Oturma odasına gittiğimde Efeyle playstation oynayan Arda'yı görünce gülümseyip "Arda?" dediğimde bana döndü ve "Güzelim?" dedi bunu diyince korkuyla Efe'ye baktım ama Efe dönüp bakmamıştı bile."Ne işin var burda?" diye sorduğumda dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdı sonra yutkunup "Seni almaya geldim.Dışarı çıkıcaz" dediğinde başımla onayladım.Efe'ye dönüp "Annem nerde?" diye sorduğumda omuz silkip "Baharlarda" dediğinde başımla onayladım.Yanlarına yaklaşıp "Kim yeniyor" dediğimde Arda sırtarak bana kısa bir bakış attı ve oyuna döndü "Sence?" diye sorduğunda güldüm ve Efe'ye dönüp "Ne oldu?Hani yenicektin bu sefer" dediğimde gözlerini devirdi ve "Pezevenk büyülü gibi" dediğinde güldüm.
Oyun bittiğinde her zamanki gibi Arda yenmişti ve Efe hile yaptığıyla alakalı söyleniyordu.Arda Efe'nin söylediklerine gülerken bana döndü ve "Hadi çıkalım" dediğinde "Bekle üstümü değiştireyim" dediğimde Efeyle birbirlerine baktılar.Hızla içeri gittimve dolabımı açtım.Gördüğüm şeyle başımdan resmen kaynar suların aktığını hissettim.Boğazımı yırtarcasına "ARDA!!" diye çığlık attığımda içerden gülme sesleri gelmeye başlamıştı.Arda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp kapıya yaslandığında sakinleşmeye çalışıp derin nefesler alarak "Arda dolabımdaki eksiklerin nerde olduğunu anlatmak ister misin?" diye sorduğumda güldü ve "Zaten eksiklerdi" dedi ve devam etti "Malzemeden çalmışlardı" dedi."Arda şimdi eksilticem seni.Beni sinirlendirme!" dediğimde "Hop!Küçük Arda'dan uzak dur" dediğinde tekrar dolabıma döndüm.Bütün şortlarım,eteklerim,Yarım ve V yakalı tişörtlerim hiç biri yoktu.Kısa olarak sadece helikopterde giydiğim elbiseyi bırakmıştı.Sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim ve Arda'yı itip -sarsılmadı bile- oturma odasına doğru gittimve Efe'nin önünde durup gözlerimi kıstım."Nasıl izin verirsin!" diye bağırdığımda ellerini masumca havaya kaldırıp "Ben emir kuluyum" diye kendini savundu.Resmen sinirden burnumdan soluyordum.Parmağımı doğrultup "Eğer kıyafetlerimi geri getirmezseniz ikinizide ciddi anlamda öldürürüm!" dediğimde Arda'nın gülme sesini duyduğumda ona döndüm ve gözlerimi kısarak ona baktım.Efe "Tamam tamam" dediğinde ona döndüm Arda'ya bakıp omuz silktiğinde "Abi kusura bakma söyliycem" dedi ve bana dönüp "Apartmanın önündeki çöpte" dediğinde sinirle ellerimi saçıma geçirip küçük bir çığlık attım ve "Sizi öldürücem" diye tıslayıp hızla kapıya doğru gittim ve ayakkabılarımı giydim ve hızla merdivenlerden indim.Arkamdan gelen ayak seslerinden dolayı peşimden geldiklerini anladım.
Çöpün önüne geldiğimde ellerimi belime koydum ve ikisine baktım.Gülmemek için dudaklarını birbirlerine bastırmışlardı resmen.Bu ikisi ne zamandır iş birliği yapıcak kadar yakın?"Alın" dediğimde "Siktir lan" dedi Arda.Efe "Aklından bile geçirme" dedi netçe.İki ayınında bunu yapmıycağına adım kadar emindim.Ayağımı sinirle yere vurdum ve çöpe yaklaştım.Gelen kokuyla yüzümü buruşturdum.Parmak ucuna kalkıp çöpe baktığımda "Hangisi?" diye sordum Efe gülerek "Şeffaf açık mavi olan" dediğinde yüzümü iyice buruşturdum çünkü iki poşetin arasında kalmıştı.Derin bir nefes alıp elimi daldırıp parmaklarımın ucuyla poşeti tuttum.Poşeti kaldırıp yere attım ve onlara dönüp "Sizden nefret ediyorum" diye tısladım.Arda alayla "Bizde seni,bizde seni" dediğinde ona orta parmağımı gösterdim.
Yere eğilip poşeti açtım ve içinden tişörtlerimden bir tanesini çıkarttım ve gördüğün şeyle sinirle bir ortadan ikiye ayrılmış tişörtüme birde sırtarak bakan Arda'ya baktım.Telaşla poşeti karıştırıp içinden şortumu çıkarttım ama o da yırtık içerisindeydi.Sinirle derin bir nefes aldım ve "Arda!" diye bağırdım ve "Bu ne?" diye fısıldadım ve omuzumu silkip "Kedi girmiş herhalde poşetin içine" dediğinde sinirle ona baktım ve poşeti ona doğru fırlattım.Poşetten kaçtığında "Gerizekalılar" diyip tam ona omu atarak apartmana giricektim ki kolumdan nazikçe tuttu.Batu kolumu sıktığı için hala acıyordu ve büyük ihtimal morarmıştı.Arda'da aynı yeri tuttuğu için acıyla inledim.Kaşlarını çatıp bana baktı ve "Ne oldu?" diye sordu.Söylersem pek hoş şeyler yaşanmazdı "Hiç" dediğimde sırttı ve "Artık kolunu tutmamdan bile tahrik oluyorsun yani" diye fısıldadı Efe'nin duymayacağı şekilde "Siktir git" diye fısıldadım bende ve kolumu ondan kurtardım.Tam apartmana yönelicektim ki "Tamam şöyle telafi edelim" dediğinde ona döndüm.Sırttı ve sözüne devam etti "Seni alışverişe götüreyim" dediğinde hafif tebessüm ettim.
Bu kesinlikle iyi bir fikir değildi.Ardayla alışverişe gelmiştik ve Arda beni Rahibe Teresa yapmak konusunda kararlıydı.Siyah,her tarafı kapalı kıyafetler bulup duruyordu.En sonunda kendini koltuklardan birine attı ve "Siktir git ne bakıyorsan bak" diye homurdandığında "Sonunda!" diye söylenip etrafa bakmaya başladım.Geldiğimiz mağaza biraz pahalıydı ama bugün kesinlikle kibarlık,gurur yapmak yoktu.Hepsini Arda'ya kitleyecektim.
Seçtiğim kıyafetleri elime aldığımda Arda sıkılmış olduğunu belli edercesine bakıyordu "Tamam bunlar mı hadi gidelim" dedi tam koltuktan kalkıcakti ki omuzuna bastırıp geri oturmasını sağladım."Deneyeceğim" dediğimde kafasını geri attı ve "Hızlı olmazsan kabinden çıktığında beni bulamazsın" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Ayı" diye tıslayıp kabine yöneldim.
Kabinden çıktığımda gözlerini aralayıp "Bu ne lan!" dedi.Gözlerimi devirdim bu tepkiyi giydiğim bütün kıyafetlere vermişti."Ne var Arda?Tişört işte!" diye söylendiğimde "Hani nerede?Ben tişört falan görmüyorum ama senin ikizler beni ordan çok net görüyor" dediğinde kaşlarımı çatıp refleks olarak kollarımı göğüsümde bağladım.Bu sırada Arda'nın gözleri bir yere takıldı ve kaşlarını çattı.Sanırım göğüsüme bakıyordu kollarımla iyice kapatmaya çalıştım.Çatık kaşlarıyla yanıma geldi ve nazikçe kolumu tuttu.Koluma baktığımda Batu'nun resmen parmak izi çıkmıştı.Telaşla kolumu çektiğimde sinirli gözleri gözlerimle buluştu."Ne oldu koluna?" diye sinirle sordu."Bir şey olm-" dediğimde "Yalan söyleme" siye sesini yükseltti."Bir şey olmadı Arda" diye direttiğimde bana doğru yaklaştı ve "Kim yaptı?" diye sordu.Gözlerinden resmen alev fışkırıyordu."Arda..." dedim ve devam ettim "Bir şey olmadı" sinirle "Ata mı?" dedi ve ekledi "Sen söylemezsen bunu onu sike sike öğrenirim" dediğinde kafamı iki yana salladım."Kim!" diye sesini yükselttiğinde kafamı eğip cevap vermedim."İyi" dedi sinirle ve "Kendim bulurum o zaman" diyip arkasını döndü gidicekken hemen kolundan tuttum ve "Tamam!" dedim ve "Söyleyeceğim ama söz ver gitmiyceksin" dediğimde cevap vermedi ve sadece bakmaya devam etti."Söz ver" dediğimde sinirle derin bir nefes alıp üst dudağını dişledi ve "Söyle" dedi.Yutkundum ve gözlerine bakıp "Batu" diye fısıldadığımda kaşları çatıldı ve kahverengi gözleri nerdeyse siyah oldu sadece "Üstünü giy" diye emretti.Korkuyla ona baktım ama ne kadar net olduğunu gördüğümde kabine giyip üstümü giydim.
Kabinden çıktığımda Arda yoktu.Etrafa bakındım ama hiçbir yerde yoktu.Sinirle ayağımı yere vurdum.Bu sırada mağazadaki görevli kadınlardan biri yanıma geldi ve "Arda Bey çıktı efendim.Kabindeki bütün kıyafetlerin ödemesinide yaptı" dediğinde şaşkınca ona baktım "Siz oturun biz poşetlemeleri yapıp sizd getirelim" dedi ve yanımdan ayrıldı."Piç" diye söylendim kendi kendime.Telefonumu çıkartıp aradım ama tahmin ettiğim gibi açmadı.Sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim.
Yanıma gelen kadının uzattığı poşeti aldım ve hızlı adımlarla mağazadan çıktım.Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra yanıma yaklaşan Emre'nin arabasına göz devirdim.Emre camı açıp "Arda yolladı seni alıcakmışım" dediğinde "Söyle o Allah'ın cezasına binmiyorum" dedim."Lan bırakırım bak yağmur yağıyor" dediğinde şöyle bir etrafa baktım.Yağmurdan kaçmaya çalışan ve şemsiyesini açmış rahat rahat yürüyen insanlar vardı.Omuzlarımı düşürdüm ve pes edip arabaya bindim.
Yolda çalan telefonumu elime aldım ve 'Babam' yazısını görünce kaşlarımı çattım.Bir bu eksikti."İrem..." dedi tireyen sesiyle "Nil?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...