Aklında mıydım gerçekten?Dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda dudaklarını aralayıp bana yer açtı.Öpücüklerinin arasından gülümsediğimde geri çekildi ve "Senin yüzünden şarkı söyliycem" dediğinde gülümsedim ve "Katılıcak mısın?"dedim heycanla "Ya ne yapıyım oturup birlikte bakışarak romantik şarkılar söylemenizi alkışlayarak mı izliyim?" dediğinde söylerken bile sinirlenmişti.Yüzüne doğru nefesimi üfleyerek "Ne o?Yoksa kıskandın mı?" diye sorduğumda sırttı ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.Cevap vermeyişine gözlerimi kısıp baktım.Üstümden kalktı,arkasını döndü ve tişörtünü çıkarttı.Gözlerim faltaşı gibi olmuş sırtını izliyordum.Allah'ım bir insanın sırtı nasıl bu kadar güzel olabilirdi.Ya da bir sırt neden güzel olurdu ki?Bu tarafa döndüğünde sanki ilgilenmiyormuşum gibi yaptım ama pek işe yaramamış olucak ki güldüğünü duydum."Yakaladım" dediğinde ona baktığımda baklavaları resmen bana göz kırpıyordu.Bu baklavalar için baya uğraşmış olmalıydı acaba protein tozu mu kullanıyordu?"Çekinme ya kes kes" dedi alayla.Gözlerimi devirdim ve "Ukala.Daha iyilerini gördüm" dediğimde sırttı ve "Ya?Kimmiş?" dedi ve bana doğru gelmeye başladı.Kalbimin sesini kulaklarımda hissediyordum resmen.Yanaklarım resmen alev almıştı fark etmiş olucak ki kahkaha attı."Tamam kızım utanma hemen.Hiç mi üstü çıplak erkek görmedin sende" diye söylendi ve dolabından tişört bakmaya başladığında bende fırsattan yararlanıp onu kesmeye devam ettim.Hayatımda gördüğüm en yakışıklı insandı sanırım.Sanki Allah bütün vaktini bu çocuğa harcamış gibiydi.Yüzü,fiziği,sesi ve resmen büyülendiğim kokusu.Her şeyiyle bambaşkaydı.Ayrıca sanki öyle bir şeydi ki insanı kendine bağlıyordu.İnsan onu hep yanında arıyordu ama herkes onu yanında göremezdi.Bu konuda şanslıydım Arya ya da 1-2 gecelik diğer kızlardan olabilirdim.Çıkarttığı siyah tişörtü üzerine giydi ve bana döndü."Sanada iyi manzara çıktı" dediğinde gözlerimi devirdim."Ayı" diye söylendiğimde sırttı."Acıktım" dediğinde "Bende" dedim "Başka bir şeyde beklemiyordum zaten" dediğinde güldüm ve yataktan kalkıp yanına gittim.Bana kolunu attıp yanağımdan öptüğünde gülümsedim."Şimdi seni çok güzel bir yere götürücem" dediğinde şaşkınca ona baktım.İçindeki ayıyı nereye sokmuştu?
İçindeki ayıyı yolda bulduğumuz pilav üstü tavukçuda çok rahat bulmuştum."Ne bakıyorsun lan öyle?Daha ne istiyorsun mis gibi mekan" dediğinde gözlerimi devirdim.Yemin ederim ayıdan başka bir şey değil bu çocuk.Orda olan taburelerden birine oturduğumuzda.Yapan abi pilavları getirdi.Teşekkür edip elindeki plastik tabak ve kaşıklardan birini aldım.Arda'da aldığında kaşığımı pilava daldırıp yedim.Beklediğimden güzeldi.Hatta yediğim en güzel pilav falandı.Beğendiğimi anlamış olucak ki "Ne oldu lan?" dediğinde güldüm ve "Güzelmiş" dedim."Güzel tabi" dedi ve bir kaşık daha aldı.Aklıma gelen şeyi sormadan edemedim "Altında büyük ihtimal dolar bazıyla satılan bir araba var,tek başına bir villada oturuyorsun böyle bir sokak lezzetini nasıl keşfetmiş olabileceğini gerçekten merak ediyorum" dediğimde sırttı ve "İşte kitabı kapağına göre yargılamamak gerek" dediğinde güldüm ve pilavımdan bir kaşık daha aldım.Gerçekten güzeldi.
Yemekler bittikten sonra "Ben ödiycem" diye ortaya atıldığımda Arda bana 'annenle öpüşüyorum' demişim gibi bakmıştı.Bir süre düşündü ve "Öde lan hadi" dedi.Açıkçası bunu beklemiyordum.Kalktım ve abinin yanına gittim."Ne kadar?" diye sorduğumda Arda beni kolumdan geri çekip "İyice beyinsiz olmaya başlıyorsun" diye homurdandı ve hesabı ödedi.Güldüm ve birlikte arabaya yürümeye başladık."Beni düşünüyor musun cidden?" diye sorduğumda ilk önce anlamazca suratıma baktı sonra neyden bahsettiğimi hatırlayıp "İyice şımarmaya başladın.Bin hadi arabaya" dedi kapıyı açıp oturdu."Ayı" diye söylendiğimde arabanın içinden "Duydum" diye bağırdı güldüm ve kapıyı açıp oturdum.
Radyoyu açtığımda "Benimle şarkı söyliyceğin için heycanlı olmalısın" dediğinde gözlerimi devirdim."Ya almazlarsa o zaman ne yapıcaz?" diye sorduğumda "Kadın müzik hocalarına gidicem" diyip göz kırptığında hayretle ona baktım ve omuzuna sert bir yumruk attım."Sapık" diye tısladığımda güldü ve "Tamam kızma.Sence gerçekten almama gibi bir ihtimali var mı?" dedi ukalaca.Aslında yoktu.Bir kere sesi çok güzeldi ama eminim sesi domuz ciyaklamasına benzeseydi bile Arda bir şekilde kendini aldırabilirdi.Ondan her şeyi beklerdim.
Sokağa girdiğinde arabayı durdurdu dudaklarına bir öpücük konudurdum ve "İyi geceler" dedim.Gülümseyip "İyi geceler" dediğinde gülümsedim ve arabadan indim.Apartmana girdiğimde Arda'nın arabasının sesini duydum.Asansörün oraya geldiğimde yine asansöre yaslanmış sırtan Ata'yı gördüğümde "Ne var?" diye sordum.Sırttı ve "Partnerimi kontrol etmek istedim.Kötü mü yaptım?" dediğinde "Evet" dedim ve merdivenlere ilerlemeye başladım.Kolumdan tutup "Her şey yeni başlıyor İrem.Kendini hazırla" dediğinde tüylerim diken diken olmuştu.Kolumu bıraktı ve arkasını dönüp gitti.Derin bir nefes aldım ve merdivenlerden çıkmaya devam ettim.Dediklerini düşünmeye başladım.Yeni başlayan neydi?Ayakkabılarımı çıkartıp kapıyı çaldım.Efe kapıyı açtığı gibi oturma odasına doğru geri koştu.Kulağında kulaklık olduğuna göre oyun oynuyordu.Kendi kendime güldüm ve içeri gittim.Annem etrafta yoktu.Oturma odasına gidip "Annem nerde?" diye sorduğumda Efe gözünü oyundan kaldırmadan "Baharlarda" dediğinde kafamı sallayıp odama ilerledim.Odama geldiğimde kendimi yatağa attım ve bilgisayarımı kucağıma aldım.Dizi izleyecektim ki aklıma gelen şeyle hemen okulun dedikodu sayfasına girdim.Arda'nın Ata'ya yumruk atarkenki fotoğrafı vardı.Ata'nın kapıda 'ben varım' dediği an vardı.Benim ve Arda'nın tepkiside fotoğrafta çıkmıştı.Arda'nın gözleri koyulaşmış,çenesi kasılmıştı.Benimse gözlerimde korku vardı,kaşlarım şaşkınlıkla havalanmıştı.Allahtan çokta kötü çıkmamıştım birde bunun için utanamazdım.Bu fotoğrafa başlık olarak 'Hikaye kaldığı yerden devam mı ediyor?' yazıyordu.Yorumlarda
'Baş karakterlerden biri değişmiş :)'
''Okul yine kızışıcak'
'Ata güzelliğinden bir şey kaybetmemiş'
'Çocuk yumruk atarken bile yakışıklı'
Son yoruma gözlerimi kısıp baktım.İrem şimdi kıskançlık zamanı değil dedim kendi kendime.Biraz daha aşağı indiğimde şarkı söylerken fotoğrafım vardı.Üstünede 'Kızların birincis belli oldu!Erkeklerden kim olur diyorsunuz?" yazılmıştı.Biraz daha aşağı indiğimde Arda'nın bana kolunu attığı benimde ona baktığım fotoğraf vardı üstünde 'Sizce sevgililer mi?Yoksa Arda'nın hareminde yeni bir üye mi var?' yazıyordu.Kaşlarımı çatıp yoruma indim.
'Ben harem diyorum'
'Yok abi bence var aralarında bir şey'
'Tek geceliktir'
'Kız baydır yanında ya bu işlerde çok iyi ya da bir şeyler var.Bence o işlerde iyidir'
'Hareeem'
'Sevgili mi?Arda Demir mi?'
Yorumları gittikçe kaşlarım çatılarak okumaya devam ettim.Sinirle bilgisayarı kapattım.Bilmediği biri hakkında yorum yapmak çok kolaydı.Evet Ardayla sevgili sayılmazdık ama aramızda bir şeyler vardı.Yani ben öyle düşünüyordum.Ayrıca öpüşmekten ileri gitmemiştik hiç.Bilgisayarı çalışma masama kaldırdım ve yatağa uzandım.
Kulaklığımı takıp rastegele bir şarkı açtım ve gözlerimi kapatıp kulaklığımın kablolarının boynuma dolanıp ölmemek için dua edip uyumaya çalıştım.Duyduğum sesle gözlerimi araldım.Dirseğimin üzerinde kalkmaya çalıştığımda kulaklığın kablosu dirseğimin altında kaldığından 1-2 saniyeliğine nefessiz kaldım.Hemen dirseğimi çekip kendimi kurtardığımda Arda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.Gözlerimi kısıp ona baktığımda gidip kapıyı kapattı ve "Ne yapıyorsun lan mal?" dediğinde kulaklığı çıkarttım ve yana doğru fırlattım.Arda kaymamı işaret ettiğinde hemen yanımda ona yer açtığımda yanıma uzandı.Omuz silktim ve "Uyurken müzik dinlemeyi seviyorum" dediğimde kaşlarını çattı ve "Uyuyorken müzik niye dinlersin ki?Zaten uyumuş oluyorsun" dediğinde gözlerimi devirdim."Ya uyumama yardımcı oluyor işte" dediğimde sırttı,tek kaşını hafif kaldırıp muzip bir bakışla "Ne tarzda şeyler dinliyorsun?" dediğinde omuzuna sert bir yumruk attım "Sen sapık bir ayısın" dediğimde güldü ve "Belki,biraz" dedi."Hep uykumu kaçırıyorsun" diye homurdandığımda ukalaca sırttı ve "Zaten rüyandada beni görüyorsun ben sana gerçeğini getiriyorum daha ne istiyor-" dediğinde yumruk atarak sözünü kestim.Hayatımın %70ini Arda'ya yumruk atarak geçiriyordum sanki."Yani kızım ben senin hayallerini gerçekleştiriyorum sen söyleniyorsun.Gelmeyiz bir daha" dediğinde güldüm ve elimi yanağına koyup "Gel" dedim.Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu ve "Şimdi zıbar yat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...