~69~

343 27 11
                                    

Ona doğru ilerledim ve kollarımı beline dolayıp onu havaya kaldırdım.Çığlık attığında ilk önce korktuğu için attığını sanmıştım ama gerizekalı kollarını kaldırdığında eğlendiği için attığını anladım.Normalde onun yakınına bile yaklaştığımda çiçek kokan parfümünün kokusunu alırdım ama şimdi alkol parfümünün kokusunu bastırmıştı.

Arabaya yaklaştığımızda onu yere indirdim ama belini bırakmadım.Bıraksam gidermiş gibi hissediyordum.Tek elimle kapıyı açıp ona döndüm salak salak etrafa bakındığını gördüğümde gözlerimi devirdim ve onu kucağıma alıp arabaya bindirdim.Eğlendiğini belli eden çığlıklarına gülümsedim.Sarhoşluk bu sarışına yaramıyordu.İnsanı güldürürken bir yandanda kafasını sikiyordu.Üzerine eğlip kemerini taktığımda gözlerim gözlerinde takıldı.O da bana bakıyordu.Masum,mavi gözleri beni içine çekiyordu.Gülümsediğinde gözlerim dudaklarına kaydı resmen öp beni diye bağırıyordu pembe dudakları."Niye beni sevmiyorsun?" diye sordu acıyla gözlerine şaşkınca baktım."Sarhoşsun saçmalıyorsun" diyip kafamı arabadan çıkarttım.Kapıyı kapattığımda kısa bir süre mal gibi etrafa bakındım.Üzüldüğünü görmek beni on gün dayak yemekten beter ediyordu sanki.Kafamı geriye atıp saçlarımı karıştırdın ve derin bir nefes alıp arabayanın etrafından dolaşıp arabaya bindim.

Ona baktığımda yayılmış kafasını koltuğun kenarına yaslamış sızmak üzereydi.Bu haline gülümsedim.Sarı saçları sokaktaki ışıkların vurmasıyla parlıyordı.Gözlerini kapattığı için uzun kirpiklerini daha net görebiliyordum.Yanakları alkolün ve o kadar dans etmenin verdiği etkiyle kızarmıştı.Pembe dudakları hala onu öpmem için bana göz kırpıyordu.Derin bir nefes aldım ve yutkunup arabayı çalıştırdım.

İremlerin sokağına girdiğimde iyice sızmıştı artık.Arabadan inip kapısını sessizce açtım.Kafasını kemere dayadığı için onu uyandırmamak amacıyla yanağına elimi dayadım ve elime yaslanmasını sağladım sonra nazikçe kemeri çıkarttım.Kolumu bacağının altına çekirip diğer kolumuda beline atıp kucağıma aldım.Tüy gibiydi ama sorsaydı ona şişko olduğunu söylerdim.Onu mutlu edememiştim hiç.Belki de şimdi daha mutluydu.Kafasını göğüsüme iyice yerleştirdiğinde gülümsedim.Kapıyı dizimle kapattım ve apartmana doğru ilerledim.Allah'tan elbisesinin altına şort giyicek kadar zekiymiş.Baktığımdan değil yani açılmış.Tacizci miyiz lan?O kadarda değil.

Asansörde uyuyuşunu izledim.Hafifçe gülümsüyordu.Gülüşünü görmek için kilometrelerce yol gitmiştim Eskişehir'e kadar ama bir bankta tek başına ağladığını görüp geri gelmiştim.Onu üzen olsa sikerdim oysaki.Şimdi ise gözyaşları dökmesinin sebebi olmuştum.Nefret ediyor muydu acaba benden?Derin bir iç çektim.Evet şerefsizin önde gideniydim ama benden nefret etmesini kaldıramazdım.

Asansörün sesini duyduğumda sırtımla iterek kapıyı açtım.Kapılarının önüne geldiğimde durdum.Annesine anlatmış mıydı acaba orospu çocuğu sevgilisini bir kızı öperken gördüğünü.Anlattıysa Aylin Teyzeden bir terlik hakedebilirdim.Hatta belki bana terliğini bile harcamazdı.Utana sıkıla kapıyı çaldığımda içerden gelen adım sesiyle zaten İrem'i gördüğümden beri hızla çarpan kalbim iyice hızlanmıştı.Aylin Teyze kapıyı açtığında ilk önce şaşkınca bana baktı ve "Arda?" diye sordu nazik bir sesle.Demek ki anlatmamıştı.Aylin Teyzenin gözlerini kucağımdaki İrem'e çevirdiğinde telaşla "İrem?" dedi.Telaşlandığını anladığım için "Bir şeyi bir şeyi yok" dedim ve "Azıcık içkiyi fazla kaçırmış" dediğimde annesi sinirle derin bir nefes aldı."Uyansın bacaklarını kırıcam bacaklarını!" dediğinde güldüm."Ben şey yapıyım..." dediğimde "Tabi tabi" diyip geçmemi işaret etti.Ayakkabılarımı çıkartıp içeri geçtim.

Odasına geldiğimde onu nazikçe yatağına bıraktım.Ayağındaki topuklu botları çıkarıp yere koyduğumda dizlerini kendine çekti.Ona yaklaşıp yatağa oturdum.Yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına attım ve gülümsedim."Arda" diye mırıldandığında sırtmam iyice yayıldı. "Efendim güzelim?" dediğimde bir şeyler mırıldandı ama pek anlayamadım sadece proje kelimesini seçebilmiştim dediklerinin arasından."Anlamadım?" diye sordum kaşlarımı çatıp."Projemizi hatırlıyor musun?" diye mırıldandı ağzının içinden ama bu sefer daha anlaşılırdk kelimeler "Ne projesi?" diye sordum hiçbir şey hatırlamamıştım açıkçası.Hatırlasam şaşardım zaten beynimi sikeyim.Kesin onun için önemli bir şeydi ve ben unutmuştum.Derin bir nefes aldı gözleri hala kapalıydı.Mavi gözlerini görmek için göz kapaklarını zorla açasım gelmişti bir an."Aşkla ilgili olan" diye mırılandığında bir süre düşündüm.Senenin başında verilen ödevi hatırladım ve kafamı sallayarak "Ne olmuş ona?" diye sordum.Gülümsedi kendi kendine gülümseyişi istemsizce benide gülümsetirken "Benim projem sensin" diyişiyle gülümsemem yüzümde kaldı.

O an gözlerini açtı ve gülümsemeye devam etti.Gözlerinin mavileri beni içine çekiyordu sanki.Bu mavilerde huzur bulmamak,gözlerine bir kere bakıp ondan gözünü çekmek imkansızdı sanki.Hele gülümsediğinde insanın kendini ona kaptırmaması dünyanın en imkansız şeyiydi.Her an,her şeyiyle yanımda olsunistiyordum.Renkleriyle,kusurlarıyla,üzüntüsüye,gülüşleriyle.Her şeyiyle.Gözlerini zar zor açık tuttuğu belliydi "Uyu" diye emrettiğimde başını iki yana salladı."Gözümü kapatırsam yine gidersin" dedi.Gitmemiştim ki ben hiç.Nasıl giderdim İremden?Gitmeyi mi biliyordum sanki.Bilseydim onun iyiliği için giderdim."Öpsene beni" dedi yattığı yerden şaşkınlıkla ona döndüm.Gözüm istemsizce dudaklarına kaydı.Bunu ne kadar istediğimi biliyordum.Öpmeli miydim?Hayır Arda saçmalama kızın sarhoşluğundan mı faydalanıcaksın?Oturduğum yerde biraz ondan uzaklaştım.Kendimi tutamayıp onu öpmekten korkuyordum.Pişman olmasından korkuyordu.Tekrar üzmekten korkuyordum."Sarhoş olduğun için böyle söylüyorsun" dedim ve yataktan kalktım.Odanın kapısından çıkıcakken "Sarhoş olduğum için değil ayıkken söyleyemeceğim için şimdi söylüyorum" diye mırıldandı sesinden anladığım kadarıyla tekrardan sızmak üzereydi.Başımı çevirip uyumak üzere olan İrem'e baktım.Bütün gece yanında kalıp kokusunu içime çekmek,uyuyuşunu izlemek istiyordum ama uyandığında beni tepelememesi ve bir ihtimal,ne kadar canımı yaksada unutmak üzereyse kafası karışmasın diye gitmek zorundayım.

İrem'in ağzından:

Başımda hissettiğim ağrı ve gözüme giren ışıklar yüzünden kaşlarımı çattım.Gözlerimi hafif araladığımda odamın tavanını gördüm.Şaşkınlıkla aniden yatakta doğruldum ve etrafa bakındım.Burası benim odamdı.Evet ama ben buraya nas-Aklıma gelen görüntülerle gözlerim irileşmeye başladı."Hassiktir" diye mırılandım.Pek bir şey hatırlamıyordum.Sadece beni dans pistinden kaçıran bir Arda ve sonra PROJE!"Hassiktir!" diye bağırdım bu sefer sesli bir şekilde.Kapıma çarpıp yere düşen terliğin sesiyle ellerimi saçlarıma geçirip yataktan kalktım.İçeri koşup anneme tedirginlikle baktım.Annem bana hafif sinirli bakışlar atıyordu "Anne!Ben buraya nasıl geldim?" diye sorduğumda gözlerini iyice kıstı ve ayıplarcasına cık cıkladı "Onu bile hatırlamıyor musun?Gavurun tohumu!" diye sesini yükseltti ve elini terliğine attı.Odama geri kaçtığımda aynadaki yansımamla göz göze geldim.O kadar leş bir haldeydim ki saçlarım dağılmış ve kabarmış,yüzüm desen şiş,rimellerim akmış,üzerimde hala bu salak elbise.Allah'tan içine şort giymiştim.İğrenir bakışlarımı sonunda aynadan çekip başıma giren ağrıyla alnımı ovaladım.Bir ağrı kesici şart olmuştu.

Okula hazırlanıp tam evden çıkıcakken gördüğüm dudağı patlak Dumanla şaşkınlıkla ona ilerledim ve elimi dudağına koydum."Ne oldu buraya?" diye sordum tedirginlikle gülümsedi ve "Sanada günaydın" dedi.Ona bir bakış attığımda "Bilmiyorum seni arıyordum sonra bir anda bir yumruk geldi.Kim olduğunu göremedim" dediğinde sinirle dudağımı yaladım.Arda!Elimi çekip gözlerimi mahçupça yere indirdim "Özür dilerim.Sana haber vermeden çıkmış oldum" dediğimde "Asıl ben özür dilerim.Seni o halde bırakmak benim eşekliğimdi" dediğinde gülümsedim."Neyse ben gideyim.Okuldan sonra görüşürüz!" diyip kapıya doğru ilerledim.

Yerime geçtiğimde çoktan gelmiş olan Arda'nın yüzüne bakamıyordum bile kanlar yanaklarıma hücum etmişti bile."Ayılmışsın" dedi alaylı bir sesle gözlerimi devirdim ama sonra dün beni o dans pistinde maymun hareketleri yaparken bir başıma bırakmadığı gelince zorlukla gözlerimi ona çevirdim ve "Şey...Ben teşekkür ederim" dediğimde sırttı."Ne kadar saçmaladım" diye sordum cevabından ne kadar korksamda.Her şeyi yapmış olabilirdim.Neden onu öptün diye böğüre böğüre ağlamış veya dusaklarına yapışmış olabilirdim.Omuz silkip "Çok saçmalamadın" dedi sonra bana döndü ve yaklaştı.İkimizin arasında bir nefeslik mesafe bıraktı ve "Öp beni" dedi nefesini yüzüme üfleyerek.Şaşkınca ona baktım.Kalbim sanki kulağımda hatta parmak uçlarımda atıyordu.Gözlerim istemsizce dudaklarına kaydığında sırttı "En fazla bunu diycek kadar saçmaladın" dedi ve rahatça geriye yaslandı.

Selamlar!Umarım beğenmişsinizdir

Ne dersiniz sizce ne zaman barışacaklar ya da barışcaklar mı?İrem Arda'yı affeder mi?

Vote atmayı ve yorum atmayı unutmayın.Öpüldünüüz...

😘😘

OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin