Camdan dışarı bakarken bana baktığını hissediyordum.
"Kızmadın" dedi.Ona döndüm gözlerinde anlık bir parlama görsemde duvarlarını çekti hemen.
"Seninle uğraşamayacak kadar uykum var" diye bir yalan uydurdum.Sırttı ve önüne döndü.
"Tabi canım" dedi alayla.Dilimi çıkartıcaktım ki son anda durdum.Bunu fark edip kahkaha attı.
"Bu aralar çok dil çıkartmaya başladın" dedi yine imayla.
"Neden öpmen hoşuma gidiyormuş gibi konuşuyorsun" dedim.Sırtmaya devam ederek
"Gitmiyor mu?"
"Gitmiyor" dedim.Gözlerimin içine baktı.
"Yalan söyleyemiyorsun" dedi.Şaşkınlıkla ona döndüm.
"Yalan söylerken..." gözlerini ellerime indirdi "Parmaklarınla oynuyorsun" durdu ve yine gözlerime baktı "kaşlarını hafifçe kaldırıp gözlerini kaçırmaya çalışıyorsun" dediğinde ellerime baktım.Ne zamandır ellerimle oynuyordum?Hemen ellerimi yanlara koydum bu hareketime sırtıp yine önüne döndü.Gözlerimi yine cama çevirdim.
Yol boyu bir daha konuşmadık.Bizim evin önünde durduğumuzda gülümseyip ona döndüm.
"Teşekkür ederim" dedim kapıyı açıp tam arabadan çıkmak için adımımı attım ki kolumdan tutmasıyla arabaya geri düştüm.Ona döndüğümde çok yakınımdaydı.Gözlerim dudaklarına kaydı hemen toplanıp gözlerine baktığımda oda gözlerime bakıyordu.
"Dikkat et İrem.Sana..." dedi duraksadı onun için söylenmesi zor bir şeymiş gibi yutkundu ve "Sana zarar gelmesini istemem" dedi.Gülümsemem iyice yayıldı.
"Teşekkür ederim" dedim ve usulca dudağının kenarından öpüp geri çekildim.Şaşkınca gözlerime bakıyordu.Gözlerimi gözlerinden çekip arabadan indim.
Arda'nın ağzından
Sırtarak direksiyonda ritim tutarken telefonum çaldı.Yan koltuktan aldığım telefonu bakmadan açtım.Gevşek Emre olduğunu düşünüyordum.
"Ne var lan?" diye açtım telefonu sesimin keyifli çıktığını fark edip öksürdüm.Kulağıma gelen kahkaha sesiyle çenemin kasıldığını hissettim.
"Ne güzel öptü dudağının tam kenarından dimi Arda?" dedi alaylı sesiyle
"Ulan orospu çocuğu bırak kızı derdin benimle" diye tısladım.
"Aa daha yeni başladık.Hem Ela'ya ne kadarda benziyor öyle onun kadar güzel ama çok daha masum.Kimseyi sevmemiş.Ona zarar vermek beni bile üzüyor.Birde o dudakların tadını bende merak ediyorum fazlasıyla güzel gözüküyorlar" dediğinde direksiyonu dahada sıktım.Ödün vermemek için
"Dudaklarını duvara sürterek kopartmamı bu kadar istiyorsan direk söyleyebilirsin Ata" dedim rahat sesimle sırtarak.
"Ah hayır böylesi daha eğlenceli.Ona niye değer veriyorsun Arda?Ela'ya benzediği için mi?Yoksa yoksa" dedi güldü ve "Yoksa ona aşık mı olucaksın" dediğinde sinirle üst dudağımı yaladım.
"Siktir git Ata.Ela döndü işte ne bok yerseniz yiyin.İrem'e bulaşma" dedi.Ata'ya zarar vermek hoşuma gitmiyordu çok küçüklükten tanışırdık ve kardeş gibiydik Ela aramıza girene kadar.Ata çok değişmişti psikolojisi bozulmuş bir psikopata dönmüştü.İrem'e çok kolay bir şekilde zarar verebilirdi ve bu biraz içime endişe düşürüyordu.
"Camının hemen yanında yangın merdiveni olması kötü olmalı.Bir sürü kişi şu an benim yaptığım gibi saçını taramasını izleyebilir" dediğinde sinirime ne kadar hakim olabileceğimi gözden geçirdim ve sinirimi sikmeye karar verdim.
"Şimdide tacizci mi oldun?Uzak dur yoksa annenle hoş olmayan bir görüşme yapıcam.Yatakta." dedim sesim yükselmişti.Sinirlendiği sesinden belli bir şekilde
"Ona şimdi zarar vermiycem.Daha zamanı var" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.Telefonu yan koltuğa attım.Telefonumu elime aldım ve İrem'i aradım.
"Efe-" sözünü kestim bunu yapmam çok sinir oluyordu ama onun sinirlenmesi hoşuma gidiyordu.
"Nerdesin?" dedim.
"Baharlardayım" dediğinde kaşlarım kalktı.
"Nasıl yani evde değil misin?Saçını taramıyor muydun" dediğimde kulağa hoş gelen bir kahkaha attı.
"Saçımı mı taramıyor muydum?Ne alaka?" dediğinde.
"Boşver.Taramıyor muydun?" diye üsteledim.
"Hayır" dedi.Rahat bir nefes aldım.Demekki onu izlemiyordu.Ama odasının camının yanında yangın merdiveni olduğunu biliyordu.
"Tamam" dedim.
"Görüşürüz" dedi yumuşak sesiyle.Telefonu kapatıp yan koltuğa attım.Aklıma bugün onu öptüğüm gelince sırttım.Tamam biraz o bad boy triplerindeki erkeklere benziyor olabilirdim.Hatta belki onlardan biri olabilirdim ama söylemesemde içimde birine değer verdiğimi kabul ederdim ve İrem'e değer veriyordum.Yani en azından başına bir şey gelmesini istemiyordum özelliklede benim yüzümden.Kocaman ve sürekli parlayan gözleri bu şekilde güzeldi.Ne o parlaklığın gitmesini isterdim ne de herhangi bir zarar gelmesini.Fark etmeden İremlerin sokağına geldiğimi fark ettim.Arabamı bir köşeye çektim ve açık farlarımı söndürdüm.Bunu niye yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Bir süre burda bekledikten sonra Baharların evinden dönen İrem'i gördüm gülümseyerek eve doğru yürüyordu ki bir taşa takılıp sendeledi bu haline güldüm.Etrafa bakınıp kimsenin görmediğine emin olduktan sonra yürümeye devam etti sonra parmaklarını dudaklarına götürüp gülümsedi bu haline sırttım.Telefonumun çalmasıyla gözlerimi İremden aldım telefonuma baktığımda arayan Elaydı.Açıp açmamak arasında kararsız kalsamda en sonunda açıp kulağıma götürdüm."Ne var?"
İrem'in ağzından
Kurduğum alarma küfürler savurarak uyandım.Yatakta bir süre dönerken Arda'nın dün dudağıma kondurduğu öpücük yine aklıma geldi ve gülümsedim.Gülümsediğimi fark ettiğimde hemen gülümsememi yüzümden silip yataktan kalktım.Hazırlanıp mutafağa gittiğimde annem "Senin yüzünü görür müydük hayret!İyice azd-" dediğinde yanağına bir öpücük kondurup "Ben kaçsam iyi olur" diyip şirince gülümsesim "Defol gözüm görmesin" diye söylendi annem.Gülüp kapıya doğru ilerledim ve ayakkabılarımı hızla giydim.Aşağı indiğimde beni bekleyen Bahar'ı gördüm.Etrafıma bakınmaya başladığımda Bahar piç piç gülerek "Hayırdır yoksa birini mi arıyorsun" dedi.Gözlerimi devirip "Hayır" diye geçiştirdim.Aslında Arda'yı beklemiştim çünkü artık okula götürüp getiriceğini söylemişti.Otobüs durağına yürümeye başladığımızda belki mesaj atmıştır diye telefonumu kontrol ettim ama ne mesaj vardı ne de bir arama.
Okula geldiğimizde otoparkta Arda'nın arabasını gördüm çoktan gelmişti.Normalde bu kadar erken geldiğini hiç hatırlamıyordum.Düşüncelerimi kafamdan atmaya çalışarak sınıfa doğru ilerlemeye başladım ilk ders başlamıştı.Kapıyı çalıp içeri girdiğimde gördüğüm şey kalbimde tuhaf bir ağırlık oluşmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...