Birazda İrem atalım.Medyadaki İrem!!
Ata'ya doğru ilerleyen Yiğit'e kaşlarımı çattım.Ne alakaydı bu?Kafamı yana çevirdiğimde Arda'yı görmedim.Yiğit'in acıyla inleme sesini duyduğumda refleks olarak hızla kafamı çevirdim.Yiğit'e yumruğunu geçiren Arda'yı görmemle onlara doğru hızla ilerledim.Bir tarafta Bahar ve Damla Akınları ayırmaya çalışıyordu diğer tarafta ben ve Emre Arda'yı Yiğit'in üzerinden almaya çalışıyorduk.Arda'nın bir yumruk yediğini görmüştüm ama sonrasında Yiğit'e o yumruğun iki mislini daha atarak intikamını aldı.Bende bu sırada bağırarak beline aynı bir koala edasıyla yapışmış çekiştirmeye çalışıyordum.
En son beden hocası ve beş-altı öğrencinin daha yardımıyla hepsini ayrımayı başarmışlardı.Hepsi ayrı köşelere çekildiklerinde Yiğit ve Ata'ya karşıda ki bankta pansuman yapıyorlardı.Ata'nın yüzü ciddi anlamda dağılmıştı.Pansumandan çok hastanelik gözüküyordu.Yanımda ki Arda'ya döndüğümde sinirli bakışları hala Yiğitlerdeydi.Kollarımı göğüsümde birleştirdim ve "Bazen seni tanıyamıyorum" diye söylendim.Sinirlendiğinde öyle bir gözü dönüyordu ki ne beni görüyordu ne bir başkasını.Alayla güldü ve "Böyle olduğumu zaten biliyordun" dediğinde kaşlarımı çattım ve yaslandığım bankta doğrulup "Evet biliyordum Arda ama bu ne kadar böyle ilerleyebilir.Her gün birilerini mi yumruklayacaksın?" dediğimde histerik bir şekilde gülüp "Ne o?" dedi çenesiyle Yiğit'i işaret edip "Eski sevgilini dövmem mi sinirlendirdi seni bu kadar?" dediğinde hayretle ona baktım."Saçmalıyorsun" dediğimde "Hayır saçmalamıyorum!" diye sesini yükseltti ve "Daha önce hiçbir kavgama ses çıkarmazken şimdi niye söylüyorsun bunları?" dediğinde bende sesimi yükseltip "Sinirini benden çıkartma!" dedim.Etraftaki yüzler bize dönmüştü.Sinirle dudağımı yalayıp ilerlemeye başladım.Daha kalacağımız yere gelmemiştik ve burası hakkında zerre bilgim yoktu bu yüzden uzaklaşamazdım.Az önce kalktığım bankın iki-üç bank arkasına geçip oturdum.Müdür yardımcısı ortaya geçti ve "Bir daha böyle bir olay istemiyorum!Buraya eğlenmeye geldik.Sorun çıkartıcak varsa şimdi binsin gitsin burdan" dediğinde gözlerim Arda'ya kaydı.Gider miydi?Giderdi tabi ama gitmesin.Kimse yerinden kalkmadığında "Bende öyle düşünmüştüm.Şimdi adam gibi durun.Sorun istemiyorum!" dedi ve devam etti "Kalacağınız kulübeler biraz ileride oraya kadar yürüyeceğiz.Toparlanın gidelim" dediğinde herkes hareketlenmeye başladı.Ayaklarımın üzerine koyduğum çantayı alıp koluma taktım ve ilerleyen grubun arkasına takıldım.Bizimkiler ilerdeydi Arda durgun ve suskun gözüküyordu.Normaldede pek konuşmazdı zaten ama morali bozulmuş gibiydi işte.Yutkundum yanımda birinin yürüdüğünü hissettiğimde kısa bir bakış atıp tekrar önüme döndüm ve "O tehlikeli biri.Ondan uzak dur" demekle yetindim alayla gülüp "Ata tehlikelide o değil mi?" dediğinde sinirle ona döndüm."Yiğit üzgünüm ama hiçbir şey bilmiyorsun.Evet Arda sinirli bir olabilir ama o tehlikeli biri değil.Ata'yı tanımıyorsun" dediğimde "Tanıyorum" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Tanısaydın değil yanında olmak yüzüne bakmaya iğrenirdin" dedim ve tam ilerliycektim ki durup sinirle ona baktım ve "Bir daha sakın Ardayla Ata'yı karşılaştırma" dedim ve cevabını beklemeden ilerledim.
Ardalara yetiştiğimde ne o bana baktı ne ben ona."Ne konuştunuz?" diye sorduğunda şaşkınca ona baktım.Kafasının arkasında gözü mü vardı?Omuz silkip "Sadece Ata konusunda uyardım" demekle yetindim "İyi" dedi sert bir ses tonuyla.Ardayla konuşmayacağımızı anladığımda dikkatimi Baharların konuşmasına verdim."Kamp ateşi falan yakıcaklarmış.Saçmalık" diye söylendi Akın."Of sen ne anlarsın!" diye cevapladı Bahar sinirle."Kızım klişe klişe!Hafta sonumuzu burda harcamaya değdi mi?" diye sorduğunda "İyi bin siktir git o zaman" dedi sinirle Bahar."Ne yapıyım Bahar?Ormandan eşek bulup ona mı biniyim?Neyle gidicem tam olarak" dediğinde Emre araya girip "Hop!Gençler sakin olalım.Relax" dedi ve devam ettim "İngilizce bildiğimide belirtiyim" dediğinde güldüm.Giray araya girdi ve "Abi şöyle bak iki gün boyunca Emre'nin pizzacıya gidelim dediğini duymayacağız"dediğinde gülüştüler.Bende gülümsedim ve gülümsüyor mu diye bakmak için Arda'ya döndüm.Gözleri bendeydi ama gülümsemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...