Balım ve Can'ı merak edenler olmuş.Multidekiler Balım ve Can
İyi okumalarrr❣️Sokağa girdiğimizde dudaklarına uzun bir öpücük kondurdum.Geri çekildiğimde dilini dudaklarının üzerinde gezdirip gülümsedi.Gülümsemesi onu daha çok öpmek istememe neden oluyordu.Bana yaklaştı ve dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.Keşke başka bir şey isteseydim.Hadi ama!Ne istiyceğimi hepimi biliyoruz."İyi geceler" dediğinde gülümseyip "İyi geceler" dedim.Arabadan indiğinde "Eve girince-" dediğimde sözümü kesip "El sallarım" dediğinde sırtıp başımla onayladım.Kapıdan girmeden önce son bir kez baktı ve içeri girdi.Onun benim için ne kadar farklı olduğunu kelimelerle nasıl anlatabilirdim bilmiyorum ama uğruna ölmeye bile değiceğini biliyordum.
Camda belirdiğinde hafif esen rüzgar saçlarını geriye doğru atıyordu.Gülümsemesinin güzelliğini burdan görebiliyordum el hareketi çektiğinde sırttım.Arabayı çalıştırıp ona son bir kez baktım.Gaza basıp sokaktan ayrıldım.
Arabayı park edip arabadan indim.Kapıya ilerledim.Yerde ki kusmuğa gözlerimi kısıp baktım.Yarın burayı temizlemeleri gerekicekti.Kilidi kapıya taktım."Arda Demir?" diyen sesi duyduğumda kaşlarımı çattım.Tanıdık bir sesti ama çıkaramamıştım.Arkamı döndüm.Bunun burda ne işi var?Dudaklarımı yalayıp tek kaşımı kaldırıp diyceği şeyi beklemeye başladım.Basamağın gerisinde duruyordu."Kızımdan uzak dur" dediğinde istemsizce çene kaslarım gerildi.Sırtıp "Öyle bir niyetim olduğunu söyleyemem" dedim."Senin gibileri iyi tanırım ben" dediğinde sinirlerim iyice gerilmişti.Sakin ol Arda İrem'in babası o.Sonuçta İrem'i ondan isteme olasılığı var ya da Efe'den.Efeden olsa iyi olurdu.Efe'yi bir playstation oyununa ikna edebilirdim."Tanıdığınızı sanmıyorum" dedim sinirlerime engel olmaya çalışarak."Onunla gezip tozabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun" dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım ve ilerleyip tam karşısında durdum."Dediğim gibi tanıdığını düşünmüyorum ayrıca gezip tozucak olsam bu kiş İrem olmazdı" dedim.Bu söylediğimle yapmaya çalıştığım şey İrem'i küçümsemek değildi hatta öyle bir kız olmadığını söylemeye çalışıyordum.Sadece kendi dilimde...
Çene kaslarının gerildiğini ve gözünün seyirdiğini gördüm.Sırttı ve alayla "Ne o yoksa ciddi mi düşünüyorsun?" dediğinde alayla güldüm "Ne o yoksa Duman'ı mı tercih ederdiniz?" dediğimde sırtışı yayıldı ve başını sallayıp "Kesinlikle" dedi.Gülüp "Üzgünüm taze bitti" dedim.Olabildiğinde sakin kalmaya çalışıyordum ama pek kitabıma uymuyordu."Madem ciddi düşünüyorsun bunu kanıtla" dediğinde ona 'ciddi misin' der gibi baktım.Gülüp dilimi dişlerimin üzerinde gezdirdim ve "Size bunu kanıtlamak zorunda değilim" dedim.Saygı çerçevesinde konuşmak beni biraz zorluyordu."Aslında..." ded ve elini çenesine götürdü "Zorundasın.Bildiğin üzere ben İrem'in babasıyım ve kızımın senin gibi bir serseriyle adının anılmasını bile istemiyorum" dedi.Serseri mi?Tamam belki biraz."Ne istiyorsun?" dedim."Ciddi olduğunu belirt" dedi sert bir ses tonuyla alayla gülüp "Ne yapıyım nikah mı basıyım.İrem daha reşit bile olmadı" dediğimde "Hakkında konuşanları susturucak bir şey yap.Bir söz falan ver.Yarın doğum günü eğer delikanlıysan bunu onun için yaparsın" dediğinde kaşlarım iyice çatıldı burnumdan soluyordum resmen "Kimse onun hakkında konuşmuyor" diye tısladığımda alayla gülüp "Emin misin?" diye sordu ve devam etti "Senin yanında gezdiğinde seni tanıyan herkes onu diğer küçük orospularından biri sanıyor!" dedi sinirle."Bir şey yap ya da ondan uzak dur.Uzakta durursan en azından zarar veremezsin" dediğinde dişlerimi olabildiğinde sıktım.Bunu yapabileceğini gerçekten düşünüyor muydu?İrem'i yerin altına saklasa yine bulurdum.Beni ondan nasıl uzak tutabilirdi?'Siktir pezevenk' diye bağırmak istiyordum ama İrem'i üzmeyi istemiyordum.Hemde hiç...
Gözümün içine bir kaç saniye daha baktıktan sonra arkasını döndü ve ilerledi.Gözden kaybolduğunda sinirle dudağımı dişleyip arkaya döndüm ve kapıyı açıp içeri girdim.Kapıyı sertçe kapatıp anahtarı girişte duran dresuara fırlattım.Göğüsüm öfkeyle inip kalkıyordu.Koltuğa oturup elime geçen yastığı fırlattım.Yastık duvara çarpıp düşünce ellerimi sinirle saçlarıma geçirdim.Dediklerini tartınca aklıma haklı olabilme ihtimali geliyordu.İnsanların onun hakkında yanlış düşünme ihtimali.O arkasından 'orospu' 'sürtük' denilebilecek son kişiydi.Biriyle yatmak onu orospu yapmazdı.İrem hayatımda gördüğüm en masum kişiydi kendini onun için özel olabilecek kişiye kadar saklamıştı.Biriyle yatmış olması veya yatmış olma olasılığı onu orospu yapmazdı.Sinirle dudağımı dişledim.
Kapı çaldığında düşüncelerimden kurtulup kapıya gittim.Yine babasıyda kendimi tutabileceğimden emin değildim.Sinirle kapıyı açtığımda gördüğüm Emre'ye bıkkın bakışlar atıp içeri ilerledim."Hoşbulduk!" diye seslendi arkamdan.Kendimi tekrar koltuğa attım.Kapı sesini duydum bir kaç saniye sonrada Emre yanımda bitti."Ardaaşkım beni çok özlemiştir diye geliyim dedim" dediğinde gözlerimi devirdim."Balım'ın burda ne işi varmış abi?" diye sorduğunda derin bir nefes aldım.Birde bu vardı."Bilmiyorum" dedim.Kaşlarını çatıp bana baktı sonra çenemden tutup kafamı bir sağa bir sola çevirdi elini itip "Emre bütün sinirimi seni duvardan duvara vurarak çıkartmadan önce siktir git!" dediğimde ellerini 'masumum' der gibi havaya kaldırdı ve "Eğer bu tatlı minnoş kardeşine anlatmak istersen-" dediğinde "İstemem Emre" dediğimde "Anlatana kadar kafanı şişiriceğimi biliyorsun değil mi?" dediğinde sakince başımla onayladım ve anlatmaya başladım.
"Bu nasıl baba lan?" diye içimdekini söyledi Emre."Ne yapıcaksın peki abi?Uzak mı durucaksın?" diye sorduğunda "Ne bileyim ben" diye cevap verdim.Kafamı dağıtmak amacıyla "Yarın İrem'in doğum günü olduğunu biliyor muydun?" dediğinde şaşkınca bana baktı ve "Sen bilmiyor muydun?" dediğinde bakışlarımı ondan çektim "Abi harbi ayısın he!" dediğinde ensesine bir tane vurdum."Parti vereceğiz şu bizim barlardan birinde" dediğinde şaşkınca ona döndüm.Parti=İrem'in kısa giymesi.Aklıma elbiselerini çöpten topladığı gelince sırttım.Kısa giyinebileceği bir elbisesi yoktu.İrem'e güzel bir süpriz yapmalıyım sonuçta o bana çok güzel bir hediye vermişti.Aklıma o gün gelince kendime engel olamayıp sırttım."Beni mi düşünüyorsun?" diyip bana yaklaştığında "Kodumun ibnesi" diyip kafasından ittirip yere düşmesini sağladım."Bende seni seviyorum bal böceğim!" dedi yattığı yerden.Düşünceli bir şekilde duvara bakıp iç çektiğimde Emre yattığı yerden doğrulup "Umarım aklıma gelen şeyi düşünmüyorsundur" dedi.Cevap vermeden gözlerine baktığımda "Abi yarın kızın doğum günü" dediğinde sertçe yutkundum ve bakışlarımı tekrar duvara çevirdim.
İrem'in ağzından:
Arda'nın şirketle alakalı bir sorun çıktığını ve bu yüzden İzmir'e babasının yanına gittiğiyle ilgili mesajı bir kez daha okuyup derin bir iç çektim.Uyandığımdan beri yaptığım gibi tekrardan aradım ama telesekreter aradığım kişiye ulaşılamadığıyla ilgili şeyler söyleyince umutsuzca telefonu kapattım.Odamın kapısı çalınınca isteksizce "Gir!" diye seslendim.Elinde pasta ve bir kaç mumla içeri giren annem ve Efe'ye gülümsedim ve ayağa kalktım.Onlar iyi ki doğdun şarkısının sonuna bir de İrem ekleyip söylerken gülümsedim.Bana yaklaştıklarında "Teşekkür ederim" diye mırıldandım.Babam gittiğinden beri pek doğum günü kutlamazdım.Eskiden babam bizi doğum günümde tatile götürürdü ve ailecek eğlenirdik sonrasında yaptığım hiçbir şey ne eğlenceli ne de güzel gelmişti.Oysa ki bu seneden umutluydum.Her zamankinden farklı olarak günümü güzelleştiricek bir Arda vardı.Bir şey yapmasına gerek yoktu sarılsa yeterdi."Üfle lan hadi!" dedi Efe sabırsız bir şekilde gülümseyip mumları üfledim.Efe mumları eline alıp ensemden batırarak annemin elindeki pastaya kafamı yapıştırdı."Dayağı hak ettin!" diye bağırdı annem.Kafamı kaldırdığımda Efe'yi görememiştim.Piç!Kaçmış.
Güzel bir duştan sonra saçımı kurtup üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım.Aklıma gelen şeyle Emre'yi aradım."Doğum günün kutlu olsunnn!!" diye olağan gücüyle cırlayarak kulağımı kanattığında güldüm ve "Teşekkür ederim" dedim.Dudağımı dişleyip "Emre senden bir şey isteyebilir miyim?" diye sorduğumda "Tabi doğum günü kızı ne isterse" dediğinde gülümsedim.İstediğim şeyi ona anlattığımda "Asla olmaz asla asla asla!" dediğinde "Ama doğum günüm bugün Emre!" diye doğum günümü kullandım.İşe yarayacağından emindim "Arda bana özel bir mezar kazıp beni içine gömer" dediğinde bıkkınca "Emre,mezarlar zaten genel olarak kişiye özel olur" dediğimde bir süre sessizleşti.Sanırım düşünüyordu.Düşünmesi bittikten sonra "Doğru" dedi ve devam etti "O zaman Arda beni özel mezarıma erkenden yollar" dediğinde "Haberi olmazsa?" dedim."Yapana kadar başımın etini yiycek misin?" diye sordu bıkkınca,gülümsedim ve "Büyük ihtimalle" diye cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...