~3~

900 39 33
                                    

"Bak yumruğu yiycen az kaldı he" diyip yumruğumu kaldırdığımda güldü ve

"Hadi durma at yumruğunu sert kız" dediğinde gözlerimi kıstım tam yumruğu atıcaktım ki havada tuttu ve beni kendine çekti o kadar yakın duruyorduk ki yine burunlarımız değmek üzereydi.Nerden geliyordu bu refleksler?

"Pislik" dediğimde kahkaha attı ona bakarken gülümsedim.Hala çok yakınmdaydı.Bir an toparlanıp gözlerime bakarken tutmadığı elimle çenesine yumruk attım ama sol elimle attığım için çok etkili olmamıştı gülerek geri çekildi

"Bu iyiydi bücür bir şeyler öğreniyorsun" dediğinde

"Bücür anandır" dedim.BÜCÜR ANANDIR MI DEDİM?Yine kahkaha attığında onu izledim.Yanaklarım kızarmaya başlamıştı.

"Annem senden daha uzundur emin ol" dedi.Cidden böyle bir şey olabilir miydi?Yani onun boyuna bakılırsak olabilirdi.Genetikti sonuçta böyle şeyler.Annesi taş gibi olmalıydı.Yoksa bu çocuk nasıl çıkıcaktı.

"Evet bencede annem taş gibi yoksa ben nasıl böyle çık-" masanın üstündeki çantamı çekip suratına fırlattım içimden konuşmayı öğrenmeliydim bu kaçıncı rezil oluşumdu.Yanaklarım yine kızarıyordu.

"Eğer annen taş gibiyse sen kesinlikle babana benzemişsin" dediğimde sırttı

"Az önce hiç öyle demiyordun" dediğinde bir laf bulamamıştım

"Kes" diyip önüme dönmüştüm.Bakışlarını üstümde hissetmeye çalıştım ama hissetmedim.

"Bak uyuyorum artık beni rahatça kesebi-" sözünü çantayı yine suratına atarak kestim.

"Kızım napıyorsun resmen dünyanın 8. harikasına zarar vermeye çalışıyorsun" dediğinde gülümsedim.

O konuşmadan sonda bir şey demeden sınıftan çıkmıştı.Hoca 'Nereye?' diye soruncada.'Canım sıkıldı' diyip kapıyı kapatıp gitmişti.Zil çaldığında sınıftan çıkıp Bahar'ın sınıfına ilerledim.Bahar'ın uyuduğunu görünce ilk yüzüne su döküp uyandırmayı düşündüm ama sonra acıdım.Acıktığımı fark edince kantine gitmeye karar verdim.Biz üçüncü kattaydık ve kantin ilk kattaydı inmeye üşensemde karnım guruldamak üzereydi.Merdivenlerden inerken 2. katın karanlık olduğunu gördüm ve ordan ilerlemeye karar verdim.İlerlerken ileriden Batu'nun bağırış sesini duydum.

"İstediğin kadar kır dök Demir.Ben onu korumaya çalışıyorum!" dedi.Sinirle bir kahkaha attı Arda.

"Neyden koruyorsun!?" diye kükredi oda.

"Senden Arda.Ona sadece Ela'ya benzediği için yakın olmaya çalışacaksın!Onu Ela yerine koymaya çalışacaksın!" diye bağırdı Batu'da.Bir yumruk sesi geldiğinde bakmaya çalıştım ama hızlı adım sesleri duyunca.Ses çıkarmamaya çalışarak koşmaya çalıştığımda ne oldu tahmin edin.Hadi zor değil.YERE DÜŞTÜM.

Arkamdan kahkaha sesleri gelirken yerde hala uzanıyordum.Kalkmaya çalıştığımda başım döndü ve gözüm karardı sendelediğimde belimde bir el hissettim.Aniden kalktığımda hep böyle olurdu.

"İyi misin" dedi yumuşak sesiyle.Ah bu ses tonunu ilk defa duyuyordum.Ne kadarda güzeldi.

"İyiyim teşekkürler" dedim başımı ona çevirdim gözleriyle buluştu gözlerim.Fazla yakınımdaydı burnumuz neredeyse birbirine değicekti.Bu bende gülümseme isteği yaratmıştı.Gülümsediğimde gözleri dudaklarıma kaydı.Sonra pozisyonumuzu fark edip öksürüp geri çekildim.

"Tahmin edeyim bizi dinlemeye çalıştın ama adım seslerimi duyup telaş yaptın koşmaya çalışırkende düştün" dediğinde gözlerimi kısıp ona baktım.Müneccin miydi acaba?

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin