~20~

504 26 2
                                    

Geri çekilip yüzüne baktığımda sorduğum soruyla afalladığı yüzünden bariz anlaşılıyordu "Derim niye diyemiyim ki?" dedi sırttım ve "Daha ne kadar reddediceksin?" diye sordum kaşlarını çattı ve "Neyi?" dedi sırtarak "Benden hoşlandığını" dedim yüzü kızarmaya başlamıştı bile "Senden hoşlanmıyorum" dedi alayla güldüm ve "Ama benimle öpüşüyorsun" dediğimde "Sende benimle öpüşüyorsun" dedi sırtmam yayıldı ve "Ben bir çok kızla öpüşüyorum sen sadece benimle" bu dediğimle kaşları çatıldı "Nasıl yani?" dediğinde bir kahkaha attım.Aslında onu öptüğümden beri başka kimseyi öpmemiştim.Tamam arada bir Elayla öpüşmüş olabilirim ama onlarda benim isteğim dışında gelişmiş sayılabilir bence."Kıskandın sanırım" dediğimde "Ne kıskanıcam be" dedi ve sırttı "Ayrıca hatırlarsan bende sadece seninle öpüşmedim" dediğinde ona kötü bir bakış attım "Onlar sayılmaz.Onlarda sen karşılık vermedin" dediğimde güldü ve "Kıskandın sanırım" dedi.Alayla güldüm ve "Kıskansam şu anda ya dayaktan yoğun bakımda olurlardı ya da mezarda" dedim.Arda Baba bee.Neyse.Güldü ve "Yoğun bakımda değiller ama ufak tefek hasarlar aldılar sanki" dediğinde "Sen çok konuşmaya başladın" diyip konuyu kapatmaya çalıştım.Güldü,gülüşüde güzeldi.Yani idare ederdi işte.O yanımdayken Ela'yı unutuyordum ama Ela o kadar uzun zamandır hayatımdaydı ki ve hayatımın merkeziydi ki o olmadan ne yapılırdı pek bilmiyordum.O olmadığı zamanlarımı onu arayarak geçirmiştim zaten.Geleceğimi hep onunla düşünmüştüm şimdi ise yanımda bambaşka biri vardı.Tavırları,gözleri,gülüşü,en ufak şeyde kızarışı her şeyiyle bambaşkaydı.Dışardan bakınca aynı olmalarına rağmen birbirinden çok farklılardı ve İrem Ela'ya göre çok masum ve çok düzgün bir kızdı.Ela'yı kaç kere erkeklerin altından topladığımı bir ben bilirdim bir Allah.İrem ise daha ilk kez yeni öpüşmüştü.Ela benimle beraber batmıyordu hatta Ela beni batırıyordu ve karanlığa sürüklüyordu.İremse ap aydınlıktı ve karanlığıma girmeye çalışıyordu.Karanlığımı aydınlatmaya yeter miydi bilmiyorum ama benim karanlığımın onun ışığını söndürmesinden korkuyordum.Uzak tutmak istesemde uzak duramıyordum.Öyle bir enerjisi vardı ki insan bu enerjiye ihtiyaç duyuyordu.Elanın gidişinden beri ilk kez bir kızla sadece gecesini düşünerek konuşmuyordum.

İrem'in ağzından:
İkimizde susmuştuk.Bir şey düşünüyormuş gibi gözüküyordu bende bu fırsattan yararlanıp onu inceliyordum.Dağnık saçları her zamanki gibi ona farklı bir hava katıyordu.Büyük ihtimal bir kaç gündür uyayamadığından göz altları biraz morarmıştı.Traş olmuştu büyük ihtimal ama sakalları hafif çıkmaya başlamıştı."Başladın yine gözlerinle taciz etmeye" dediğinde güldüm ve "Ne kadar çirkin olduğuna bakıyorum" dediğimde küçük bir kahkaha attı."Çirkinliğime hayran kalmış gibiydin" dedi çirkin kısmını bastırarak söylemişti "Evet ilk defa bu kadar çirkin birini görüyorum" dedim.Bir gün gerçekten çarpılıcaktım."Ben daha çirkinini gördüm" dediğinde benden bahsettiğini anladığım için karnına bir yumruk atıcakken bileğimden tuttu ve kendine çekti."Hadi gidelim boksör" dediğinde güldüm.Manzaraya son bir kez daha baktım ve birlikte arabaya doğru ilerlemeye başladık.

Arabaya bindiğimizde bana doğru eğildiğinde ne yaptığını anlamak için ona baktım.Öpücek miydi?Nefesimi tutmuştum.Gözlerimin içine baktı ve arkamdaki kemere uzandı ve kemeri takıp geri çekildi.İstemsizce yüzüm düşmüştü önüme baktım o da arabayı çalıştırdı ve sırtarak "Ne oldu bir moralin bozuldu gibi geldi?" dedi alayla "Sana öyle gelmiş" dedim sesim biraz sert çıkmıştı.Gaza bastığında arkadaki toprakları izledim bunu yapmayı çok seviyordum."Heycanlanmıştın sanki biraz.Yoksa..." dedi bana döndü hala alayla sırtıyordu "Yoksa seni öpmemi mi istemiştin?" dediğinde "Öpseydin tokadı yerdin" dedim.Küçük bir kahkaha attı ve "Eminim" dedi.

Yolda benimle uğraşmaları dışında konuşmadık.Bizim sokağa geldiğimizde "Görüşürüz" dedim gülümsedim "Görüşürüz" dedi.Arabadan inip Baharlara doğru ilerlemeye başladım.Ona gördüklerimi anlatmıycaktım ama kafamdaki morlukla eve gidemiyceğim için Bahar'a gidip bu morlukları kapattırmam gerekiyordu.Kapıyı çaldığımda.Kapıyı açanın annem olduğunu görünce şirince sırttım ve "Anne?" dedim annem şaşkınlıkla bana baktı."Kız senin bu halin ne?Ne oldu sana?" diye kolumdan çekip beni hemen içeri soktuğunda koridordan hızla kayarak gelen Bahar'ı gördüğümde ona yardım ister gibi baktım.Alt dudağını ısırdı ve "Aylin Teyzecim şimdi şöyle ki.Biz kızlar gecesi yaptık ya.Şöyle oldu ki..." dedi ve düşünmeye başladı "İrem bir kıza laf attı.Biraz kalabalıktık pekte anlaşamıyorlardı sonra işte İrem laf atınca tartışmaya başladılar falan sonra İrem kıza yastık atınca bunlar girdi saç başa tokatlar,saç çekmeler,tekmeler resmen çingene gibi kavga ettiler" dediğinde şaşkınca ve korkuyla bir Bahar'a bir anneme bakıyordum.Annem kaşlarını çattı "Gel gidip darp raporu alıp dava açalım" dediğinde Baharla aynı anda "Hayır!" diye bağırdık.Bahar hemen araya girip "Şöyle ki kızın hali daha fena yani.İrem dövdü kızı" dediğinde annem yüzüme şöyle bir baktı ve "Bu dayak yemeyip dövmüş hali mi?" dediğinde Bahar kafasını sallayıp "Evet" dedi annem gözlerini kısıp bana baktı ve "Seninle sonra konuşucaz" dedi ve mutfağa doğru gitti.Annem gittiğinde Baharla derin bir nefes aldık ve "İyi yırttık" dedim Baharda gülüp "Aynen" dedi sonra onu cimcikleyip "Kızım haber versene annen burda diye" dediğimde acıyla zıplayıp "Ne biliyim be senin geliceğini.Kusura bakma gökten vahiy gelmedi" dedi.Gözlerimi kısıp ona baktım.

Baharın odasına geçtiğimizde Bahar yatağa atladı ve "Ee nasıl çıkma teklifi etti?" dediğinde "Ne?" diyip bir kahkaha attım."Çıkma teklifi mi?" diyip kahkaha atmaya devam ettim."Nasıl yani çıkma teklifi etmeden mi sevgili oldunuz?" dediğinde dahada güldüm."Neye gülüyorsun?" dedi anlamazca bana bakarken."Biz çıkmıyoruz" dediğimde gözlerini fal taşı gibi açtı ve "Ama siz öp-" dediğinde "Evet evet" diyip geçiştirdim."Ee nesiniz peki?" dediğinde durdum ve "Bilmiyorum" dedim "Bir geliyor sonra gidiyor.Başkasının olmasına izin vermiyor ama kendiside gelmiyor.Bir garip" dediğimde güldü ve "Tam bir bad boy işte.Seni kendisine çekende odur" dediğinde gözlerimi devirdim ve kendimi odasındaki armut koltuğ attım."Ona çekildiğim falan yok.Sadece..." dedim düşündüm ve "Eğleniyorum" dediğimde bu sefer kahkaha atan taraf o oldu.Daha önce sevgililerinin bile onu öpmesine izin vermeyen çünkü ilk öpücüğün önemli olduğuna inanan İrem ... şimdi çıkmadığı bir çocukla öpüşüyor ve eğlence için öyle mi?Hıh.Götüme anlat sen bunları.Seni tanımasam eyvallahta yani" dediğinde güldüm ve "Kes sesini" dedim."Kabul et hoşlanıyorsun" dediğinde "Ölsem etmem" dedim göz devirdi "Evet nerdeyse ölüyordun.Hemde onun yüzünden ama ona küsmedin bile.Bırak küsmeyi onu suçlamadın bile bunu sadece aptal biri ya da aşık biri yapar" dediğinde "İyi aptalım o zaman" dediğimde "İnatçı bir beyin yoksunundan başka bir şey değilsin" dediğinde güldüm.Yarın okul vardı.Okulu özlemiştim entrikalardan bir tık daha uzak oluyorduk orda.

Annem kapıdan kafasını çıkartıp "Gidiyorum ben geliyor musun?" dediğinde kafamı salladım "Geliyorum" dedim.Annem odadan çıktığında Bahar'a el hareketi çektim.Telefonuna bakarken bana "Siktir git" dediğinde güldüm ve odadan çıktım annem ayakkabılarını giymiş kapıda beni bekliyordu.Ayakkabılarımı giydikten sonra Bahar'ın annesi bize geçirdi ve kapıyı kapattı sokağa indiğimizde annem kafama vurdu ve "Madem kavga ediyorsun ne diye dayak yiyorsun?" dedi açıkçası bunu pek beklemiyordum."Anne dayak yemedim ya" diye söyledim."Yüzün aynı şeyi söylemiyor" diye kızdığında."Abin küçükken seni dayak ye diye mi dövdü o kadar hiç mi kendini korumayı öğrenemedin o dayaklardan anlamadım yani" dediğinde güldüm.Anneme kolumu atıp öptüm ve "Sen birde karşı tarafı gör" diye dalga geçtiğimde güldü.Apartmana girdiğimizde.Aklıma Ata geldi.Gerçektende karşı taraf daha kötü durumdaydı.Aklıma gelenlerle görüntüleri kafamdan atmak amacıyla kafamı salladım.Ardayı ilk defa böyle görmüştüm.Sanki gözü dönmüş gibiydi.İlk defa ondan korkmuştum.

Eve girdiğimizde hızlı adımlarla odama gittim ve kendimi yatağıma attım.Bunu özlemiştim.Kalkıp aynada kendime baktım göz altlarım resmen çökmüştü.Dudağım patlak alnımdaysa bir şişlik vardı.Saçlarım biraz yağlanmıştı.

Güzel ve sıcak bir duştan sonra hemen uyumuştum.Gece yanımdaki kıpırtıya uyandıp gülümsedim.Gözlerimi açmadan "Arda?" diye fısıldadım.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin