınca doğruldum ve "Seviştiniz mi lan?" diye sordum.Bu ne hız lan?Biz İremle sevişememiştik daha.Ayrıca dahada uzun bir süre olmayacak gibi gözüküyordu.Bir ara İrem'i yoldan çıkartmaya çalışayım bari."Yok ya!" dediğinde gözlerimi devirip eski oturma pozisyonuma geri döndüm."Üzerine yanlışıkla kola dökünce o da benim suratıma pizza yapıştırdı bu yüzden randevu biraz yarıda kaldı" dediğinde kahkaha attım."Gerizekalısın oğlum sen!" dedim ve ekledim "Ya da cenabet" dediğimde "Ne yapıyım abi görmedim ki kolayı!" diye hayıflandı "Ama aldım sözünü kolasız bir buluşmaya çıkacağız" dediğinde güldüm.
İrem'in ağzından:
Apartmandan çıktığımda Arda'nın arabasını görünce gülümsedim.Arabaya bindiğimde "Seni buralarda görmeyeli uzun zaman olmuştu" dediğimde sırttı ve "Ben hep buralardaydım güzelim sadece senin dikkatini dağıtan bir piç vardı" dediğinde gözlerimi devirdim."Saçmalama Arda" dedim."Yalan mı?Yavşıyordu apaçık sana" dedi ve kaşlarını çatıp "Hem nerde o pezevenk" dedi sinirli bir ses tonuyla gülüp "Gitti o" dediğimde "Zahmet oldu" diye homurdandı."Ne sikime geldiğinide anlamamıştım zaten" dediğinde güldüm."Birileri kıskanmış" dediğimde alayla gülüp "Sadece gözüm tutmadı" dediğinde gülümsedim.
Ardayla okula girdiğimizde bütün yüzler bize döndü.Kızların gözündeki kıskançlığı okuyabiliyordum ve bu açıkça bana büyük bir zevk veriyordu.Eminim bir çoğu ayrılmamıza sevinmişti.Ne kadar hoşuma gitmesede kızların bir çoğu Arda'ya hayrandı.Yani açıkçası Arda'da pek hayran olunmayacak gibi değildi.Arda'ya döndüğümde saçlarına vuran rüzgar saçlarını geriye atıyordu.Gülümseyip derin bir iç çektim.Bizimkilerin oturduğu banka geldiğimizde ben Bahar'ın yanına geçip oturdum kolumu cimcikleyip bana doğru eğildi ve "Her şeyi anlatıcaksın!" diye fısıldadı gülüp başımla onayladım.Akın,Emre ve Arda futbol hakkında konuşuyorlardı.Bu sırada Giray'ı gördüm yanında o kız vardı ve bize doğru geliyorlardı.Kızın çekindiği her halinden belliydi.Onlara gülümsediğimde Giray bana göz kırptı.
"Günaydınlar efendim" dedi ve erkeklerle erkek selamlaşması yaptı Giray.Hepimiz ona bakarken o pek anlamamış gibiydi yalandan öksürüp kafamla kızı işaret ettiğimde kendine gelip "He!Tanıştırayım Damla" dediğinde gülümsedim ve Damla'ya elimi uzatıp "İrem" dedim gülümseyip "Memnun oldum" dediğinde Bahar'da aynı şekilde elini uzatıp kendini tanıttı sonra sırasıyla Akın ve Emre.Arda'ya geldiğinde sadece "Arda" demekle yetindi kız gülümseyip "Biliyorum" dedi.İçimde oluşan kıskançlığı hissettim.Saçmalama İrem Arda'yı tanımayan mı var?Ayrıca kız Giray'ın sevgilisi veya flörtü iyice paranoyak oldun.
"Giray'ı gerçekten hortumla kovaladın mı?" diye sordu Emre büyük bir heycanla.Damla Giray'a sert bir bakış attığında Giray Emre'ye dudaklarını oynatarak küfür etti."Giray,arkadaşlarına bunu mu anlattın cidden?" diye kızdı Damla ona.Giray'da ona dönüp "Kızım ne yapıyım hortumla kovalamayıp başka bir şey yapsaydın onu anlatırdım" diye kendini savunduğunda güldüm.Emre derin bir nefes alıp verdi ve "Ah!Bir gün sizi pizzalı kekimle böyle tanıştıracağım" dedi uzaklara dalarak.Bahar öğürme sesleri çıkartırken diğerleri yüzünü buruşturmuştu."Pizzalı kek ne lan?" dediğimde "Sen ne anlarsın" diyip gözlerini kısarak baktı bana dil çıkarttığımda gözleri Arda'ya kaydı sonra bana doğru eğilip "Arda olmasa seni kafes dövüşüne çağırırdım" dediğinde kahkaha attım."Gülme!" dedi ve devam etti "Şükret Ardadan korkuyorum" dediğinde Arda'ya döndüm.Sırtarak Emre'ye bakıyordu demek ki aralarında bir mesela kalmamıştı."Korkmalısında bence" diye fısıldadım Emre'ye.Bana havalı bir bakış atıp "Asıl sen benden korkmalısın dün beni Hollanda'ya götürüp nikahı basıcağını söyledi" dediğinde Akın ve Baharla birlikte kahkahayı bastık.Arda'ya döndüğümde "Gerizekalı gerizekalı konuşma milletin içinde pezevenk!Millet yanlış anlayacak" diye tısladı dişlerinin arasından.Emre Arda'ya yapışıp "Niye saklanıyorsun aşkım?Yalansa yalan de" dediğinde Arda tek hamleyle kendini Emreden kurtardı ve derin bir iç çekip "Emre kaçman için sana 10 saniye veriyorum" dedi.Hepimiz gülerek onları izliyorduk.Giray parmağıyla Arda ve Emre'yi işaret edip "Şakalaşıyorlar tabii" diye açıkladı Damla'ya."Giraycım gerizekalı mıyım ben?" diye sordu Damla.Akın "Trip geliyor" dediğinde yine güldük.Damla Giray'a gözlerini devirdiğinde Giray "Ya kızım o anlamda söylemedim ki!" diye kurtarmaya çalıştı.Bu sırada Emre topuklarını götüne vura vura okulun içine koşuyordu ama gerçek anlamıyla vura vura koşuyordu.Bahçedekilerin çoğu onun koşusunu izliyordu gülerek.Bahçedekiler demişken bazı kızların gözü hala Ardadaydı.Gözlerimi kısıp onlara baktığımda beni fark edip önlerine döndüler.Gülümsedim ve Arda'ya baktım o da bana bakıyordu.Bir yandan Giray ve Damla tartışırken bir yandan Bahar ve Akın Damla'ya daha fazla trip atması için gaz veriyordu.Emre zaten bildiğiniz gibi,Arda yanımda.Sanırım uzun zaman sonra her şey bu kadar güzeldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...