Ne diye arıyordu ki şimdi?Telefonu açtım ve tereddütle kulağıma götürdüm."Alo?" dediğimde bir süre bekledi ve "Kızım?" dedi.Cevap vermedim."İyi misin?Olanları yeni duydum.Daha önceden duysam gelirdim.Nasılsın?Nasıl oldu?" dediğinde güldüm."Aa baba niye aramaya zahmet ettin ki?Geçmiş olsun mesajı atsaydın keşke" dediğimde "Kızım yapma böyle biliyorsun uzakta oturuyo-" dediğinde sözünü kestim ve "Evet evet biliyorum gelebilsen gelirdin falan.Daha öncede dinledik bunları.Neyse iyiyim yok bir şeyim" dediğimde bir süre sessiz kaldık ve tam bir şey dicekti ki sözünü kesip "Görüşürüz" diyip telefonu kapattım.Uykumun içine sıçmıştı.Telefonu yatağın köşesine fırlattım ve geri yattım.Hayatımda ki en değer verdiğim 2 erkekte beni terk edip gitmişti.
Duyduğum şıkırtıya kalktığımda aklıma gelen şeyle ani bir hareketle doğruldum.Yerdeki oyuncak ayıyı aldı ve "Bu ne?" dediğinde güldüm."Alarm" dediğimde gülümsedi.Kaymamı işaret etti ve yanıma oturdu.Bir yandan oyuncak ayıya bakıyordu."Gitmedin" diye fısıldadığımda bana döndü gözlerimin içine bakıp gülümsedi "Gitmedim" diye tekrarladı.Yanına yaklaştım ve kafamı göğüsüne koydum ve kollarımı beline doladım.O da bana kolunu attığında."Gidicek misin peki?" diye sorduğumda sessiz kaldı."Gitme" dedim ve başımı kaldırıp gözlerine baktım."Seni korumamın tek yolu bu" dediğinde omuz silktim ve "O zaman koruma" dedim ve ekledim "Arda gitme,lütfen" dediğimde gözlerinde sanki düşünüyormuş gibi bir ifade vardı.Kafasını biraz daha karıştırabilmek için konuşmaya devam ettim "Birlikte halledebiliriz.Söz bir daha öyle bir şey olursa söyliycem yeter ki gitme" dediğimde "Onu bulmam gerek" dediğinde ani bir hareketle doğruldum ve başımı iki yana salladım "Hayır" dedim."Yaptığı yanına mı kalsın?" dedi sinirli bir ses tonuyla.Ellerimi çenesine koydum dudaklarına bid öpücük kondurdum ve "Kalsın" dedim sonra bir daha öptüm."Seni seviyorum" dedim bir daha öptüm ama bu sefer geri çekilmeme izin vermedi ve ellerini belime sarıp beni öpmeye başladı.Onu sanki her an gidebilirmiş gibi öpüyordum.Ona doymaya çalışıyordum ama ne kadar öpsemde doyamazdım ki ona.Onu her an yanımda istiyordum.Yatak başlığına yaslandığında benide kucağına doğru çekti.Kucağına oturduğumda öpüşünü biraz daha hızlandırdı bende ona ayak uydurdum.Nefes nefese geri çekildiğimizde dolu gözlerimle ona baktım."Gitme" diye fısıldadım gülümsedi ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
Arda'nın ağzından:
"Gitmiycem" dedim.Zaten gitmiycektim ama o kelimeyi bir kere daha duymak istemiştim.Odasından çıkana kadar gitmeye kararlıydım ama dediği şey her şeyin içine sıçmıştı.Beni sevdiğini söyleyen daha önce bir sürü kız olmuştu ama bunu İrem'den duymak bende farklı bir etki oluşturuyordu.Onu bırakmamı engelliycek bir etki.Yanağından süzülen yaşı baş parmağımla sildim.Yanağını elime yasladı."Ata'nın peşinede düşme" dediğinde kaşlarımı çattım."Saçmalama İrem.Onun adımına karşılık vermezsem tepemize çıkar ibne" dediğimde "Daha önce denedin mi ki?" dedi ve devam etti "Belki pes ettin sanıp bırakır" dediğinde kaşlarımı çattım.Pes etmek mi?Ben mi?"Bakarız" diye geçiştirdiğimde çenemden tuttu ve gözlerinin içine baktı."Yapmıycaksın" dedi.Bu sert tavrına sırttım ve ona doğru yaklaştım."Yoksa?" dedim.Gülümsedi ve dudağıma yaklaşıp öpücük kondurdu sonrada dudağımı sertçe ısırdı ve geri çekildi."Yoksası yok.Yapma" dediğinde sırttım ve alt dudağımı ısırdım.Onu üstümden attım ve "Hadi uyu" dedim.Gözlerini devirip "Ayı" dedi.Bunun için 2 gün beklemiştim,sırttım."Uyu" diye emrettiğimde gözlerini devirdi ve bana arkasını dönüp yattı.Yanına uzandım.Uyuduktan bir süre sonra bana döndü.Uyurken bile o kadar güzel gözüküyordu ki.Uzun kirpikleri,dolgun ve pembe dudakları,burnu hepsi birbiriyle o kadar uyumluydu ve o kadar güzel gözüküyorlardı ki.Ağlayınca yeşile dönen mavi gözleri insanın içine huzur veriyordu sanki.Sarı saç sevmeyen bana sarıyı sevdiren saçları,gülüşü,yüzündeki hafif belirgin damarları.Kusurları bile onu kusursuz yapıyordu sanki.Başkası ayı dese götüne kazık sokarım ama İrem'in demesi için günlerce beklerim.O beni ben olmaktan alıyordu.Huylarımı değiştiriyordu,kendi yeminlerimi bozduruyordu.Onunla tanışana kadar kimseye Ela'dan fazla değer vermiyceğime yemin etmiştim.Ve şimdi o yemini bozmak üzereydim.
İrem'in ağzından:
Gözlerimi açtığımda yanımda Arda yoktu.Cama döndüğümde açıktı.Gözümü ovuşturdum ve esnedim sonra yataktan kalkıp içeriye doğru gittim.Annem "Oo zahmet ettin kızım.Hiç uyanmasaydın bak Arda ne zamandır seni bekliyor" dediğinde annemin baktığı tarafa döndüğümde Efeyle oyun oynayan Arda'yı gördüm.Odamdan mı çıkmıştı acaba?Yoksa yakalanmış mıydık?"Arda?" dedim tedirgince.Bana baktı gülümsedi ve "Ayı?" dedi.Güldüm ve gözlerimi devirdim.Arda gol attığında "Çocuk oyunla ilgilenmezken bile gol atıyor böyle işin içine sıç-" diycekken annemin ölümcül bakışlarını görünce sustu ve yutkundu.Yaptıkları maç bittiğinde "Hadi gidiyoruz" dedi ve bana doğru geldi."Nereye?" dediğimde sırttı ve "Süpriz" dedi."Yine mi hayvanat bahçesine?Bak ben kafese kitlenmek istemiyorum" dediğimde Efe "Bu kız harbiden şizofren" diye homurdandı ona dönüp dil çıkarttım.Arda gülüp "Hayır hayvanat bahçesine değil" dediğinde "Bugün okula yok mu?" diye sordum.Annem göz devirip "Okul aşkın mı depreşti İrem?Arda Allah sabır versin yavrum sen bu kızı bizden daha çok görüyorsun" dediğinde Arda sırttı ve "Hepimize versin Aylin Teyze" dediğinde gözlerimi devirdim ve "Anne senin benim taradımda olman gerekmez mi?" diye cırladım.Annem "Hayır" dediğinde gözümü devirdim ve Arda'ya döndüm "Bekle geliyorum üstümü değiştirip" dediğimde Arda "Kısa bir şey giyme" diye fısıldadığında piç sırtışı atıp arkamı döndüm.Dolabıma baktığımda elime gelen ilk gelen kot şortumu aldım ve üstünede siyah dar tişört tişörtümü giydim ve gözüme çarpan Arda'nın deri ceketi çarptığında onu aldım ve üstüme giydim.Aynaya baktığımda kolları biraz uzun ve üstümede boldu.Kokusu burnuma geldiğinde gülümsedim.İçeri gittiğimde Arda su içiyordu.Beni gördüğünde su boğazına takıldı ve öksürmeye başladı.Güldüm.Öksürmesi bittiğinde "Bu ne lan?" dedi sonra aklına annem gelince "Bu biraz kısa olmamış mı İremcim" dedi bastıra bastıra şöyle bir üstüme baktım ve dudağımı sarkıtıp sonra "Yo olmamış bence" dedim.Annemde içeri girdiğinde Arda piç piç sırttığında.Annemi kullanıcağını anladım."Aylin Teyze dışarısı serindi sence İrem böyle üşümez mi?Üşürsün diyorum anlamıyor" dediğinde sinirle üst dudağımı ısırdım.Annem şöyle bir üstüme baktı ve "Evet evet kısa zaten bu çok hem hava daha o kadar ısınmadı" dediğinde hemen "Yok yok ben iyiyim böylr üşümem" dediğimde Arda bana sert bir bakış attı ve "Üşürsün" dedi."Üşümem" diye bastırdım bende Efede yanımıza geldi ve "Bu ne lan?" dedi Arda gibi.Gözlerimi devirdim."İremin kıyafetlerinin yarısını çalıyorlar genelde" dedi Arda resmen ailemi kışkırtıyordu.Annem şöyle bir bana baktı ve "İrem hadi değiş üstünü kızım üşütüceksin sonra vallahi bakmam sana" dediğinde gözlerimi devirdim.Arda'ya öldürücü bir bakış attım ve içeri gittim.
Siyah pantolonumu çıkarttım ve üstüne yarım,dar beyaz tişörtümü giydim onun üstünede Arda'nın ceketini giydim.İçeri gittiğimde annem "Evet böyle daha iyi" dediğinde Arda bana baktı sinirle alt dudağını ısırdı ama annemin ikna olduğunu görünce bir şey diyemedi.Sinirle derin bir nefes aldı ve piç piç sırtarak "Evet güzel olmuş" dediğinde kaşlarımı çattım "Hadi gidelim" dediğinde oturduğu koltuktan ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi annemi öpüp yanına gittim.
Birlikte asansöre bindiğimizde sırttı ve "İstersen şu an açık kalabilir ama gidiceğimiz yere geldiğimizde önünü kaptıcaksın" dedi gözleri göğüsüme kaydığında yanağına sert olmayan bir tokat atıp "Pis sapık" diyip ceketin fermuarını çektim.Kahkaha attı ve "Böyle adam olucaksın" dedi.Köpek resmen beni oyuna getirmişti.Gözümü kısıp ona baktığımda hala gülüyordu.Dilimi çıkarttığımda bana doğru geldi sırrtı ve dudaklarımı yaladı.Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve sırtımı duvara yasladı.Dudaklarımın üstünden gülümseyip öpücüklerine karşılık verdim.Kapı açıldığında Arda'yı hızla itip şaşkınca asansörün kapısına doğru baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNBOZAN #Wattys2021 (Tamamlandı)
Romance"Ben istediğin beyaz atlı prens olamam ama arabası olan bir ayı olabilirim" -- İrem en yakın arkadaşlarından birinin ona ve çocukluk arkadaşı Bahar'a attığı iftira yüzünden zorluklarla girdiği okulundan atılır ve okulunu değiştirmek zorunda kalır.Ye...