~62~

330 25 7
                                    

Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen❣️
İyi okumalar...

"Ne yapıyorsun?" diye sorduğumda "Emre'nin pizzaya gitmek için yalvarmalarını dinliyorum" dediğinde arkadan gelen 'Güzel değil mi ama' sesini duyunca güldüm 'Pizzalar yani' diye ekledi Emre."Siktir lan" dedi Arda ve arkadan bir patırtı geldi.Ya yumruğu yemişti ya da Arda onu itmişti.Bu hallerine güldüm."Sen ne yapıyorsun?" diye sordu Arda "Hiç öyle oturuyordum" dedim ve "Ne yapıcaksınız bugün" dediğimde "Emre'nin ailesinin bir orman evi var Emre pizzacı kızı davet etmiş.Orda parti yapıcakmış oraya giderim herhalde" dediğinde kaşlarımı çattım.Karılar kızlar olur orda.Kızlar Arda'yı gördükleri anda havada kaparlardı herhalde."Kızlara gözün bile değerse gözünü oyarım" diye tısladığımda güldü ve "Haberin olmaz" dediğinde içimdeki kıskançlık iyice yayıldı."Ha yapıcan yani" dediğimde burdan bile sırtamsının yayıldığını hissedebiliyordum."Bilemiyoruz güzel bul-" dediğimde "İyi burası zaten üniversite şehiri bulurum kendime bir-" dediğinde "İrem en fazla 3 saat içinde beni orda görmek istemiyorsan.Kes sesini güzelim" dediğinde kıkırdadım."Neyse ben diyeceğimi diyorum bak adam ol" dediğimde güldü ve "Ne zaman adam olmadığımı gördün lan?" dediğinde "Ne zaman gördüm ki" diye homurdandım babamın sesini duyduğumda "Kapatıyorum" dedim ve ekledim "Seni seviyorum" gülümseyip cevabını bekledim.Telefon kapandığında gözlerimi devirip telefonu yatağa attım ve içeri gittim.

"Bana mı seslendin baba?" dediğimde gülümseyip kafasını salladı."Son bir yemek yiyelim hep beraber.Dumanıda mı çağırsak diyorum" dedi.Bunun pek iyi bir fikir olduğuny düşünmüyorum baba.Çünkü bunu duyarsa buraya uçarak gelip Duman'ın kafasını kırabilecek bir sevgilim var.Zorla gülümseyerek "Uyar bana" dediğimde keyifle sırttı.Babam Dumanla aramı yapmaya çalışıyor olamaz değil mi?"Uçağınız 5teydi havaalanı yakın buraya 3te yeriz" diye kendi kendine hesaplama yaptıktan sonra bana döndü ve "Git haber ver en geç 3te burda olsun" dediğinde alt dudağımı dişledim."Efe haber verde üşendim ben" diye bahane ürettiğimde "Efe bakkala gitti" dedi.Omuzlarımı düşürüp istemeye istemeye kapıya gittim.Ayakkabılarımla bakıştım ama şurdan şuraya ayakkabı giymeye üşendiğim için olabildiğinde büyük adımlarla parmak uçlarımda zıplayarak Duman'ın kapısının önüne doğru ilerledim.Paspasa geldiğimde durdum ve zile bastım.Adımlarının parkede çıkarttığı tok sesten yaklaştığını anladım ve derin bir nefes aldım.Kendimi Dumanla iletişime geçtikçe garip hissediyordum.Sanki kötü bir şey yapıyor gibi.

Kapıyı açtığında üstünün çıplak olduğunu fark ettim ve kaşlarımı çatıp gözlerinin içine baktım.Gülümsediğini görünce kaşlarımı yumuşatıp gülümsedim ve "Şey biz bu akşam gidiyoruz ailecek yemek yiycektik ve babam seninde bize katılmanı istiyor" dedim gözlerimi gözlerinden hiç ayırmadan.Bunu fark etmiş olucak ki sırttı ve "Tabi tabi gelirim kaçta?" dediğinde "En geç 3te bizde olsun dedi babam" dediğimde "Tamamdır" dedi çok kısa bir sessizlikten sonra "O zama-" dediğimde o da benimle aynı anda konuşmaya başaldı "Nede-".Gülüş durdum ve "Sen söyle" dediğimde güldü ve "Neden bu kadar erken gidiyorsunuz?" diye sordu ve imayla gülüp "Sevgilin mi bekliyor?" diye sorduğunda kaşlarımı çattım."Hayır" dedim hafif sert çıkan sesimle "Abimin vermesi gereken bir proje varmış" dediğimde "Anladım" diye cevap verdiğinde kollarımı göğüsümde bağlayıp "Neyse görüşürüz" dedim ve arkamı dönüp parmak uçlarıma basarak bizim paspasa geldim."Görüşürüz" diye seslendiğinde ona kısa bir bakış atıp içeri girip kapıyı kapattım.

Yemek saati yaklaştığında Nille birlikte mutfağa gittik."Aa sen misafirsin" dedi ve gülümseyip "Otur sen ben hallederim" dediğinde görmeyeceği şekilde gözlerimi devirdim.Kötü biri olmadığını biliyordum ama ona iyi davranmanın anneme ihanet olucağını düşünüyordum.Zaten içimden ona iyi olmak gelmiyordu.Birinden sinir olunca yaptığı her şey batardı ya.Tam olarak öyle.Bu kadar iyi davranıyor olması dahada batıyordu.Mutfak tezgahına yaslanıp "Böyle iyi davranmak zorunda değilsin" dediğimde şaşkınca bana baktı ve "Efendim?" dedi kibar sesiyle."Bana olan davranışların sana iyi olmamı sağlamıycak ya da sana olan sinirimi geçirmeyecek" dediğimde "Ama-" diyip söze başlıycaktı ki "Senden nefret etmiyorum beni yanlış anlama ama seninle cici üvey anne oyununu oynayamam.Sen bizim babasız büyümemizi sağladın.Biliyorum tek senin suçun değil babamda bir o kadar suçlu.Sadece..." dedim ve gözlerine baktım "Sadece bana yakın olmaya çalışma" dediğimde gözlerinden üzgün olduğu çok net bir şekilde okunuyordu.Kafasını sallayıp hazırladığı baget tavukları fırına verdi.

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin